Eensch!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
s3 vond ik pas tegen het einde echt spannend worden, na de gebeurtenissen in mexico, s4 was voor mij al vrij snel spannend: de kidnap, de meltdown, het neerhalen van Airforce 1 en nu die football.
Bovendien ben ik blij dat dit seizoen eindelijk verlost lijkt van zijwegen in het verhaal die er eigenlijk helemaal niet toe doen zoals die moordzaak in S1, het hele gebeuren rond Kim in S2 en Alan Milliken in S3.
Dat staat toch wel bovenaan als het meest belachelijke 'zijlijntje ooitquote:Op donderdag 14 april 2005 13:31 schreef Roa het volgende:
[..]
Eensch!
Dit verhaal is gewoon to the point, het wisselt wel vaak, maar onnodige B-lijntjes zijn eruit. Ik denk dat verder dat het lijntje over de baas van CTU en haar dochter er heel bewust in is gedaan om niet weer meteen de oude 24 te hebben met de oude cast, maar om hier naartoe te werken.
Dat denkt de overgrote meerderheid hier op fok toch anders over, getuige de poll over het beste seizoen en de zeer vele negatieve berichten in dit topic. Maar gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben anders werd het leven erg saai.quote:Wat wel zeker is, is dat het een heel spannend seizoen is en ook al ongeveer het hele seizoen, terwijl het hele Mexico gedeelte van seizoen 3 mij toch minder bevalt.
Zeg maar gerust 2,5 seizoenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
Nina is zeker weten met 1,5 seizoen de langstlevende baddie
Ja, dat is een goeie..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef greatgonzo het volgende:
nou...
s1laatste aflevering bleek pas dat ze baddie was, die tel ik dus niet mee
Iets uitmaken voor "gay" is zooooo triestquote:Op donderdag 14 april 2005 20:25 schreef Wuder het volgende:
Ondertitels? Dat is zoooooo gay!
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets uitmaken voor "gay" is zooooo triest
Mjah, ik vond het ook nergens op slaan hoor. Wat moest die dochter daar nou weer, nee, in Nikita was haar rol toch een stuk mooier. Maar goed, de mogelijkheid is wel aanwezig dat ze er overnagedacht hebben, alhoewel ze natuurlijk veel interessantere manieren hadden kunnen bedenken om een rede te hebben om Michelle terug te halen, in plaats van die dochter.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat toch wel bovenaan als het meest belachelijke 'zijlijntje ooit.. verder vind ik dat dit hele seizoen lijkt te bestaan uit b-lijntjes en dat het vanaf aflevering 16 pas is begonnen.
Don't get me wrong, ik vind seizoen 3 nog steeds het best, maar het Mexico gedeelte daarvan bevalt me toch minder, het komt pas echt goed op gang in het hotel, vind ik in ieder geval.quote:[..]
Dat denkt de overgrote meerderheid hier op fok toch anders over, getuige de poll over het beste seizoen en de zeer vele negatieve berichten in dit topic. Maar gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben anders werd het leven erg saai.![]()
ondertitelsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef MR_V het volgende:
Weet iemand of er al ergens ondertitels voor deel 17 te vinden zijn? Op ondertitels.com en nlondertitels.com staan ze nog niet....
en je dan ergeren aan de ondertiteling als het op de Nederlandse tv komtquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:57 schreef TrumpingPimp het volgende:
idd, ondertitels zuigen in 24. Juist focussen op de dialogen rulezzz
Mijn kinderen willen 24 ook graag kijken... Dan zijn subtitles geen overbodige luxe. Zo zullen er vast meer zijn.quote:
"viewers discretion advised" "heavy violence" etc...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kinderen willen 24 ook graag kijken... Dan zijn subtitles geen overbodige luxe. Zo zullen er vast meer zijn.
LOL... nee hoor.... "24" kijken kan naar mijn idee prima vanaf een jaar of 10 (op de boxen zelf staat 12 jaar en ouder trouwens). Zal misschien per kind verschillen, maar die van mij hebben er totaal geen last van.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
"viewers discretion advised" "heavy violence" etc...
niet om je af te zeiken.. maar als je kinderen niet goed genoeg engels spreken/luisteren, zijn ze denk ik te jong!
Nóg niet... totdat ze opeens onder het roepen van "Dammit!" her en der lichaamsdelen beginnen af te hakken e.d.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... nee hoor.... "24" kijken kan naar mijn idee prima vanaf een jaar of 10 (op de boxen zelf staat 12 jaar en ouder trouwens). Zal misschien per kind verschillen, maar die van mij hebben er totaal geen last van.
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef TrumpingPimp het volgende:
Leuk als zo een kind van 10 jaar dan een prive detective in seizoen 2 met een circel zaag gemarteld ziet worden....
Gelul.... en gelukkig is de nederlandse filmkeurig het daar ook mee eens. 12 jaar en ouder staat er op de box. Maar als jij jouw kinderen later niet naar een serie als "24" wilt laten kijken is dat jouw keuze natuurlijk. Sommige kinderen kunnen er inderdaad niet tegen, maar als ouder heb je dat als het goed is al heel snel door.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.
24 vanaf een jaartje of 14 moet kunnen.
Dat is inderdaad het probleem van dit seizoen: je leeft niet echt met iemand mee. Er is eigenlijk niemand die echt direct gevaar loopt. Eigenlijk is Jack de enige die nog een beetje boeit.. verder niemand.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:23 schreef RoK het volgende:
Dit seizoen is wel heel slecht. Alles op safe. Je maakt je geeneens meer zorgen of het nog wel goedkomt. Dreigingen worden dezelfde aflevering nog opgelost. De president is dood... oh nee, toch niet. Ik kijk het seizoen wel uit, maar ben zwaar teleurgesteld.
Ligt er ook aan wat ze gewend zijn, het ene kind zou idd er misschien helemaal niet tegen kunnen, terwijl een ander kind het juist een geweldige serie vind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.
24 vanaf een jaartje of 14 moet kunnen.
Omdat alle tvp's verwijderd worden...in elk topic.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Hoezo is mijn tvp eigenlijk verwijderd?
Okquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat alle tvp's verwijderd worden...in elk topic.
Je zou iedereen moeten horen als weer eens jack ze wijf ontvoert wordt of weer michelle of tony gegijzeld word of dat er weer 1000 mollen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem van dit seizoen: je leeft niet echt met iemand mee. Er is eigenlijk niemand die echt direct gevaar loopt. Eigenlijk is Jack de enige die nog een beetje boeit.. verder niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die iig op de set aanwezig waren, warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of het ligt aan FF, of je 2e plaatjelink is niet goed
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef qu63 het volgende:
CS, ik zie je plaatje!Das diegene die de foto's geplaatst heeft op een 24 forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, 23 en 24, zo goed als klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:25 schreef qu63 het volgende:
hoever zijn ze nu met opnemen? laatste eps ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, 23 en 24, zo goed als klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand was afgelopen week op de set van 24 en maakte de volgende foto's. Speelde zich af in en rond een parkeergarage (seizoen 1 finale anyone). Beware of BIG spoiler! Zet er zelf ff http:// voor aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die iig op de set aanwezig waren, warenVoeg deze er maar aan toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEZEN OP EIGEN RISICOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield![]()
Al dat gemartel lijkt me niet goed voor een tienjarige, die gaat nog denken dat het normaal is en toegestaan.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nóg niet... totdat ze opeens onder het roepen van "Dammit!" her en der lichaamsdelen beginnen af te hakken e.d.![]()
Nee, ik vind ook dat 24 best door 10jarigen bekeken kan worden... hangt natuurlijk wel van de persoon af; sommige kids kunnen meer hebben dan anderen. In ieder geval geeft het wel een realistisch geweldsbeeld; beter dan bijv. A-team, waar pistolen en explosies praktisch onschadelijk lijken te zijn.
En btw over die ondertitels, ik wil gewoon niks missen, mijn engels is prima alleen af en toe gaat het iets te snel als je het allemaal wil verstaan. En ik ben gewoon lui...
![]()
![]()
Zodra het kind denkt dat het normaal is, is de film/serie dus inderdaad niet voor hem/haar geschikt. Lijkt me duidelijk. Dat geldt voor zo ongeveer iedere film op tv.. dus ook films gemaakt voor kinderen. Zo goed als niets in films klopt met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:07 schreef MR_V het volgende:
Al dat gemartel lijkt me niet goed voor een tienjarige, die gaat nog denken dat het normaal is en toegestaan.....My soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:30 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Voeg deze er maar aan toe!
LEZEN OP EIGEN RISICOHoe kom je er nou weer bij dat jack michelle moet neerschieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
ik geloof dat je mijn post bedoelde, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:01 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat jack michelle moet neerschieten?![]()
Ik draafde een beetje door
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]![]()
Gebruik eens spoilertags, alsjeblieft!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:01 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat ik spoilertags moet gebruiken?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: