abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 maart 2005 @ 08:25:41 #51
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25848520
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef CloudStrife het volgende:

It's been a season of mindblowing suspense.
But nothing has prepared you for this.
Next monday, the most shocking episode of 24 yet.
We promise a twist so big, IT WILL CHANGE EVERYTHING.
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...
Air Force One + SR-71 + heeeele grote plottwist + most shocking episode yet =
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:28:18 #52
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25848541
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?

Overigens vind ik CTU erg vreemd qua interieur vormgegeven. Een ziekenhuis is meestal steriel, schoon en helder belicht, maar de ziekenboeg bij CTU heeft muren die gewoon uit grof steen bestaan en schermbelichting. Heel CTU eigenlijk wat dat betreft. Voor een "kantoorgebouw" lijkt het wel alsof ze ondergronds zitten. Heeft er iemand ook wel eens een raam gezien.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:30:16 #53
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25848558
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijn
[..]
pi_25848647
quote:
Arc??

En iemand enig idee hoever ze al zijn met het decoderen van die McLannen shit?? Dat is niet meer terug gekomen..
Arc, zie het als delen. Afleveringen die bijelkaar horen, waarna men overgaat op iets nieuws. Is Engels woord.

En volgens mij heb je niet goed opgelet. Die McLannen printout hebben ze al gedecodeerd in aflevering 14. Zo kwamen ze op die naam van die professor terecht. Tijdens de heli vlucht hebben ze het kunnen scannen, waarna bij landing Jack door Tony en Michelle werd ingelicht.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:31:31 #55
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_25850359
Ik kan me trouwens herinneren dat ten tijde van 9/11 Bush echt niet in de lucht bleef, die werd naar een of andere veilige atoombunker gebracht als ik t me goed herinner....
Fok! Groentje
pi_25851297
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:31 schreef kulandra het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat ten tijde van 9/11 Bush echt niet in de lucht bleef, die werd naar een of andere veilige atoombunker gebracht als ik t me goed herinner....
Dat weet ik niet. POTUS is het veiligst in de lucht, in zijn Air Force One. Dat is gewoon een feit. Het vliegtuig kan uren in de lucht blijven en in de lucht worden bijgetankt.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:17:20 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25851324
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?
Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 inside
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijn
Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijn )
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:01:13 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25853334
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:

Overigens vind ik CTU erg vreemd qua interieur vormgegeven. Een ziekenhuis is meestal steriel, schoon en helder belicht, maar de ziekenboeg bij CTU heeft muren die gewoon uit grof steen bestaan en schermbelichting. Heel CTU eigenlijk wat dat betreft. Voor een "kantoorgebouw" lijkt het wel alsof ze ondergronds zitten. Heeft er iemand ook wel eens een raam gezien.
behalve de ramen binnen idd geen andere ramen. Zou me ook niks verbazen als ze in zo'n atoomvrije bunker zitten
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Redactie Games woensdag 30 maart 2005 @ 13:03:47 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25853369
quote:
24 The Game aangekondigd

Geplaatst door lizardtattoo op 30-03-05 @ 10:00

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft een exclusieve overeenkomst gesloten met Twentieth Century Fox om een spel uit te brengen dat gebaseerd is op de populaire serie '24'. Het spel zal alleen uitkomen op de PlayStation 2 en moet deze herfst in de winkels liggen.

In 24 The Game kunnen spelers in de huid van Jack Bauer kruipen en een dag van zijn leven meemaken. Het spel zal zich afspelen in de tijd tussen seizoen twee en drie en antwoord geven op veel tot nu toe onbeantwoord gebleven vragen zoals: "Wie zat er werkelijk achter de moordaanslag op President Palmer? Hoe kwam Kim Bauer aan een baan in de L.A. CTU? Hoe begonnen Jack Bauer en Chase Edmunds samen te werken?"

Veel van de acteurs die aan de eerste drie seizoenen van 24 hebben meegewerkt hebben ook hun medewerking verleend aan het spel, waaronder Jack Bauer (Kiefer Sutherland), Kim Bauer (Elisha Cuthbert) en Tony Almeida (Carlos Bernard).

Enkele andere features van het spel:
multiple character plots
missies waarin je te voet moet schieten, gebruik moet maken van stealth of puzzels op moet lossen,
uitdagingen waarin je in een auto stiekem iemand moet achtervolgen of juist op hoge snelheid achterna moet zitten
ondervragingen waarin je getuigen informatie moet zien te ontfutselen
gadgets om informatie te decoderen of satellietbeelden te bekijken

Bron
Wedden dat het een rukgame gaat worden
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:26:55 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25853907
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wedden dat het een rukgame gaat worden
netzoals die 24 game op fox.com
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25854448
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef qu63 het volgende:

[..]

netzoals die 24 game op fox.com
Studio Cambridge zit achter de titel, makers van Primal en Ghosthunter. Kan zeker dus wat worden. Op de E3 beurs ga ik het spel zeker checken, misschien komt Jack himself ook nog langs
pi_25855227
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

SPOILER
SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk. Maar je spoiler zou mij niks verbazen, maar denk nog steeds dat een a la 'the crying game' spoiler komt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 maart 2005 @ 14:22:11 #63
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25855348
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk.
argh, natuurlijk. sorry.
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:55:40 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25859014
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 inside
[..]

Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijn )
de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoen
[..]
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:58:51 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25859112
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:55 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoen
Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.
pi_25860549
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld

Ik vond deze aflevering wel okee subtiel de spanning opbouwen!

Het nadeel van dit seizoen vind ik dat ze van de hak op de tak springen dat is een beetje het mankement. Maarja eens afwachten wat ep 16 te brengen heeft dan
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:01:40 #67
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25860628
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld

Ik vond deze aflevering wel okee subtiel de spanning opbouwen!

Het nadeel van dit seizoen vind ik dat ze van de hak op de tak springen dat is een beetje het mankement. Maarja eens afwachten wat ep 16 te brengen heeft dan
Officieel word dat dan ook niet gedaan. Dan word de voorzitter van de 1ste kamer (congres) de waarnemend president. Of palmer moet dat zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:01:49 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25860633
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
pi_25860942
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
Maar in 24 kan alles, dat weet je zo onderhand wel
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:41:38 #70
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25864795
De 24inside gekeken en ik moest wel lachen om de opmerking over de Chevrolet en "the dead body in the trunk"

Maar vond deze aflevering beter dan die van vorig week
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_25864814
quote:

[..]

Idd, in het echt zullen die twee nooit samen in air force one zijn. Het vreemde is dat meeste amerikanen dit wel zullen weten
  Redactie Games woensdag 30 maart 2005 @ 20:55:21 #72
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25865171
Spoiler...

Palmer is de opdrachtgever van Maruwan, om de huidige president te vermoorden
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_25865635
nee zijn ex zit er achter...
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:32:03 #74
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25865930
quote:

[..]

nope klopt, helemaal niet ten tijde van een crisis, dan zijn ze zo ver mogelijk van elkaar verwijderd
[..]
pi_25866544
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spoiler...

Palmer is de opdrachtgever van Maruwan, om de huidige president te vermoorden
Straks heb je nog gelijk ook hehehehe
Nee, Palmer zou nooit die nucleaire shit laten gebeuren.

Is het al dinsdag!?
pi_25870839
Ben idd nou ook wel benieuwd naar die "twist"
Maar indrukwekkender als de twist (nou ja twist) als in seizoen 3 met chapelle kan die niet zo snel zijn denk ik
  donderdag 31 maart 2005 @ 01:23:13 #77
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25872171
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:20 schreef dapluiz het volgende:
Ben idd nou ook wel benieuwd naar die "twist"
Maar indrukwekkender als de twist (nou ja twist) als in seizoen 3 met chapelle kan die niet zo snel zijn denk ik
Ik vind het ook wel jammer dat ze die twist al aankondigen. Zoiets heeft veel meer impact als hij zomaar plaatsvindt. Maarja... ben benieuwd. They better not let us down now...

[ Bericht 2% gewijzigd door Zhenar op 31-03-2005 10:05:25 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2005 @ 08:17:43 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25873694
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

nope klopt, helemaal niet ten tijde van een crisis, dan zijn ze zo ver mogelijk van elkaar verwijderd
echter, toen deze crisis begon zat de president al in de lucht, en even overstappen naar een ander vliegtuig is niet zo makkelijk zonder te landen.

Dus als die vice-president er ook in zat, zit hij er nu nog in.
pi_25874016
Zo hehe, vanavond ga ik 'm eindelijk bekijken....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:14:23 #80
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25875075
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

echter, toen deze crisis begon zat de president al in de lucht, en even overstappen naar een ander vliegtuig is niet zo makkelijk zonder te landen.

ja maar volgens mij zijn die 2 vaak expres van elkaar verwijderd hoor. Maar goed, ik weet niet alle precieze beveiligingsmaatregelen die men heeft
[..]
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:19:55 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25876513
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:17 schreef Tokus het volgende:
De president en vice-president zitten volgens mij sowieso niet bij elkaar in een vliegtuig. Ook niet als er helemaal geen crisis is.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 31-03-2005 20:43:52 ]
pi_25889736
Officieel persbericht:
quote:
PIVOTAL APRIL 4TH EPISODE OF '24' TO ENCORE FRIDAY, APRIL 8, AND SUNDAY, APRIL 10, ON FOX
Released by FOX

PIVOTAL APRIL 4TH EPISODE OF "24" TO ENCORE FRIDAY, APRIL 8, AND SUNDAY, APRIL 10, ON FOX

Can't-Miss Episode Reveals Shocking Plot

As the fourth season of FOX's acclaimed drama series 24 intensifies, the most riveting and pivotal episode yet, "Day 4: 10:00 PM-11:00 PM," airs Monday, April 4 (9:00-10:00 PM ET/PT) with special encores Friday, April 8 (9:00-10:00 PM ET/PT) and Sunday, April 10 (9:00-10:00 PM ET/PT). The episode is so gripping that two additional airings have been scheduled to ensure viewers an opportunity to catch this critical and controversial turning point. Leading into the final heart-stopping hours, this episode will leave viewers gasping and is certain to be the most talked-about hour in the show's four thrilling seasons.

After triggering a fatal train crash, kidnapping the Secretary of Defense and setting off a chain-reaction meltdown of the nation's nuclear power plants as well as detonating an EMP bomb, criminal mastermind Habib Marwan's (Arnold Vosloo) worst terrorist threat is yet to come. In last Monday's episode, "Day 4: 9:00 PM-10:00 PM," Marwan diverted the attention of CTU operatives with a hostage exchange of captive CTU super-agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) for witness-protected Behrooz Araz (Jonathan Ahdout). The diversion allowed defector and former Air Force pilot Mitch Anderson (Ned Vaugh) to successfully steal an F-117A Stealth fighter jet.

In "Day 4: 10:00 PM-11:00 PM," the plot takes a terrifying turn as Marwan sets his sights on his most momentous and potentially devastating target – an outcome that agent Bauer might not be able to prevent. Meanwhile, President Keeler (Geoff Pierson) wants to address the nation before the 11 o'clock news.

24, created by Joel Surnow and Robert Cochran, is a production of Imagine Television and 20th Century Fox Television in association with Real Time Productions. Brian Grazer, Joel Surnow, Robert Cochran, Howard Gordon and Evan Katz are the executive producers. Kiefer Sutherland is a co-executive producer.
quote:
LOS ANGELES (Zap2it.com) FOX says next week's episode of "24" is "riveting," "pivotal" and "gripping" -- all in the first two sentences of its press release. It's so all those things, in fact, that the network will give viewers more than one chance to watch it.
Oh, and it's also airing opposite what will likely be a highly rated sporting event. That might have something to do with it too.

Monday's (April 4) "24" will run against CBS's telecast of the NCAA men's basketball final in most of the country. The game may siphon some viewers from FOX, particularly men who make up a key part of "24's" audience, so the network has scheduled encore showings of the episode for 9 p.m. ET Friday, April 8 and Sunday, April 10.

The encore strategy is similar to what FOX did with "24" in its first season. The network credited the mutliple-play strategy with helping to keep the series alive when it struggled in early episodes.
In the episode, further details of terrorist Habib Marwan's (Arnold Vosloo) plot will come to light, including the "most momentous and potentially devastating target" of the complex plan. Last week's episode involved the theft of an F117-A Stealth fighter jet by an Air Force pilot (Ned Vaugh) while CTU agents were covering the exchange of agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) and Behrooz Araz (Jonathan Ahdout).
Cool
Feit dat deze episode gaat rulen, plus het feit dat er een basketbalwedstrijd in sommige gebieden tegelijkertijd met 24 wordt uitgezonden zorgt er dus voor dat men maar liefst 3 keer erna kan kijken.

[ Bericht 22% gewijzigd door CloudStrife op 31-03-2005 20:42:06 ]
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:43:18 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25889922
Mijn verwachting:

Ik heb het idee dat alleen duidelijk gaat worden dat er een aanslag op het leven van de president staat te gebeuren... en dat dat gaat lukken. Dat is de plotwending en alles waar ze zo druk over hebben gedaan... Zo ja, dan is dat jammer... want dat hadden we al verwacht.
pi_25890071
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Mijn verwachting:

Ik heb het idee dat alleen duidelijk gaat worden dat er een aanslag op het leven van de president staat te gebeuren... en dat dat gaat lukken. Dat is de plotwending en alles waar ze zo druk over hebben gedaan... Zo ja, dan is dat jammer... want dat hadden we al verwacht.
Zou kunnen. Ik heb geen idee, ik ga de spoilers niet lezen. Zie nu dat er al een grote samenvatting van aflevering 17 ook al verschenen is. YIKES!

Maar mocht men inderdaad Air Force One neerhalen, en mocht Keeler inderdaad sterven, dat is voor het Amerikaanse publiek schokkend (POTUS wordt vermoord in opdracht van Marbib Marwan, waarschijnlijk moslim). Wij staan daar meer van af, maar als het echt zou gebeuren dan zou Amerika ontploffen. Zie alleen al datgene dat er gebeurde toen JFK werd neergeschoten door een sluipschutter (en dat in het tijdperk dat er nog geen interactieve media was, internet etc.).

Maar misschien gebeurt er iets heel anders. Dropt ie een paar bommen op LA, including CTU.
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:54:07 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25890251
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef CloudStrife het volgende:
Maar mocht men inderdaad Air Force One neerhalen, en mocht Keeler inderdaad sterven, dat is voor het Amerikaanse publiek schokkend (POTUS wordt vermoord in opdracht van Marbib Marwan, waarschijnlijk moslim). Wij staan daar meer van af, maar als het echt zou gebeuren dan zou Amerika ontploffen.
Alleen om die reden heb ik inderdaad ook m'n twijfels. Maar ook vanwege de geruchten dat de persoon ophet einde van seizoen 2 ... en die Mandy er ooki iets mee te maken zou kunnen hebben, denk ik dat er zoiets gaat gebeuren. Maar als de president zou worden vermoord heb je waarschijnlijk de poppen aan het dansen, dus misschien is het waarschijnlijker dat het niet lukt dan ofzo...
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:36:22 #86
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25898013
Ik heb als laatst episode 12 gezien dus van 6 tot 7 pm.

Ik wil de rest ook kijken!!!!!!
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  vrijdag 1 april 2005 @ 06:06:57 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25898154
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 03:36 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik heb als laatst episode 12 gezien dus van 6 tot 7 pm.

Ik wil de rest ook kijken!!!!!!
niemand die je tegenhoudt
[..]
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:31:13 #88
17274 Wuder
pi_25899651
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik heb geen idee, ik ga de spoilers niet lezen. Zie nu dat er al een grote samenvatting van aflevering 17 ook al verschenen is. YIKES!

Maar mocht men inderdaad Air Force One neerhalen, en mocht Keeler inderdaad sterven, dat is voor het Amerikaanse publiek schokkend (POTUS wordt vermoord in opdracht van Marbib Marwan, waarschijnlijk moslim). Wij staan daar meer van af, maar als het echt zou gebeuren dan zou Amerika ontploffen. Zie alleen al datgene dat er gebeurde toen JFK werd neergeschoten door een sluipschutter (en dat in het tijdperk dat er nog geen interactieve media was, internet etc.).

Maar misschien gebeurt er iets heel anders. Dropt ie een paar bommen op LA, including CTU.
Anders gooit hij misschien een paar bommen op het Witte Huis of Conrgress,dat zou ook schokkend zijn, of op de huizen van de Baldwins..
pi_25901180
lol, de baldwins
Waar is dat ook alweer van, dat die bedreigt werden ?
  vrijdag 1 april 2005 @ 12:04:50 #90
17274 Wuder
pi_25902929
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef dapluiz het volgende:
lol, de baldwins
Waar is dat ook alweer van, dat die bedreigt werden ?
Southpark
pi_25907778
quote:
Can't-Miss Episode Reveals Shocking Plot
Mja... 24 kijkers zijn intussen wel wat gewend, dus ik hoop dat ze de verwachtingen waar kunnen maken.
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:07:47 #92
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25908797
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Mja... 24 kijkers zijn intussen wel wat gewend, dus ik hoop dat ze de verwachtingen waar kunnen maken.
precies dat heb ik dus ook

het zal me benieuwen
pi_25908935
Ik denk dat Aliens de wereld beginnen aan te vallen. Jack & Palmer vliegen dan naar het moederschip om het op te blazen

[ Bericht 40% gewijzigd door Chillmeister op 01-04-2005 16:29:00 ]
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:48:02 #94
17274 Wuder
pi_25909727
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:13 schreef Chillmeister het volgende:
Ik denk dat Aliens de wereld beginnen aan te vallen. Jack & Palmer vliegen dan naar het moederschip om het op te blazen
Nee ik denk meer dat het allemaal draait om een Ring en Jack moet het vinden binnen 4 uur, want anders vallen de terorristen de VS aan..
pi_25910070
Marwan is Sauraman in vermomming
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:16:11 #96
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25911773
zojuist de derde dvd van episode 3 gezien. Nu nog effe 13, 14, 15 downloaden

Het eindigde bij mij met Michelle die binnen kwam wandelen. Heb gehoord dat episode 16 de twist der twists bevat, dus ik ben nieuwsgierig. Damn wat een goeie serie.

EDIT

Ik check imdb en ik zie dat Chase uit episode 3 ook in 4 speelt

# "24" playing "Chase Edmunds" in episode: "Day 4: 6:00 a.m.-7:00 a.m." (episode # 4.24) 23 May 2005
# "24" playing "Chase Edmunds" in episode: "Day 4: 5:00 a.m.-6:00 a.m." (episode # 4.23) 23 May 2005
# "24" playing "Chase Edmunds" in episode: "Day 4: 4:00 a.m.-5:00 a.m." (episode # 4.22) 16 May 2005
# "24" playing "Chase Edmunds" in episode: "Day 4: 3:00 a.m.-4:00 a.m." (episode # 4.21) 9 May 2005
# "24" playing "Chase Edmunds" in episode: "Day 4: 2:00 a.m.-3:00 a.m." (episode # 4.20) 2 May 2005

w00t dit gaat wat beloven mensen. Palmer komt nog en chase ook!!! Zou die een haak als hand hebben?

EDIT 2

Michelle en Tony spelen allebei volgens imdb episode 16 voor het laatst?

Zullen ze allebei dood gaan in de serie? Of samen happy weg lopen? 24 kennende zullen ze wel afgemaakt worden. Ik word helemaal gek hier. Ik zie zelfs palmer nog slecht worden en als badguy spelen LMAO!!!

Oja iemand nog een zoekterm om met xpad te zoeken vind alleen day 3 en op ftn2day staat ook niks nieuws
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:30:44 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25913542
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef TrumpingPimp het volgende:
Michelle en Tony spelen allebei volgens imdb episode 16 voor het laatst?

Zullen ze allebei dood gaan in de serie? Of samen happy weg lopen? 24 kennende zullen ze wel afgemaakt worden. Ik word helemaal gek hier. Ik zie zelfs palmer nog slecht worden en als badguy spelen LMAO!!!
Ik heb begrepen dat ze brokstukken van Air Force 1 op zich krijgen.
[..]
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:08:52 #98
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25914636
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat ze brokstukken van Air Force 1 op zich krijgen.

word dit nou 16 dan
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:15:48 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25916611
Mocht het bovenstaande allemaal zo zijn dan denk ik dat ik afhaak
pi_25919530
ik wiiiiiiiiiiil dat het dinsdag issssss
Ik ben nu nog benieuwder naar de volgende aflevering. Ze beloven wat.. Hoop dat ze het waar kunne maken, want het begin van seizoen 4 was kicken.. maar vond het een beetje naar beneden gaan naar "het gedoe" met die nuclear power plants.
Dus ben erg benieuwd, wat de twist is. Maar ben bang dat als ze het niet waar kunnen maken, het straks alleen maar minder wordt, maar goed.

Dinsdaaaaaaaag waar blijf je nu mag de tijd eens snel gaan...
The following takes place between....
Michael Scofield
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')