nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef CloudStrife het volgende:
It's been a season of mindblowing suspense.
But nothing has prepared you for this.
Next monday, the most shocking episode of 24 yet.
We promise a twist so big, IT WILL CHANGE EVERYTHING.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...
Air Force One + SR-71 + heeeele grote plottwist + most shocking episode yet =dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Arc, zie het als delen. Afleveringen die bijelkaar horen, waarna men overgaat op iets nieuws. Is Engels woord.quote:Arc??
En iemand enig idee hoever ze al zijn met het decoderen van die McLannen shit?? Dat is niet meer terug gekomen..
Dat weet ik niet. POTUS is het veiligst in de lucht, in zijn Air Force One. Dat is gewoon een feit. Het vliegtuig kan uren in de lucht blijven en in de lucht worden bijgetankt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:31 schreef kulandra het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat ten tijde van 9/11 Bush echt niet in de lucht bleef, die werd naar een of andere veilige atoombunker gebracht als ik t me goed herinner....
Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 insidequote:Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?
Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijn
behalve de ramen binnen idd geen andere ramen. Zou me ook niks verbazen als ze in zo'n atoomvrije bunker zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?
Overigens vind ik CTU erg vreemd qua interieur vormgegeven. Een ziekenhuis is meestal steriel, schoon en helder belicht, maar de ziekenboeg bij CTU heeft muren die gewoon uit grof steen bestaan en schermbelichting. Heel CTU eigenlijk wat dat betreft. Voor een "kantoorgebouw" lijkt het wel alsof ze ondergronds zitten. Heeft er iemand ook wel eens een raam gezien.
Wedden dat het een rukgame gaat wordenquote:24 The Game aangekondigd
Geplaatst door lizardtattoo op 30-03-05 @ 10:00
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft een exclusieve overeenkomst gesloten met Twentieth Century Fox om een spel uit te brengen dat gebaseerd is op de populaire serie '24'. Het spel zal alleen uitkomen op de PlayStation 2 en moet deze herfst in de winkels liggen.
In 24 The Game kunnen spelers in de huid van Jack Bauer kruipen en een dag van zijn leven meemaken. Het spel zal zich afspelen in de tijd tussen seizoen twee en drie en antwoord geven op veel tot nu toe onbeantwoord gebleven vragen zoals: "Wie zat er werkelijk achter de moordaanslag op President Palmer? Hoe kwam Kim Bauer aan een baan in de L.A. CTU? Hoe begonnen Jack Bauer en Chase Edmunds samen te werken?"
Veel van de acteurs die aan de eerste drie seizoenen van 24 hebben meegewerkt hebben ook hun medewerking verleend aan het spel, waaronder Jack Bauer (Kiefer Sutherland), Kim Bauer (Elisha Cuthbert) en Tony Almeida (Carlos Bernard).
Enkele andere features van het spel:
multiple character plots
missies waarin je te voet moet schieten, gebruik moet maken van stealth of puzzels op moet lossen,
uitdagingen waarin je in een auto stiekem iemand moet achtervolgen of juist op hoge snelheid achterna moet zitten
ondervragingen waarin je getuigen informatie moet zien te ontfutselen
gadgets om informatie te decoderen of satellietbeelden te bekijken
Bron
netzoals die 24 game op fox.comquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wedden dat het een rukgame gaat worden
Studio Cambridge zit achter de titel, makers van Primal en Ghosthunter. Kan zeker dus wat worden. Op de E3 beurs ga ik het spel zeker checken, misschien komt Jack himself ook nog langsquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...
Air Force One + SR-71 + heeeele grote plottwist + most shocking episode yet =SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk. Maar je spoiler zou mij niks verbazen, maar denk nog steeds dat een a la 'the crying game' spoiler komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden![]()
argh, natuurlijk. sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk.
de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 inside
[..]
Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijn)
Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoen
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeldquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.
Officieel word dat dan ook niet gedaan. Dan word de voorzitter van de 1ste kamer (congres) de waarnemend president. Of palmer moet dat zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld![]()
Ik vond deze aflevering wel okee subtiel de spanning opbouwen!
Het nadeel van dit seizoen vind ik dat ze van de hak op de tak springen dat is een beetje het mankement. Maarja eens afwachten wat ep 16 te brengen heeft dan![]()
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld![]()
Maar in 24 kan alles, dat weet je zo onderhand welquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
Idd, in het echt zullen die twee nooit samen in air force one zijn. Het vreemde is dat meeste amerikanen dit wel zullen wetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
nope klopt, helemaal niet ten tijde van een crisis, dan zijn ze zo ver mogelijk van elkaar verwijderdquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Straks heb je nog gelijk ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spoiler...
Palmer is de opdrachtgever van Maruwan, om de huidige president te vermoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |