Yesquote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat tenenenenenenenenenenene, oftewel het "Chase and Baker infiltrating fake Saunders HQ" nummer uit seizoen 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn? Ik hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo van volgende week laat trouwens niet veel zien, gelukkig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...
PS Hoop wel dat het Mandy is!!!
Leve de spoilertags!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...
PS Hoop wel dat het Mandy is!!!
In een interview hebben de schrijvers ooit eens gezegd dat Mandy een soort troefkaart is die ze inzetten als ze het leuk vindenquote:Op woensdag 13 april 2005 02:34 schreef TrumpingPimp het volgende:
Snap er nog steeds niks van, want in drie zeggen ze alleen dat ze die organisatie opgerold hebben enzo. Je hoort nooit meer wat van ze ook niet van Mandy. Vage shit, dus zou wel cool zijn als het die max is waar jij over praat...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
mên, mên, mên, dit is toch wel het beste seizoen naar mijn mening, ik denk nog zelfs beter dan S1.
Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..],, Ik denk dat je dan een van de weinigen bent. In Amerika zelf vinden de fans het ook allemaal wat minder. Maar hopelijk gaan de laatste 8 afleveringen een hoop goed maken.
Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...
Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.
Maar het blijft leuke tv natuurlijk.
Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!
nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...quote:USA Today and AICN have revealed which scripted shows are dead, which will live on when the new season of shows begins in September, and which may or may not be back. Final decisions for some still aren't set but for the most part they seem to be locked in.
High profile renewals that are certain include: "24", "Alias", "Boston Legal", "Charmed", "Cold Case", "Crossing Jordan", "Desperate Housewives", "ER", "Gilmore Girls", "Grey's Anatomy", "House", "Joey", "Las Vegas", "Lost", "Malcolm in the Middle", "Medium", "Numb3rs", "The OC", "One Tree Hill", "The Simpsons", "Reba", "Scrubs", "Smallville", "7th Heaven", "That 70's Show", "Veronica Mars", "The West Wing", "Without a Trace" all three "CSI", and all four "Law & Order".
Wisten we alquote:Op donderdag 14 april 2005 07:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...
oh je bedoelt die in de meeste afleveringen heeft gezeten. In welke aflevering ging Ramon eigenlijk dood?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef CloudStrife het volgende:
En volgens mij is Marwan de badguy die het langst in leven is geblevenVolgens mij zat ie al in aflevering 7 ofzo?
s3 vond ik pas tegen het einde echt spannend worden, na de gebeurtenissen in mexico, s4 was voor mij al vrij snel spannend: de kidnap, de meltdown, het neerhalen van Airforce 1 en nu die football.quote:Op donderdag 14 april 2005 06:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |