abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26189239
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Dat tenenenenenenenenenenene, oftewel het "Chase and Baker infiltrating fake Saunders HQ" nummer uit seizoen 3?
Yes Het stukje muziek op zichzelf zorgt al voor kippenvel
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 13 april 2005 @ 11:11:37 #227
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_26190603
Wat mij dus compleet ontgaat is dat die chopper wel de eerste jeep kapot schiet.... daarna gaat Jackie kijken of alles er is....nee dus, dan is het toch een fucking kleine moeite om die 2e jeep met Marwan ook neer te knallen? Problem solved dunkt me
pi_26200253
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zal het zijn? Ik hoop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Promo van volgende week laat trouwens niet veel zien, gelukkig!
  woensdag 13 april 2005 @ 18:30:39 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26201208
SPOILER
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_26201443
isitonyet.com werkt niet meer, iemand mirror?
pi_26201615
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 13 april 2005 @ 20:05:44 #232
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26203554
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...

PS Hoop wel dat het Mandy is!!!
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  woensdag 13 april 2005 @ 20:21:22 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26203838
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...

.. Is Chase een villain dan? Sinds wanneer?
pi_26205973
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:

Leve de spoilertags!
pi_26206316
psst ze krijgen marwan te pakken, wedden 8)
The following takes place between....
Michael Scofield
  woensdag 13 april 2005 @ 22:48:16 #236
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26208466
mên, mên, mên, dit is toch wel het beste seizoen naar mijn mening, ik denk nog zelfs beter dan S1.
Steeds als je denkt, ok het kan nu niet erger worden, blijkt het toch weer erger te zijn.

Ok, het wordt ook wel steeds ongeloofwaardiger, maar goed, het blijft spannend.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26208495
Heeft iemand het nummer dat Jack doorgeeft al geprobeerd te bellen?
pi_26210991
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:34 schreef TrumpingPimp het volgende:
Snap er nog steeds niks van, want in drie zeggen ze alleen dat ze die organisatie opgerold hebben enzo. Je hoort nooit meer wat van ze ook niet van Mandy. Vage shit, dus zou wel cool zijn als het die max is waar jij over praat...
In een interview hebben de schrijvers ooit eens gezegd dat Mandy een soort troefkaart is die ze inzetten als ze het leuk vinden Dus waarschijnlijk: wordt vervolgd...

Ik ben wel benieuwd wie volgend jaar de overstap naar "24" maakt. Misschien kunnen ze Peta Wilson (Nikita) of Roy Dupuis (Michael) wel strikken, dan is het hele team bijna weer compleet )
  donderdag 14 april 2005 @ 00:24:55 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26211418
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
mên, mên, mên, dit is toch wel het beste seizoen naar mijn mening, ik denk nog zelfs beter dan S1.
,, Ik denk dat je dan een van de weinigen bent. In Amerika zelf vinden de fans het ook allemaal wat minder. Maar hopelijk gaan de laatste 8 afleveringen een hoop goed maken.
  donderdag 14 april 2005 @ 01:00:56 #240
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26212187
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

,, Ik denk dat je dan een van de weinigen bent. In Amerika zelf vinden de fans het ook allemaal wat minder. Maar hopelijk gaan de laatste 8 afleveringen een hoop goed maken.
Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 14 april 2005 @ 01:14:24 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26212395
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...
Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.
Maar het blijft leuke tv natuurlijk.
  donderdag 14 april 2005 @ 01:19:55 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26212463
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.
Maar het blijft leuke tv natuurlijk.
Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 14 april 2005 @ 06:45:25 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26213797
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!
Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 07:05:26 #244
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_26213830
quote:
USA Today and AICN have revealed which scripted shows are dead, which will live on when the new season of shows begins in September, and which may or may not be back. Final decisions for some still aren't set but for the most part they seem to be locked in.

High profile renewals that are certain include: "24", "Alias", "Boston Legal", "Charmed", "Cold Case", "Crossing Jordan", "Desperate Housewives", "ER", "Gilmore Girls", "Grey's Anatomy", "House", "Joey", "Las Vegas", "Lost", "Malcolm in the Middle", "Medium", "Numb3rs", "The OC", "One Tree Hill", "The Simpsons", "Reba", "Scrubs", "Smallville", "7th Heaven", "That 70's Show", "Veronica Mars", "The West Wing", "Without a Trace" all three "CSI", and all four "Law & Order".
nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_26215725
quote:
Op donderdag 14 april 2005 07:05 schreef Tokus het volgende:

[..]

nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...
Wisten we al
Die schrijver van Lost liet namelijk al weten dat hij voor seizoen 5 ging schrijven. En met de beste kijkcijfers ooit, lijkt het mij ook erg onwaarschijnlijk dat FOX met 24 stopt.

De kijkcijfers zijn inderdaad ruim 25% gestegen tov seizoen 3. Gemiddeld kijken er rond de 12 miljoen mensen naar 24, met hier en daar een uitschieter naar boven (16 miljoen) en naar onder (10 miljoen). FOX was bang dat bij aflevering 16 de kijkers voor de NCAA finale gingen, en daarom deze aflevering nog 2 keer ging herhalen. Achteraf had dit niet eens gehoeven, want aflevering 16 haalde gewoon 11 miljoen kijkers (Dat terwijl de NCAA en 24 dezelfde doelgroep hebben).

De reacties op de meeste fora zijn positief hoor. Check TWOP maar eens of het officiele 24 forum. En volgens mij is Marwan de badguy die het langst in leven is gebleven Volgens mij zat ie al in aflevering 7 ofzo?
pi_26215975
Misschien een leuk idee om een 24 meeting te houden, en samen de laatste aflevering te gaan kijken op groot scherm ofzo
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 14 april 2005 @ 10:30:27 #247
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26216169
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef CloudStrife het volgende:
En volgens mij is Marwan de badguy die het langst in leven is gebleven Volgens mij zat ie al in aflevering 7 ofzo?
oh je bedoelt die in de meeste afleveringen heeft gezeten. In welke aflevering ging Ramon eigenlijk dood?

Trouwens die "vader" van dat ene grietje ging ook pas in aflevering 13 dood ofzo in seizoen 1, terwijl hij al in aflevering 2 oid kwam opduikelen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 14 april 2005 @ 11:29:17 #248
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26217466
quote:
Op donderdag 14 april 2005 06:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.
s3 vond ik pas tegen het einde echt spannend worden, na de gebeurtenissen in mexico, s4 was voor mij al vrij snel spannend: de kidnap, de meltdown, het neerhalen van Airforce 1 en nu die football.

Bovendien ben ik blij dat dit seizoen eindelijk verlost lijkt van zijwegen in het verhaal die er eigenlijk helemaal niet toe doen zoals die moordzaak in S1, het hele gebeuren rond Kim in S2 en Alan Milliken in S3.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:42:02 #249
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_26219307
Ramon ging dood in ep.12. Misschien is Nina wel de langst levende baddie.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  donderdag 14 april 2005 @ 12:58:51 #250
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26219658
Nina is zeker weten met 1,5 seizoen de langstlevende baddie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')