ARGHquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef TrumpingPimp het volgende:
Michelle en Tony spelen allebei volgens imdb episode 16 voor het laatst?
Zullen ze allebei dood gaan in de serie? Of samen happy weg lopen? 24 kennende zullen ze wel afgemaakt worden. Ik word helemaal gek hier. Ik zie zelfs palmer nog slecht worden en als badguy spelen LMAO!!!
ik heb het vaker gezegd, maar een of andere manier hebben ze het idee dat elke serie minstens 1 van de belangrijke personages dood moet gaan. Teri, Georgo, Ryan..........quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
ARGH
Beter blijven Michelle en Tony nog lang... als ze doodgaan, dan kap ik met 24..
Ja maar Tony en Michelle..quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:30 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb het vaker gezegd, maar een of andere manier hebben ze het idee dat elke serie minstens 1 van de belangrijke personages dood moet gaan. Teri, Georgo, Ryan..........
Ik denk ik ook, zoals ik al eerder schreef. Dat zou wel een enorme fout zijn van de schrijvers.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
ARGH
Beter blijven Michelle en Tony nog lang... als ze doodgaan, dan kap ik met 24..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:33 schreef Wuder het volgende:
Dan offer ik liever .... Audrey op..
Werkt hier nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef CloudStrife het volgende:
Op www.fox.com kun je een scene uit aflevering 16 bekijken (rechtsonder op 24 logo klikken). Is altijd een scene uit het begin van de aflevering. Ennuh, dat beloofd veels goeds!
Dinsdag!!!!!
Nee, is een macromedia flash filmpje.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Werkt hier niet
Is er een directe link?
quote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://ctusecure.com/torrents/24_Longest_Day_Music_Video.torrent
De videoclip "Longest Day" van Armin van Buuren
Was bij mij zo binnen. Downloadde met 150 kb/squote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef SCHAAPKE het volgende:
krijg die torrent niet echt aan de praat:/ geen seeds ofzo
custom dvd, de eerste 3. Nld ondertiteling en eigen gemaakt menu van recyclez heb hem zelf ook....quote:Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef Repeat het volgende:
IK hoorde van iemand dat S4 al weer uit was op dvd?
Is dat echt zo, lijkt me van niet
Maar het blijft geilquote:Op maandag 4 april 2005 23:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
Damn, zit zwaar vol spanning hier, hoipen dat het geen flop word zeg deze aflvering
Nog 5 uurtjes ofzo
BTW, die boxset heb ik ook wuder! Maar die is al best een langere tijd al uit. Volgens mij zelfs voordat seizoen 3 hier begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |