aaaaawww..... allequote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Markie-Mark het volgende:
@ waxxer: ik heb al weken enorm last van mn rug, telkens bij vlagen. Maar nu is het al sinds zaterdag en doet het echt enorm pijn dus morgen meteen maar ff naar de dokter
Massages???? Kan t me niet herinnerenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaaawww..... allemassages
ten spijt??
Kun je straks lekker naar de fysio enz enz...
Incantation van delerium is freaky creepy sexy met beat... maar geen idee of ie de 120 haaltquote:Op maandag 28 maart 2005 23:09 schreef Weemz het volgende:
Heeft iemand toevallig een spookachtig nummer op zijn compie? Maar dan wel met een redelijk (120 BPM) beat erin... Ik heb het nodig voor de uitvoering van mijn toneelstuk...
Jij hebt 'm zeker alle kneepjes van 't vak geleerdquote:
ik ben net van de fysio af..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Massages???? Kan t me niet herinneren
En fysio, ja wie weet, ik hoop het niet, heb al jaren fysio gehad
Maar ja ik hoor t morgen wel
roddel en achterklap voor gevorderden met ang3l - deel 1quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt 'm zeker alle kneepjes van 't vak geleerd
En laatst ook al hetero pr0n... moet je ons misschien iets vertellen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn moeder was verbaasd dat ik Jessica Alba in BH als desktop heb..
Idd een beetje raarquote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Dieux du stadequote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh t is Jessica met een zweep en een paal uit Sin Cityquote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd een beetje raarstraks snapt je moeder het helemaal niet meer
Kan je beter een Chad Michael Murray desktop hebben
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef mr_mime het volgende:
[..]
roddel en achterklap voor gevorderden met ang3l - deel 1
Wordt idd een beetje verwarrend zoquote:Op maandag 28 maart 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh t is Jessica met een zweep en een paal uit Sin City
Oeh Sin City.... wordt echt ubercool volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh t is Jessica met een zweep en een paal uit Sin City
Meest ultieme creepy nr: Fragments of Fear van Delerium.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:17 schreef Weemz het volgende:
Weet je het al Angel?
Ik zie m 8 aprilquote:Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh Sin City.... wordt echt ubercool volgens mij
Oeh dat is al snel, relaxed, dacht dat ie veel later ging draaienquote:
2 juni pas hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh dat is al snel, relaxed, dacht dat ie veel later ging draaien
ben benieuwd
Ik had het dubbel album karma, idd ook met 1 cd met remixes. Maar die remix-cd zat in de auto toen de radio gejat werd incl cdquote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
'k heb hier een dubbel album van Delerium
Poem limited European Edition. Met een CD met remixes
Godverr en jij mag zeker weer naar een of andere voorprogramma, kutjochquote:
Da's jammer jaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het dubbel album karma, idd ook met 1 cd met remixes. Maar die remix-cd zat in de auto toen de radio gejat werd incl cd
yupquote:Op maandag 28 maart 2005 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Godverr en jij mag zeker weer naar een of andere voorprogramma, kutjoch
Zei jij kutjoch?!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Godverr en jij mag zeker weer naar een of andere voorprogramma, kutjoch
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Incl het enorm vaak geremixte nummer Silence (met Sarah McLachlan)
Mooiste remix (vind ik dan) is nog steeds de DJ Tiesto in search of sunrise remix van 11:36 minuten
Oeh!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
En die remix van Tiesto staat hier ook op.. 11:33
Moe'k ineens betalen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh!Hmmmz, kopietje ruilen tegen een R&B slaapplaats?
Ok ok ok ..... laatmaar!quote:
Is dat de nieuwe jingle en reclame-poster voor Whores-R-Us?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe jingle en reclame-poster voor Whores-R-Us?
23 april...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok ..... laatmaar!![]()
Wanneer gingen we nou ook alweer?
Dan kan ik ook al nietquote:Op maandag 28 maart 2005 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
23 april...
En ik ga toch deze week even DVD-R's en CD-R's bestellen, dus een kopietje moet er dan wel afkunnen
quote:
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..quote:
Dan kon niemand...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeeee, dat kan niet dat ik dat gezegd heb!
Dan heb ik een etentje ........
Het was toch met die bloemetjes-poster? Da's 16!
Da ken ik weer niet.. de 16de .. Dus het moet maar in mei.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeeee, dat kan niet dat ik dat gezegd heb!
Dan heb ik een etentje ........
Het was toch met die bloemetjes-poster? Da's 16!
hahaha ze hebben een tekort aan sex-appealquote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..
Ow ....quote:
Dan wordt het mei... want koninginnedag ga ik naar de Regenboog en kom ik helemaal teut terug..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ....
Uhm .... en de week daarna is 't Koninginnedag (en ga ik naar de Lion King)
En voor de 16e? Of anders is 't mei ja...
Sexy en stijlvol kan nog steeds snollerig zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind de meiden van Girls Aloud juist minder snol maar eerder sexy en stijlvol. Ik vind de Raffish meiden hoger scoren in de categorie hoer en snol. Vooral die Nora in de laatste clip, laten ze de dikste pad in de minste kleren lopen![]()
Ze hebben het snol-zijn tot kunst verheven.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..
helaas is de red&blue niet elke dag open !quote:Op maandag 28 maart 2005 23:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil ook mee naar de Red & Blue
Ik kan in Mei elke dag
doe es niet zo flauwquote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
helaas is de red&blue niet elke dag open !
April druk????quote:Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef Ryan_R het volgende:
Mei komt veel beter uit ja. Ik wil ook wel eens een keer naar de R&B, na al die verhalen.
En april is veel te druk.
Ik zou het eigenlijk niet weten, schoonmaken huis....ben ik niet bijquote:
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairiequote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sexy en stijlvol kan nog steeds snollerig zijn.
Maar die van raffish vind ik gewoon net niet, ja eerder hoerig. Hele combinatie vind ik gewoon apart, die lianne moet niet hoerig zijn. Die hoort eerder thuis in zo'n jetix-achtige meidengezelschap.
Whehehe, oeh allemaal in mij in de R&Bquote:Op maandag 28 maart 2005 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Goed, Ang3l, we gaan dus in mei naar de R&B
Zo'n liev Zaans meisje is het hahahaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairie
Ik krijg al tandpijn als ik dat zoete bekkie zie
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairie
Ik krijg al tandpijn als ik dat zoete bekkie zie
quote:
En wat heb jij weer een leuke fotoquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat klinkt als zo'n verwende B-actrice. "Hier kan ik NIKS mee! Wat is mijn motivatie?! That's IT, amateurs! I am going to my trailer!"
U gottaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Popstars The Rivals DVD
Je kan ook te ver gaan
OMGquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Popstars The Rivals DVD
Je kan ook te ver gaan
ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen amateurs zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat klinkt als zo'n verwende B-actrice. "Hier kan ik NIKS mee! Wat is mijn motivatie?! That's IT, amateurs! I am going to my trailer!"
OH JAAAAA!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
OMG
ik wacht nog steeds op star-strippers de DVD![]()
Een deelnemer die er niet doorheen is gekomen, was een oude fitnessinstructeur van mequote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
OMG
ik wacht nog steeds op star-strippers de DVD![]()
ja die wil ik daqn ook welquote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OH JAAAAA!
Als iemand daar nog caps van heeft![]()
Coup Wizarddragon.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Deze zijn ook wel lievig
[afbeelding]
Tja... engeltjes he.... kan er niks aan doen
Have fun!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:59 schreef tech het volgende:
Welterusten, goedemorgen...
Ik ben 3 dagen naar Keulen... Tot donderdagavond!
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eensquote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Een deelnemer die er niet doorheen is gekomen, was een oude fitnessinstructeur van me
U?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef creno het volgende:
[..]
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eens
Markie!quote:
Okiedo! Veel plezier iig, ook al is het voornamelijk werk! En ik spreek je snel weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef tech het volgende:
[..]
Markie!
Ik ga daar werken bij een klant van ons. Als ik online kan komen zal ik laten weten hoe het gaat!
Heb jij ook meegedaan dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef creno het volgende:
[..]
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eens
Nu willen we helemáál de screenshots natuurlijkquote:
zie post boven jou postquote:
Original Sinsualityquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:03 schreef ajuu het volgende:
maar ja, wie heeft het over geloofwaardigheid bij engelen, en dan ook nog eens zulke englelen...![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*OMG*
Mn kat zit opgesloten i/d voorraadkast en mn moeder heeft de sleutel...
Ik hoor m al een uur bonken..
Broertje heeft ADHD en last van hyperactiviteit als hij suiker krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je moeder heeft de sleutel van de voorraadkast??? anders wordt u leegeroofd?
![]()
watiser waxxer? moet je zo hoesten, jongetje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
mais oui *kuch*
Joh.. weblog je niet meer??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
mais oui *kuch*
en die heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu willen we helemáál de screenshots natuurlijk
de 1 wil uit de kast, de ander er inquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Broertje heeft ADHD en last van hyperactiviteit als hij suiker krijgt.
Anders rooft HIJ de kast leeg en zitten wij met een tering vervelend rotjoch!
Zoiets jaquote:
Neuh.... ik had amper nog viewsquote:
jij bent toch wel uit de kast?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoiets ja
Gelukkig ligt ie nu te maffen..
Heb je nog foto's dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ja hoi. Anders post iemand nog eens even wat lekkere binken.
al 4 jaar nuquote:
Naaahhh weet je de weg online niet meer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
en nu ga in iets ouwelullerigs zeggen, maar je weblogt toch ook een beetje voor jezelf, om je dingen kwijt te kunnen, ja dat er 1 of 2 mensen reageren, je bent het in ieder geval even kwijt, en je hebt het in een vorm gegoten, klaar! volgende dag! volgende log...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neuh.... ik had amper nog viewsBehalve als ik hier zei dat ik 'm had geupdate, en ook weinig reacties, ik bedoel, zit ik daar hele verhalen voor jan lul te typen
![]()
Is het te merken dan?Dat ik weer te veel loop te zeiken?
![]()
jups !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
Is Creno ook op beeld geweest dan?
http://www.jan-pieter.nl/weblog/index.php?itemid=9quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:12 schreef ajuu het volgende:
en nu ga in iets ouwelullerigs zeggen, maar je weblogt toch ook een beetje voor jezelf, om je dingen kwijt te kunnen, ja dat er 1 of 2 mensen reageren, je bent het in ieder geval even kwijt, en je hebt het in een vorm gegoten, klaar! volgende dag! volgende log...
![]()
Kijken kijken niet kopen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
en wat at je zoal toen je nog in de kast zat? flink de voorraad op te schransen?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders nog iets?
Ja geil wijf hequote:
Rrrrrrquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders nog iets?
lcd treedt volgende maand hier in rdam op tijdens motel mozaique festival, kende de muziek (nog) nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef BadBadPresident het volgende:
luisterd...LCD soundsystem - Daft punk is playing at my house
Is iemand hier al naar Hotel Rwanda geweest? ik ga vrijdag...en ik heb veel goeie dingen erover gehoord..is het, het waard?
Nee, die dan weer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef Ryan_R het volgende:
Zitten op een lijn heHad eigenlijk deze erbij moeten zetten
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is best fijn, dat nummer iniedergevalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
lcd treedt volgende maand hier in rdam op tijdens motel mozaique festival, kende de muziek (nog) niet
Had ik beter een foto van mezelf kunnen posten danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die dan weer niet..
Ik hou niet van gespierd, en niet van harig en heel mannelijk.
Jaja, ik denk dat je dan lang kunt wachten, maar als jij je geroepen voelt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:32 schreef creno het volgende:
*wacht op foto van ryan_r in bad*
Ok ok ok....quote:
Julien Hedquistquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef ajuu het volgende:
heee weer die jongen! met dat enge smalle gezichtje....
Ik hou ook niet van twinkiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik beter een foto van mezelf kunnen posten dan![]()
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:34 schreef BadBadPresident het volgende:
over foto's gesproken? hebben mensen hier nog leuke foto's van hun eige?(beetje fotoboek lui)
Eey, het is een boyish tall dark 'n handsome figuur, TUURLIJK ken ik die bij naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef ajuu het volgende:
je weet zelfs namen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok ok....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsen
![]()
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Kijk, Ang3l kent mijn smaak! Géén beef en géén twinkies! Geen mannen, en geen jochies..
Moet ik me nu beledigd of gevleid voelen?quote:
boyish, ja, tall en dark nee, handsome weet nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd ja
Donker piekig kort haar, lichtelijk vrouwelijke ogen, duidelijke gelaatstrekken, slank gespierd lijf, cute...ondeugend... sexy.
Da's dinges... Hayden.... uit Star Wars.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:45 schreef BadBadPresident het volgende:
sorry maar die laatste jongen kijkt iets TE lief uit ze ogen..
Well then dazzle us with totally witty conversationquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:46 schreef ajuu het volgende:
ik hou niet zo van dat plaatjes posten
Nee, da's dan weer te glad, te nep, te vrouwelijk, te popperig.quote:
Ja die staat onder m'n favorietenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:47 schreef ajuu het volgende:
die in die witte bloes hebben we al eens gezien volgens mij
yes, a penisquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well then dazzle us with totally witty conversation
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die staat onder m'n favorieten
Elke avond ff kijken voordat ik tegen pup aankruip, dan weet ik waar ik aan moet denken tijdens de sex
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Elke avond ff kijken voordat ik tegen pup aankruip, dan weet ik waar ik aan moet denken tijdens de sex
Hey there, hi there, ho therequote:
Blik is ok... maar die smile. Die denkt echt van "Ja maar JOU ga ik straks lekker ongelooflijk laten genieten"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey there, hi there, ho there.
die blik...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, da's dan weer te glad, te nep, te vrouwelijk, te popperig.
Wel knap hoor, maar niet aantrekkelijk..
Niet dat ik er niet zo uit zou willen zien ofzo, of 'm zou afslaan eigenlijk....
(En ja, er zal vast een psychologisch verband zijn tussen die twee.)
Dat bedoelde ik dus eigenlijk met blik. Die ogen en die grijns... *sop*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blik is ok... maar die smile. Die denkt echt van "Ja maar JOU ga ik straks lekker ongelooflijk laten genieten"
Ik hield niet van mannen in standaard pak, mannen UIT standaard pak zijn dan weer een uitzonderingquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:50 schreef ajuu het volgende:
ik dacht jij niet zo van nette stropdas-jongens hield, nou ja, deze jongen heeft natuulrijk ook bijna niks meer aan.![]()
*kots*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus eigenlijk met blik. Die ogen en die grijns... *sop*
Niet zeiken, daarnaast hangt een foto van jouquote:
Ruim je het ook weer even zelf op?quote:
Ah, nee!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Die dan?
Ik ben ze allemaal aan 't ronselen voor je.
15 september. Je hebt nog effe.quote:Wanneer was je jarig?
Alex Lundqvuistquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Het hoeft trouwens helemaal niet half-naakt:
[afbeelding] [afbeelding]
Milan Turek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus eigenlijk met blik. Die ogen en die grijns... *sop*
Om die in mijn bed te hebben, zou ik toch wel een beetje eng vinden.quote:
Nee, veel te intimiderend. En ik zou mezelf supermager voelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar ik snap het niet zo.
Zien jullie jezelf echt rollebollen met zo'n harige spierbundel?.
Pcies. Je zou bang zijn dat ie je doormidden breekt, en je kan niet lekker je arm om 'm heen slaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:25 schreef Ryan_R het volgende:
Nee, veel te intimiderend. En ik zou mezelf supermager voelen.Vandaar dat Ryantje er ook tussen staat. Geef mij maar iemand die normaal eruit ziet. Maar een 'getoned' lijf is nooit weg
![]()
uhm ja.. kheb eigenlijk geen flauw idee. Kheb nog nooit zo'n spierbundel ontmoet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar ik snap het niet zo.
Zien jullie jezelf echt rollebollen met zo'n harige spierbundel?.
Jij snapt hem, en die foto is een oudje( daar heb je ervaring meequote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pcies. Je zou bang zijn dat ie je doormidden breekt, en je kan niet lekker je arm om 'm heen slaan..
't Is het fijnste als het gelijkwaardig voelt, vind ik..
En dan is Ryan op die pic me alweer te jong eigenlijk.
Maar stel je nou voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
uhm ja.. kheb eigenlijk geen flauw idee. Kheb nog nooit zo'n spierbundel ontmoet.
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:31 schreef Ryan_R het volgende:
Jij snapt hem, en die foto is een oudje( daar heb je ervaring mee) maar het gaat om het idee. Ryan nu is ook niet groot en gespierd
Inderdaad. Ik zou dus bovenop hem moeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar stel je nou voor.
Dan lig jij daar als mannetje bovenop enzo... andersom kan niet, dan word je geplet..
Ow okay.. en onze foto's dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:47 schreef mr_mime het volgende:
omfg die foto's![]()
die ogen van sommigen!
trusten voor de slapertjes!
quote:
da's waar.. Had je ze dan liever gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:51 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die plaatsen we hier toch niet![]()
dus mag je de anderen daar niet mee plagen
en ik heb je ogen nog niet gezien op die foto's
bereikbaar....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
da's waar.. Had je ze dan liever gezien?
En je verwacht applaus ofzow?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Inmiddels wel al sinds half 8 wakker hoor
boterhammen met grilworstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef creno het volgende:
ff lunchen !
die geilde gewoon op je.... da's simpelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoerige kutdag
Ik moest mn shirt uitdoen van de dokter
Wat een boefje
Eeeehm....Neequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
die geilde gewoon op je.... da's simpel
maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eeeehm....Nee
Wij gaan naar Rockin Parkhopelijk worden er snel nieuwe namen bekend
trust me I'm a doctorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoerige kutdag
Ik moest mn shirt uitdoen van de dokter
Wat een boefje
record?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
tien topics geleden weer voor het laatst.
Dat zou me niets verbazen.quote:
Gewat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Homo's zijn oppervlakkig, en tegenwoordig is het weer gevaarlijk om homo te zijn omdat je dan gedisrimineerd word en in elkaar geslagen word door Marrokanen.
+1 generalisatiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Homo's zijn oppervlakkig, en tegenwoordig is het weer gevaarlijk om homo te zijn omdat je dan gedisrimineerd word en in elkaar geslagen word door Marrokanen.
Mischien wel...maar het ligt ook vaak aan je omgeving....Ik ken CDP verder niet, maar het lijkt me dat hij uit een vrij ruimdenkende omgeving komt, dus dan is het al wat makkelijker je zelf van het ene hokje in het andere te stoppen...zeg maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:33 schreef ajuu het volgende:
ik moest vanochtend weer lachen om de reactie van WAXXer toen CDP postte dat hij al vier jaar UIT de (voorraad?) kast is, dus sinds zijn 12e en waxxer verontwaardigd reageerde metexcusez-moi?....toen ik wakker werd moest ik daarn og heel erg om l,achen,
waarom weet ik niet, missdhien omdat het herkendbaar is (vanuit waxxerzss oogpunt dan)![]()
![]()
is dat de generatiekloof binnen dit topic........................?![]()
![]()
![]()
Nog niet meegemaakt hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |