Coup Wizarddragon.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Deze zijn ook wel lievig
[afbeelding]
Tja... engeltjes he.... kan er niks aan doen
Have fun!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:59 schreef tech het volgende:
Welterusten, goedemorgen...
Ik ben 3 dagen naar Keulen... Tot donderdagavond!
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eensquote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Een deelnemer die er niet doorheen is gekomen, was een oude fitnessinstructeur van me
U?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef creno het volgende:
[..]
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eens
Markie!quote:
Okiedo! Veel plezier iig, ook al is het voornamelijk werk! En ik spreek je snel weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef tech het volgende:
[..]
Markie!
Ik ga daar werken bij een klant van ons. Als ik online kan komen zal ik laten weten hoe het gaat!
Heb jij ook meegedaan dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef creno het volgende:
[..]
een deelnemer die er niet is doorgekomen die post hier wel eens
Nu willen we helemáál de screenshots natuurlijkquote:
zie post boven jou postquote:
Original Sinsualityquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:03 schreef ajuu het volgende:
maar ja, wie heeft het over geloofwaardigheid bij engelen, en dan ook nog eens zulke englelen...![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*OMG*
Mn kat zit opgesloten i/d voorraadkast en mn moeder heeft de sleutel...
Ik hoor m al een uur bonken..
Broertje heeft ADHD en last van hyperactiviteit als hij suiker krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je moeder heeft de sleutel van de voorraadkast??? anders wordt u leegeroofd?
![]()
watiser waxxer? moet je zo hoesten, jongetje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
mais oui *kuch*
Joh.. weblog je niet meer??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
mais oui *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |