Dan kan ik ook al nietquote:Op maandag 28 maart 2005 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
23 april...
En ik ga toch deze week even DVD-R's en CD-R's bestellen, dus een kopietje moet er dan wel afkunnen
quote:
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..quote:
Dan kon niemand...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeeee, dat kan niet dat ik dat gezegd heb!
Dan heb ik een etentje ........
Het was toch met die bloemetjes-poster? Da's 16!
Da ken ik weer niet.. de 16de .. Dus het moet maar in mei.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeeee, dat kan niet dat ik dat gezegd heb!
Dan heb ik een etentje ........
Het was toch met die bloemetjes-poster? Da's 16!
hahaha ze hebben een tekort aan sex-appealquote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..
Ow ....quote:
Dan wordt het mei... want koninginnedag ga ik naar de Regenboog en kom ik helemaal teut terug..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ....
Uhm .... en de week daarna is 't Koninginnedag (en ga ik naar de Lion King)
En voor de 16e? Of anders is 't mei ja...
Sexy en stijlvol kan nog steeds snollerig zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind de meiden van Girls Aloud juist minder snol maar eerder sexy en stijlvol. Ik vind de Raffish meiden hoger scoren in de categorie hoer en snol. Vooral die Nora in de laatste clip, laten ze de dikste pad in de minste kleren lopen![]()
Ze hebben het snol-zijn tot kunst verheven.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek wat minder, maar die meiden zijn zo geweldig SNOL. Beter dan die NET-NIET snollen van Raffish..
helaas is de red&blue niet elke dag open !quote:Op maandag 28 maart 2005 23:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil ook mee naar de Red & Blue
Ik kan in Mei elke dag
doe es niet zo flauwquote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
helaas is de red&blue niet elke dag open !
April druk????quote:Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef Ryan_R het volgende:
Mei komt veel beter uit ja. Ik wil ook wel eens een keer naar de R&B, na al die verhalen.
En april is veel te druk.
Ik zou het eigenlijk niet weten, schoonmaken huis....ben ik niet bijquote:
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairiequote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sexy en stijlvol kan nog steeds snollerig zijn.
Maar die van raffish vind ik gewoon net niet, ja eerder hoerig. Hele combinatie vind ik gewoon apart, die lianne moet niet hoerig zijn. Die hoort eerder thuis in zo'n jetix-achtige meidengezelschap.
Whehehe, oeh allemaal in mij in de R&Bquote:Op maandag 28 maart 2005 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Goed, Ang3l, we gaan dus in mei naar de R&B
Zo'n liev Zaans meisje is het hahahaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairie
Ik krijg al tandpijn als ik dat zoete bekkie zie
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lianne hoort thuis in het kleine huis op de prairie
Ik krijg al tandpijn als ik dat zoete bekkie zie
quote:
En wat heb jij weer een leuke fotoquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat klinkt als zo'n verwende B-actrice. "Hier kan ik NIKS mee! Wat is mijn motivatie?! That's IT, amateurs! I am going to my trailer!"
U gottaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Popstars The Rivals DVD
Je kan ook te ver gaan
OMGquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Popstars The Rivals DVD
Je kan ook te ver gaan
ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen amateurs zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat klinkt als zo'n verwende B-actrice. "Hier kan ik NIKS mee! Wat is mijn motivatie?! That's IT, amateurs! I am going to my trailer!"
OH JAAAAA!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
OMG
ik wacht nog steeds op star-strippers de DVD![]()
Een deelnemer die er niet doorheen is gekomen, was een oude fitnessinstructeur van mequote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
OMG
ik wacht nog steeds op star-strippers de DVD![]()
ja die wil ik daqn ook welquote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OH JAAAAA!
Als iemand daar nog caps van heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |