quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders nog iets?
Ja geil wijf hequote:
Rrrrrrquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders nog iets?
lcd treedt volgende maand hier in rdam op tijdens motel mozaique festival, kende de muziek (nog) nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef BadBadPresident het volgende:
luisterd...LCD soundsystem - Daft punk is playing at my house
Is iemand hier al naar Hotel Rwanda geweest? ik ga vrijdag...en ik heb veel goeie dingen erover gehoord..is het, het waard?
Nee, die dan weer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef Ryan_R het volgende:
Zitten op een lijn heHad eigenlijk deze erbij moeten zetten
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is best fijn, dat nummer iniedergevalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
lcd treedt volgende maand hier in rdam op tijdens motel mozaique festival, kende de muziek (nog) niet
Had ik beter een foto van mezelf kunnen posten danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die dan weer niet..
Ik hou niet van gespierd, en niet van harig en heel mannelijk.
Jaja, ik denk dat je dan lang kunt wachten, maar als jij je geroepen voelt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:32 schreef creno het volgende:
*wacht op foto van ryan_r in bad*
Ok ok ok....quote:
Julien Hedquistquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef ajuu het volgende:
heee weer die jongen! met dat enge smalle gezichtje....
Ik hou ook niet van twinkiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik beter een foto van mezelf kunnen posten dan![]()
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:34 schreef BadBadPresident het volgende:
over foto's gesproken? hebben mensen hier nog leuke foto's van hun eige?(beetje fotoboek lui)
Eey, het is een boyish tall dark 'n handsome figuur, TUURLIJK ken ik die bij naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef ajuu het volgende:
je weet zelfs namen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok ok....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsen
![]()
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Kijk, Ang3l kent mijn smaak! Géén beef en géén twinkies! Geen mannen, en geen jochies..
Moet ik me nu beledigd of gevleid voelen?quote:
boyish, ja, tall en dark nee, handsome weet nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd ja
Donker piekig kort haar, lichtelijk vrouwelijke ogen, duidelijke gelaatstrekken, slank gespierd lijf, cute...ondeugend... sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |