Jaja, ik denk dat je dan lang kunt wachten, maar als jij je geroepen voelt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:32 schreef creno het volgende:
*wacht op foto van ryan_r in bad*
Ok ok ok....quote:
Julien Hedquistquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef ajuu het volgende:
heee weer die jongen! met dat enge smalle gezichtje....
Ik hou ook niet van twinkiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik beter een foto van mezelf kunnen posten dan![]()
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:34 schreef BadBadPresident het volgende:
over foto's gesproken? hebben mensen hier nog leuke foto's van hun eige?(beetje fotoboek lui)
Eey, het is een boyish tall dark 'n handsome figuur, TUURLIJK ken ik die bij naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef ajuu het volgende:
je weet zelfs namen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok ok....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zou in deze setting, tussen al die perfecto gladde gespierde 1-dimensie naakten, geen foto van mezelf DURVEN plaatsen
![]()
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Kijk, Ang3l kent mijn smaak! Géén beef en géén twinkies! Geen mannen, en geen jochies..
Moet ik me nu beledigd of gevleid voelen?quote:
boyish, ja, tall en dark nee, handsome weet nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent niet boyish tall dark and handsome?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ze d'r al een beetje op uitgeselecteerd ja
Donker piekig kort haar, lichtelijk vrouwelijke ogen, duidelijke gelaatstrekken, slank gespierd lijf, cute...ondeugend... sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |