en die heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu willen we helemáál de screenshots natuurlijk
de 1 wil uit de kast, de ander er inquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Broertje heeft ADHD en last van hyperactiviteit als hij suiker krijgt.
Anders rooft HIJ de kast leeg en zitten wij met een tering vervelend rotjoch!
Zoiets jaquote:
Neuh.... ik had amper nog viewsquote:
jij bent toch wel uit de kast?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoiets ja
Gelukkig ligt ie nu te maffen..
Heb je nog foto's dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ja hoi. Anders post iemand nog eens even wat lekkere binken.
al 4 jaar nuquote:
Naaahhh weet je de weg online niet meer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
en nu ga in iets ouwelullerigs zeggen, maar je weblogt toch ook een beetje voor jezelf, om je dingen kwijt te kunnen, ja dat er 1 of 2 mensen reageren, je bent het in ieder geval even kwijt, en je hebt het in een vorm gegoten, klaar! volgende dag! volgende log...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neuh.... ik had amper nog viewsBehalve als ik hier zei dat ik 'm had geupdate, en ook weinig reacties, ik bedoel, zit ik daar hele verhalen voor jan lul te typen
![]()
Is het te merken dan?Dat ik weer te veel loop te zeiken?
![]()
jups !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
Is Creno ook op beeld geweest dan?
http://www.jan-pieter.nl/weblog/index.php?itemid=9quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:12 schreef ajuu het volgende:
en nu ga in iets ouwelullerigs zeggen, maar je weblogt toch ook een beetje voor jezelf, om je dingen kwijt te kunnen, ja dat er 1 of 2 mensen reageren, je bent het in ieder geval even kwijt, en je hebt het in een vorm gegoten, klaar! volgende dag! volgende log...
![]()
Kijken kijken niet kopen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
en wat at je zoal toen je nog in de kast zat? flink de voorraad op te schransen?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |