boterhammen met grilworstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef creno het volgende:
ff lunchen !
die geilde gewoon op je.... da's simpelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoerige kutdag
Ik moest mn shirt uitdoen van de dokter
Wat een boefje
Eeeehm....Neequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
die geilde gewoon op je.... da's simpel
maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eeeehm....Nee
Wij gaan naar Rockin Parkhopelijk worden er snel nieuwe namen bekend
trust me I'm a doctorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoerige kutdag
Ik moest mn shirt uitdoen van de dokter
Wat een boefje
record?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
tien topics geleden weer voor het laatst.
Dat zou me niets verbazen.quote:
Gewat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Homo's zijn oppervlakkig, en tegenwoordig is het weer gevaarlijk om homo te zijn omdat je dan gedisrimineerd word en in elkaar geslagen word door Marrokanen.
+1 generalisatiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Homo's zijn oppervlakkig, en tegenwoordig is het weer gevaarlijk om homo te zijn omdat je dan gedisrimineerd word en in elkaar geslagen word door Marrokanen.
Mischien wel...maar het ligt ook vaak aan je omgeving....Ik ken CDP verder niet, maar het lijkt me dat hij uit een vrij ruimdenkende omgeving komt, dus dan is het al wat makkelijker je zelf van het ene hokje in het andere te stoppen...zeg maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:33 schreef ajuu het volgende:
ik moest vanochtend weer lachen om de reactie van WAXXer toen CDP postte dat hij al vier jaar UIT de (voorraad?) kast is, dus sinds zijn 12e en waxxer verontwaardigd reageerde metexcusez-moi?....toen ik wakker werd moest ik daarn og heel erg om l,achen,
waarom weet ik niet, missdhien omdat het herkendbaar is (vanuit waxxerzss oogpunt dan)![]()
![]()
is dat de generatiekloof binnen dit topic........................?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |