Wijf.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:43 schreef longinus het volgende:
Ik wil toch echt met melk en suiker hoor, cappucino....
*Stilquote:Op zondag 27 maart 2005 17:46 schreef Malfunctie het volgende:
Sokken hebben iets magisch, wanneer je even stilstaat en er diep over nadenkt.
ze hebben anders geen Koffie ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:46 schreef Malfunctie het volgende:
Sokken hebben iets magisch, wanneer je even stilstaat en er diep over nadenkt.
Voel je de zachte streling van kriebelend katoen tussen je tenen, Ruis? Voel je de lichte aanraking van de sok tegen je hiel, de intens erotische ervaring van een voet omhuld door een met liefde gemaakt product?quote:
theequote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef Dafar het volgende:
doe mij maar thee met suiker
das geen koffie meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
Koffie met veel melk en 2 klontjes graag.
hehe met een wolkje en een beetje melk [/finkers]quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
Koffie met veel melk en 2 klontjes graag.
Het punt dat ik probeer te maken, is dat ik tijdens mijn werk in die fabriek in de pauze af en toe koffie dronk.quote:
8 liter is goed .. ik zit gemiddeld op 2 kannetjes per dag zal zo'n 2 liter zijn denk ikquote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen koffie meer zien vandaag.
8 liter op ofzo
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:52 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Het punt dat ik probeer te maken, is dat ik tijdens mijn werk in die fabriek in de pauze af en toe koffie dronk.
Ik heb altijd suiker met thee.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef Dafar het volgende:
doe mij maar thee met suiker
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef Muck het volgende:
koffie![]()
en het allerlekkerst vind ik nog esspreshoc![]()
Oh mên wat is dat lekker!
Koffie is een beroepsvereistequote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef Muck het volgende:
koffie![]()
en het allerlekkerst vind ik nog esspreshoc![]()
Oh mên wat is dat lekker!
ik hoorde laatst dat douwe altijd valsspeelde als hij knikkerde met henk kanisquote:Op zondag 27 maart 2005 17:54 schreef Malfunctie het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik bij dé Douwe Egberts in de klas heb gezeten? Niemand wilde bij hem in de buurt zitten, want hij stonk.
dé Douwe Egberts?! Wauw!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:54 schreef Malfunctie het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik bij dé Douwe Egberts in de klas heb gezeten? Niemand wilde bij hem in de buurt zitten, want hij stonk.
Bierquote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat je het maar weet .. wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En des avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
Tsja, rook Douwe maar naar koffie, dan was hij vast en zeker een stuk populairder geweest. Tussen jou en mij, ik denk dat het z'n sokken waren.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
dé Douwe Egberts?! Wauw!
Ik zat naast de DE-fabriek in Utrecht op school. De godganse dag die versgebrande koffie-lucht![]()
oh mên, als ik eraan denk, heb ik weer zin in koffie...
jaaaaaaaaaaaaa! en dan niet die laffe light-variant, maar pure chocomel, de riel tingquote:Op zondag 27 maart 2005 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chocomel!
Nu heb ik er zin in... jouw schuld!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En des avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu heb ik er zin in... jouw schuld!
zo eens zoeken waar ik die flessen amaretto en bailey's heb gelaten....
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa! en dan niet die laffe light-variant, maar pure chocomel, de riel ting!
kom na het eten langs! ik heb het gevonden!quote:
wat jij zegtquote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen.KOFFIE
sorry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
hey hey niet teveel afwijken hè het is hier geen chocolademelk topic !
Ik neem aan dat je het over een gebruikte sok hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:04 schreef Malfunctie het volgende:
Wat ook een buitengewoon aparte ervaring is, is het gebruiken van een sok in plaats van een koffiefilter.
Uiteraard. Ik heb slechts één keer koffie gedronken, gefilterd door een gloednieuwe sok, met als gevolg dat ik drie weken op de Intensive Care heb gelegen en mijn kleine teen geamputeerd moest worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over een gebruikte sok hebt.
Een amputatie? Dat is geen zuivere koffie lijkt me.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef Malfunctie het volgende:
Uiteraard. Ik heb slechts één keer koffie gedronken, gefilterd door een gloednieuwe sok, met als gevolg dat ik drie weken op de Intensive Care heb gelegen en mijn kleine teen geamputeerd moest worden.
* Bosbeetle fluit het eigen huis en tuin deuntjequote:
Als je ook nog rookt, staat het wel mooi bij je longen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef medman het volgende:
Koffie maakt je tanden zo heerlijk zwart en gevlekt.
Liggen 2 koffiebonen in bed, zegt die ene zo: Moet je een klap voor je kanis, Gunnink?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef Bucky het volgende:
Liggen 2 koffiebonen in bed, zegt de ene zo: Douwen Egbert!
koffie?quote:
ohja Het is ALTIJD voor KOFFIE !quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
is het al tijd voor koffie ?
okay ja , vet neequote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef Dead-Doll het volgende:
Koffie is vet okay.
Ben je een neger?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kofiie moet zijn als vrouwen
Zwart heet en zoet
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kofiie moet zijn als vrouwen
Zwart heet en zoet
maar des te belangrijk zwansen ! dat moet je toch begrijpen .... het effect was anders ok zonder de koffie was het nooit zo leuk geweest natijd !quote:Op maandag 28 maart 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Altijd als ik bij bosbeetle ga indrinken moeten we eerst koffie drinken voordat we aan het bier mogen... En aangezien ik vrijwel nooit koffie drink zijn dat altijd vervelende uurtjes...
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.
quote:
quote:
ik vond 'm machtigquote:Op maandag 28 maart 2005 15:16 schreef JMB het volgende:
[..]stel je niet zo aan. Zo grappig was het nou ook weer niet.
Koffie werkt verslavend vindt ik daarom is het ook zo lekker. Als ik een tijdje zonder koffie zit dan merk ik de drang naar koffie wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
als ik een tijdje zonder koffie zit krijg ik hoofpijn ... zo verslavend is het dus nietquote:Op maandag 28 maart 2005 15:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Koffie werkt verslavend vindt ik daarom is het ook zo lekker. Als ik een tijdje zonder koffie zit dan merk ik de drang naar koffie wel.![]()
wombcatquote:
kiek?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:27 schreef 9christensen het volgende:
kiek JMB posten dan
Twente hequote:Op maandag 28 maart 2005 15:27 schreef 9christensen het volgende:
kiek JMB posten dan
kiek die kehl eens kiekenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Rowdie het volgende:
[..]
![]()
ik zeg maar niks , profiel : stad : Ergens in Twente
Komt hiervandaan:quote:Op maandag 28 maart 2005 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wombcathehe vage beelden oproepende nick heb jij !
Ik vond 't wel lachen toen ik dat las.quote:Aisling: "There's a fella from Amsterdam who's set up a website devoted to us. He knows everything about us, prints up our lyrics and analyses them. He's coming over to see us play at Katy Daly's next week. Annette's been mailing him."
Annette: "Yeah. I don't know what his real name is, it comes up as Wombcat. I don't know if that's what we'll put down on the guestlist."
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt hiervandaan:
[..]
Ik vond 't wel lachen toen ik dat las.
(Aisling en Annette zijn bandleden van Pulszar, een plaatselijk bandje uit Belfast waar ik fan van ben).
stadse geut'ndrieterquote:
zo grappig was dat nou ook weer niet.quote:
Probeer eens die knop op orgineel te zetten. Ja die knop jaquote:Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zo grappig was dat nou ook weer niet.
doe 's nietquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef JMB het volgende:
[..]
Probeer eens die knop op orgineel te zetten. Ja die knop jaKun je dat niet
Wel:
Sterf dan maar vieze neger!!
erg goed voor je stoelgang dat welquote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef Sander170 het volgende:
Zeker als je veel koffie achter elkaar drinkt in een korte tijd !
En als je wakker wilt blijven !quote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
erg goed voor je stoelgang dat wel
ach valt aal wa metquote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef Sander170 het volgende:
Zeker als je veel koffie achter elkaar drinkt in een korte tijd !
Ik word nooit wakker van koffie .. ik kan prima slapen na een paar grote mokken koffiequote:
Ik zou zeggen probeer er nog meer, eens kijken of je dan nog zo wakker blijft !quote:Op maandag 28 maart 2005 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik word nooit wakker van koffie .. ik kan prima slapen na een paar grote mokken koffie
Potverdikkie. Nu is je dag niet meer te redden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:58 schreef RaymanNL het volgende:
kutzooi! Me dag is verpest, ik heb een veelte slap bakkie koffie gezet![]()
lucky bastard !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Mn 2e bakje wordt gebracht door een mooi meisje![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen koffie meer zien vandaag.
8 liter op ofzo
het enige wat me naar mijn school brengt de koffie automaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
koffie![]()
het enige wat me aan het werk houdt
Bij koffie hoort een sigaret. Ken iemand deze film: Coffee and Cigarettes? Ik heb hem nog niet gezien, maar vind hem wel in dit topic passen. Wat mij op dit moment doet beseffen dat ik weer eens een peuk ga roken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens nu ik deze kick zie .. zeg ik tijd voor koffie
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Goed plan!! Es effe een bakkie "kick my ass" maken.![]()
blasfemie !quote:
Ben je ook veelste jong voorquote:
kijk 1989 nou dan zou je toch eens moeten beginnen .. ik zou beginnen met koffie met veel melk en suiker en dan langzaam overgaan naar zwartquote:
Ik drink het soms,maar vandaag niet.Veel te warm voor koffie!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk 1989 nou dan zou je toch eens moeten beginnen .. ik zou beginnen met koffie met veel melk en suiker en dan langzaam overgaan naar zwart
achja ik zeg altijd maar .. het is altijd voor koffiequote:Op zaterdag 2 april 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik drink het soms,maar vandaag niet.Veel te warm voor koffie!
Mork uit Ork?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja ik zeg altijd maar .. het is altijd voor koffie
trouwens jij username is het stopwoordje van mork uit ork
en het is 10-9
Maar hoe spreekt hij Nano dan uit?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mork van mork and mindy :
[afbeelding]
http://www.sitcomsonline.com/morkandmindy.html
ipv hallo zegt hij "nanoe nanoe"quote:
* Bosbeetle drinkt ook bierquote:
Ik drink mijn koffie altijd zwart, zo vindt ik de koffie ook het lekkerste.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En dan avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
zoals het hoortquote:Op zondag 3 april 2005 00:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie altijd zwart, zo vindt ik de koffie ook het lekkerste.
Maar het is ook vrij verslavende spul die koffie als ik het opgedronken hebt dan heb ik na een paar uur alweer trek in koffie.![]()
op de caffeiniele geneugten !quote:
Wat is het leven toch kut...quote:Op maandag 4 april 2005 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het leven toch mooi
bjork in de cd speler
lente in de lucht
en natuurlijk koffie![]()
Je kunt natuurlijk ook je koffiemok in je cd-romspeler zettenquote:Op maandag 4 april 2005 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het leven toch mooi
bjork in de cd speler
lente in de lucht
en natuurlijk koffie![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Koffie!
Hoe zetten jullie je koffie? Wat is de formulie bij jullie voor het zetten van koffie?
Bij mij: aantalschepjes is: 0.5×aantalbakjeskoffie
Die schepjes verschillen nog wel eens, maar bij de gemiddelde maat schepje...doe ik ook 1 op 1. Dan heb je een perfecte, redelijk sterke, bak. Een halve is echt te weinigquote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Slappe meuk!
Hier 1 op 1
Dus 1 schepje per bakje!!
dat ligt natuurlijk maar net aan de schepgrootte en de mokgrootte !quote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Koffie!
Hoe zetten jullie je koffie? Wat is de formulie bij jullie voor het zetten van koffie?
Bij mij: aantalschepjes is: 0.5×aantalbakjeskoffie
Ik wilde je bijna neerschietenquote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Myriam7 het volgende:
Hard gewerkt...tijd voor koffie..en wel nu!!
Maar dan een Senseo--Sydney.. Dus geen filterkoffie..
(don't shoot me.. ik vind het gewoon lekker)![]()
quote:
En een aantal granaatscherven in je donder.quote:Op maandag 4 april 2005 11:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
In Vietnam werd je wakker met een handjevol koffiebonen en een slok water.
Ik wéét het. Ik heb het nog maar eens geprobeerd..(filterkoffie).om al die koffiejunks terwille te zijn..hij die de schoen passe, trekke hem aan... wat je niet allemaal doet .hé nixxx...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik drink nu koffie uit een DE automaat op mn werk. Een senseo is toch beter Myriam
En dan vraag jij je af waarom je niet slaapt? of hoe zit datquote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef nixxx het volgende:
4 koppen koffie open de dag is nog niet om! [afbeelding]
Dat zou ook heel andere redenen kunnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En dan vraag jij je af waarom je niet slaapt? of hoe zit dat![]()
Wellicht verklaart dat je hyperactieve avaterquote:Op woensdag 6 april 2005 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm hoeveeleid koffie
smorgens 2 koppen , dan om een uur of 10 , 2 koppen , dan om 3 uur 2 koppen , en dan savonds 2 mega mokken (1 mok = 1/4 kan) dan kom ik op een totaal van 10 kopjes ongeveer![]()
hehe koffie heeft bij mij niet de eigenschap dat ik er actief van wordt ... ik kan bv. een halve kan koffie opdrinken en dan gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wellicht verklaart dat je hyperactieve avater
ik slaap prima op koffiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef crossover het volgende:
je moet savonds geen koffie drinken!!!!
dan slaap je niet goed..
en hoe doe je die koffie smiley?
compenseren met whisky (ohnee dat is metallica) erm guinessquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef crossover het volgende:
ik niet..dan lig ik echt zo naar mijn iron maiden poster (die hangt op het plafond) te staren zo van right..wat doe ik hier
ohja metallica was jagermeister hèquote:
Ik hoop dat de koffie mij vandaag er doorheen sleeptquote:Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben net wakker dus koffie lijkt me wel goed
orginaliteit loont !quote:Op zondag 10 april 2005 12:35 schreef nixxx het volgende:
* nixxx 2de bakkie haalt
Valt wel op... de biertopics zijn altijd zo op slot en deze blijft gewoon open... Denk dat alle blauwtjes ook op koffie lopen
juist nietquote:Op maandag 11 april 2005 13:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben heel erg verkouden! help koffie daar tegen?
En van die roze clace koeken !quote:Op maandag 11 april 2005 16:02 schreef Blinky het volgende:
Heeft u ook gevulde koeken?
koffie bij?quote:Op maandag 11 april 2005 16:02 schreef Blinky het volgende:
Heeft u ook gevulde koeken?
Mjam...quote:
Nou, daar gaat mijn plan voor vandaag.... dan maar een bakkiequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef Knut het volgende:
Voor de mensen met gekke plannen.
Een deel 2 hoeft niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef Knut het volgende:
Voor de mensen met gekke plannen.
Een deel 2 hoeft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |