wombcatquote:
kiek?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:27 schreef 9christensen het volgende:
kiek JMB posten dan
Twente hequote:Op maandag 28 maart 2005 15:27 schreef 9christensen het volgende:
kiek JMB posten dan
kiek die kehl eens kiekenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Rowdie het volgende:
[..]
![]()
ik zeg maar niks , profiel : stad : Ergens in Twente
Komt hiervandaan:quote:Op maandag 28 maart 2005 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wombcathehe vage beelden oproepende nick heb jij !
Ik vond 't wel lachen toen ik dat las.quote:Aisling: "There's a fella from Amsterdam who's set up a website devoted to us. He knows everything about us, prints up our lyrics and analyses them. He's coming over to see us play at Katy Daly's next week. Annette's been mailing him."
Annette: "Yeah. I don't know what his real name is, it comes up as Wombcat. I don't know if that's what we'll put down on the guestlist."
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt hiervandaan:
[..]
Ik vond 't wel lachen toen ik dat las.
(Aisling en Annette zijn bandleden van Pulszar, een plaatselijk bandje uit Belfast waar ik fan van ben).
stadse geut'ndrieterquote:
zo grappig was dat nou ook weer niet.quote:
Probeer eens die knop op orgineel te zetten. Ja die knop jaquote:Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zo grappig was dat nou ook weer niet.
doe 's nietquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef JMB het volgende:
[..]
Probeer eens die knop op orgineel te zetten. Ja die knop jaKun je dat niet
Wel:
Sterf dan maar vieze neger!!
erg goed voor je stoelgang dat welquote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef Sander170 het volgende:
Zeker als je veel koffie achter elkaar drinkt in een korte tijd !
En als je wakker wilt blijven !quote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
erg goed voor je stoelgang dat wel
ach valt aal wa metquote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef Sander170 het volgende:
Zeker als je veel koffie achter elkaar drinkt in een korte tijd !
Ik word nooit wakker van koffie .. ik kan prima slapen na een paar grote mokken koffiequote:
Ik zou zeggen probeer er nog meer, eens kijken of je dan nog zo wakker blijft !quote:Op maandag 28 maart 2005 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik word nooit wakker van koffie .. ik kan prima slapen na een paar grote mokken koffie
Potverdikkie. Nu is je dag niet meer te redden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:58 schreef RaymanNL het volgende:
kutzooi! Me dag is verpest, ik heb een veelte slap bakkie koffie gezet![]()
lucky bastard !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Mn 2e bakje wordt gebracht door een mooi meisje![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen koffie meer zien vandaag.
8 liter op ofzo
het enige wat me naar mijn school brengt de koffie automaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
koffie![]()
het enige wat me aan het werk houdt
Bij koffie hoort een sigaret. Ken iemand deze film: Coffee and Cigarettes? Ik heb hem nog niet gezien, maar vind hem wel in dit topic passen. Wat mij op dit moment doet beseffen dat ik weer eens een peuk ga roken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens nu ik deze kick zie .. zeg ik tijd voor koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |