Uiteraard. Ik heb slechts één keer koffie gedronken, gefilterd door een gloednieuwe sok, met als gevolg dat ik drie weken op de Intensive Care heb gelegen en mijn kleine teen geamputeerd moest worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over een gebruikte sok hebt.
Een amputatie? Dat is geen zuivere koffie lijkt me.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef Malfunctie het volgende:
Uiteraard. Ik heb slechts één keer koffie gedronken, gefilterd door een gloednieuwe sok, met als gevolg dat ik drie weken op de Intensive Care heb gelegen en mijn kleine teen geamputeerd moest worden.
* Bosbeetle fluit het eigen huis en tuin deuntjequote:
Als je ook nog rookt, staat het wel mooi bij je longen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef medman het volgende:
Koffie maakt je tanden zo heerlijk zwart en gevlekt.
Liggen 2 koffiebonen in bed, zegt die ene zo: Moet je een klap voor je kanis, Gunnink?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef Bucky het volgende:
Liggen 2 koffiebonen in bed, zegt de ene zo: Douwen Egbert!
koffie?quote:
ohja Het is ALTIJD voor KOFFIE !quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
is het al tijd voor koffie ?
okay ja , vet neequote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef Dead-Doll het volgende:
Koffie is vet okay.
Ben je een neger?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kofiie moet zijn als vrouwen
Zwart heet en zoet
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kofiie moet zijn als vrouwen
Zwart heet en zoet
maar des te belangrijk zwansen ! dat moet je toch begrijpen .... het effect was anders ok zonder de koffie was het nooit zo leuk geweest natijd !quote:Op maandag 28 maart 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Altijd als ik bij bosbeetle ga indrinken moeten we eerst koffie drinken voordat we aan het bier mogen... En aangezien ik vrijwel nooit koffie drink zijn dat altijd vervelende uurtjes...
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
En als je je tong er te snel in hangt, ben je nog niet jarig.
quote:
quote:
ik vond 'm machtigquote:Op maandag 28 maart 2005 15:16 schreef JMB het volgende:
[..]stel je niet zo aan. Zo grappig was het nou ook weer niet.
Koffie werkt verslavend vindt ik daarom is het ook zo lekker. Als ik een tijdje zonder koffie zit dan merk ik de drang naar koffie wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat je het maar weet .. wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En des avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
als ik een tijdje zonder koffie zit krijg ik hoofpijn ... zo verslavend is het dus nietquote:Op maandag 28 maart 2005 15:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Koffie werkt verslavend vindt ik daarom is het ook zo lekker. Als ik een tijdje zonder koffie zit dan merk ik de drang naar koffie wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |