Hoe werkt het?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:31 schreef Nicje het volgende:
Hoe heet het 2de album van Keane?
Hij is toch musicalster tegenwoordig?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:32 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga lekker de laatste dagen
Wat is het nieuwe project van onze getalenteerde idolswinnaar Jamai??
Je zit heel dichtbij, de musical is goed maar ik wil ook zijn rol weten, de musical is tenslotte niet zijn projectjequote:Op zondag 27 maart 2005 01:36 schreef Nicje het volgende:
Jesus Christ a Superstar!
Let op!quote:Op zondag 27 maart 2005 01:42 schreef Nicje het volgende:
"Idols-winnaar Jamai Loman zal de rol van apostel Simon in Andrew Lloyd Webbers 'Jesus Christ Superstar' gaan spelen."
Ik ben zo slecht in lijstjesquote:Op zondag 27 maart 2005 01:51 schreef bukgeit het volgende:
Hayden kan mij zeer bekoren
Mag ik tien songtitels over het heden en tien over het verleden? Niet de snelste wint, maar de beste.
Trustenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:13 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga slapen, meer krijg ik er niet uit
Fraaiquote:Op zondag 27 maart 2005 03:04 schreef GLO het volgende:
Vijf kwartier later:
Tee-Set - Now Is The Time
Roy Orbison - It's Now Or Never
P.J. Proby - Today I Killed A Man
Brainbox - Summertime
Dozy, Beaky, Mick & Tich - Tonight Today
U2 - Sunday Bloody Sunday
The Associates - Tell Me Easter's On Friday
Jaap Fischer - Het Ei
Sandie Shaw - Today
Small Faces - Lazy Sunday
Neil Young - Journey Through The Past
The Beatles - Yesterday
Mary Hopkin - Those Were The Days
Buzzcocks - Nostalgia
Eric Burdon & The Animals - When I Was Young
Spooky Tooth - That Was Only Yesterday
Peter, Paul & Mary - Where Have All The Flowers Gone?
Mai Tai - History
The Beach Boys - Then I Kissed Her
Dave Dee, Dozy, Beaky. Mick & Tich - Last Night In Soho
welkom terug bartrid!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:04 schreef bartrid het volgende:
BT heeft mijn internetconnectie teruggevonden
Ja en ahum... over de songtekst van het titelnummer zullen we het maar niet hebbenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:43 schreef bartrid het volgende:
ministry - psalm 69 the way to succeed and the way to suck EGGS :-)
eieren dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:52 schreef Grobbel het volgende:
Fatboy Slim
Pizzaman
Mighty Dub Kats
Freak Power
The Housemartins
Da's pas de derde keer deze maand...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:25 schreef Grobbel het volgende:
Hoe heet de nieuwe band van ex-Suede leden Brett Anderson en Bernard Butler?
Boeit me weinig, dit is pas de derde dag deze maand dat ik uberhaupt het trivia-topic een beetje bijhoud. Sowieso, met de snelheid waarmee trivia-topics er hier doorheen gejaagd worden, wat maakt het eigenlijk ook uit? Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's pas de derde keer deze maand...
Rijp voor de OP!
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Boeit me weinig, dit is pas de derde dag deze maand dat ik uberhaupt het trivia-topic een beetje bijhoud. Sowieso, met de snelheid waarmee trivia-topics er hier doorheen gejaagd worden, wat maakt het eigenlijk ook uit? Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.
Nee, het is een Nederlandsequote:Op zondag 27 maart 2005 15:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rosin Murphy van Moloko ???
Hé dat stond er net nog nietquote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.
Berdien Stenberg?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook geen Fay. Overigens is deze dame ook helemaal geen zangeres
OK, omdat het Pasen is: zeven dan. Maar zoals ik zei: wees creatief.quote:
9 is genoeg. En een erg leuke lijst bovendien. Hukde!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Berkery het volgende:
Ik zit op 9
Simple Minds - East at easter
Hans Dorrestijn - Paaslied
Heideroosjes - Ze smelten de paashaas!
Army of Lovers - Crucified
U2 - Wake Up Dead Man
Laibach - Jesus Christ Superstar
Shane MacGowan & the Popes - That Woman's Got Me Drinking
Echo & The Bunnymen - Never Stop
Johan Sebastian Bach - Mattheus Passion
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Lowland trio - Mijn naam is Haas
Leen Jongewaard - Op een mooie Pinksterdag (alleen als pasen en pinksteren samen vallen)
Ah lekker, Ik heb nog geen ei gehad vandaag, bedenk ik me netquote:
Da's goedquote:Op zondag 27 maart 2005 16:00 schreef GLO het volgende:
The Sisters Of Mercy, als ik het me goed herinner.
Alles ist gut!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Beef en Bob Marley & The Wailers en Exodus?
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
voor de zekerheid barenaked ladies roepen
maar denk t eigenlijk niet.
zijn zeker niet met zovelen.
Nope, die rebus zou een stuk makkelijker geweest zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Herb Spectacles?
Nee, iets nieuwer en iets hipper.quote:
En nu misschien dan welquote:Op zondag 27 maart 2005 19:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, een iets meer concrete tip misschien
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Voicst - Dazzled Kids?
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Berkery het volgende:
Hij is de vader van George?
Ik ga vannacht even met een schop en een kruiwagen op stapquote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef bukgeit het volgende:
Wat zouden de stoeptegels opbrengen waarop Herman Brood is geland?
Heb jij een kruiwagen?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef bartrid het volgende:
en dan wil je van ons weten wie je daarbij gaat helpen?
Nee. Ik had verwacht dat deze in één keer geraden zou wordenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Lucky Dube ?
Helaas, hij is geland op het (lagere) dak van de bar van het Hilton.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef bukgeit het volgende:
Wat zouden de stoeptegels opbrengen waarop Herman Brood is geland?
Aah, dat is alleen maar gunstig. Ik heb wel een -niet zo lange- ladderquote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Helaas, hij is geland op het (lagere) dak van de bar van het Hilton.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Ik had verwacht dat deze in één keer geraden zou worden![]()
Rolletjes dakleer alléén per strekkende meter.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Helaas, hij is geland op het (lagere) dak van de bar van het Hilton.
vanavond gaat niet lukken, daarvoor ben ik te ver wegquote:
Dan vis je achter het net. Ik zit op 20 kruiwagen-minuten van het Hiltonquote:Op zondag 27 maart 2005 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
vanavond gaat niet lukken, daarvoor ben ik te ver weg![]()
Daar kon ik alleen maar op hopenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij het was, maar durfde het al niet meer te zeggen...
![]()
Huey Lewis & The Newsquote:Op zondag 27 maart 2005 14:34 schreef bartrid het volgende:
een cryptische. Welke band zoek ik?
[afbeelding]
Ik voeg toe Claw boys claw en This beautiful mess (en probeer een punt te stelenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
Deze 8 zijn goed :
Shocking Blue
Gruppo Sportivo
Junkie XL
Tiesto
Golden Earring
2 Unlimited
Urban Dance Squad
Bettie Serveert
Daryll-Annquote:Op zondag 27 maart 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
Deze 8 zijn goed :
Shocking Blue
Gruppo Sportivo
Junkie XL
Tiesto
Golden Earring
2 Unlimited
Urban Dance Squad
Bettie Serveert
quote:
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Jan Akkerman was 9, Daryll-Ann 10 Boney M is duits
bukgeit + 1
Die overleed in 1998 en Tante Leen in 1992.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zangeres zonder Naam ( Mary Servaes) ?
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMGquote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.
my bad, ik las vermelding ipv fotoquote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMG
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Helder moment: Annie MG Schmidt
Die leeft ook nog...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef bukgeit het volgende:
Conny Vandenbos is nog maar drie jaar dood en van Mieke Telkamp kan ik geen sterfdatum vinden.
oepsquote:
Het is een echte pianist. Al zo'n 40 jaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:04 schreef RoofingBurner het volgende:
't is een echte pianist? Wilde gok Richard Claydermann
Uit de tip onder je post kun je afleiden of dat goed is.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Billy 'the pianoman' Joel?
Nog voor de foto!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef Neleos het volgende:
Segio Mendes?
Het liep zo af dat de Haagse rechtbank de kinderen na een spectaculaire bevrijding toewees aan de vader, dus de man die ik hier zoek.quote:Kinderen concertpianistontvoerd
Twee kinderen van de Russische concertpianistzijn vanmorgen in België ontvoerd. De kinderen werden gekidnapt door acht gemaskerde mannen toen
hen bij school wilde afzetten. De auto van de pianist was eerst door drie auto’s klemgereden. De politie in België heeft een internationaal opsporingsbevel doen uitgaan.
, die in 1977 naar Nederland emigreerde, is al jaren met zijn vrouw verwikkeld in een echtscheidingsprocedure en getouwtrek om hun drie kinderen. De advocaat van de pianist denkt nu dat de vrouw de kinderen heeft laten ontvoeren. Hij vermoedt dat de kinderen naar familie van de vrouw zijn gebracht.
eerste plaatje nu hopelijk weer zichtbaar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Grafenberg?
++ eerste plaatje is niet te zien
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Nu wel >> Ivan Grafenberg of Gravenberg?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken de beste man niet
Alexander Warenberg?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef bukgeit het volgende:
Primus is eerder opgericht dan Korn.
Ook niet REM. Zwaarder.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmm, zwaarder.... Metallica?
Assepoester, gespeeld door een Dolly Dot? Roberto Jacketti vond 'm terug?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wonderlijke combi lijkt me dat ook
Anyway, Wie raakte op 19 mei 1986 een schoen kwijt?
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet zo ongeveer tussen 11.50 en 12.20 geweest zijn
Ik noemde er maar twee.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle drie
Nee, het is iemand van een Nederlandse band die eerder in het topic nog wel als (fout) antwoord door iemand genoemd is.quote:
Jan Keizer!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is iemand van een Nederlandse band die eerder in het topic nog wel als (fout) antwoord door iemand genoemd is.
Nee, van Moldy Peach, nu solo.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bedoel je de zanger van Green Jelly?
Nou! Dat moet dan toch zo'n teringlawaai zijn dat ik 't zelfs niet ken. Is dat harder of zachter dan Sepultura of Soulfly of Max Cavalera?quote:
Is ook een Bekende Nederlander die nogal eens foutief in een topic wordt genoemd.quote:
LEENTJE JONGEWAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ex vriend van Barry Stevens....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was op een mooie pinksterdag
Eh, zachter, het is singer-songwriter tot luisterpop.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dat moet dan toch zo'n teringlawaai zijn dat ik 't zelfs niet ken. Is dat harder of zachter dan Sepultura of Soulfly of Max Cavalera?
Yepquote:
Soort van James Taylor? Die is goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef belsen het volgende:
Eh, zachter, het is singer-songwriter tot luisterpop.![]()
Hou je het wel netjes...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee sul, die is van Claw Boys Claw.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Geweldig optreden waarin hij met van alles naar het publiek gooide. Appels, blikjes, z'n schoenen, z'n sokken. Het meeste werd gelukkig teruggegooid behalve dan die ene schoenIk weet niet meer of het de rechter- of de linkerschoen was
bukgeit +1
Hij was ooit te gast bij TopPop Yeah! (de kwis). Toen Bart Peeters 'm vroeg of hij het ballet van Penney de Jaeger leuk vond, zei hij: "Naw! Da da da da daaaw zakte ddu ddu dus hhhelemaal mmmain broek ffffan af!"quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Geweldig optreden waarin hij met van alles naar het publiek gooide. Appels, blikjes, z'n schoenen, z'n sokken. Het meeste werd gelukkig teruggegooid behalve dan die ene schoenIk weet niet meer of het de rechter- of de linkerschoen was
bukgeit +1
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
Ronnie Bierman overleed?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
Ik deed het toen met een meisje uit mijn klas en ik had er niemand bij nodig (behalve dat wijf), maar wel een condoom.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
Belsen +1quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Het panterblousje en een spijker broek? Zijn armen bloot, zijn korte zwarte haren? En hij stond tevergeefs kou te vatten ergens op een hoek?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie had er op 29 maart 1980 een vette Nummer 1 Hit?
Wisseloord in Hilversum.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef belsen het volgende:
Waar werd de eerste single van het nieuwe millenium opgenomen?
Ik heb die vraag goed beantwoord, Hans Worst!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellen![]()
Kejje weer nerges tege?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Ophouden, weet_ik_veel.
Ja, maar Wisseloord ligt ook in het Nieuwe Jaar!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef belsen het volgende:
NIet Wisseloord. Het was een paar minuten na Nieuw Jaar.
Nee, het was in een tv-studio van het ZDF, want haar oudejaarsprogramma loopt na de klok op 1 januari door.quote:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.quote:
Jeroen van Donderwinkel? A.k.a. Jeroen van Inkel.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:29 schreef belsen het volgende:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.
jij nietquote:
Ik ben wel een beetje schuldig, maakte in een ander topic een grapjequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel CCCLII
Kom ook meedoen
Volgens mij begon het nieuwe millenium bij de Tonga-Eilanden, dus dan gok ik daar maar opquote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef belsen het volgende:
Waar werd de eerste single van het nieuwe millenium opgenomen?
Ranja +1quote:Op maandag 28 maart 2005 12:26 schreef ranja het volgende:
Rob Stenders?
Ik ook nooit. Ik heb onlangs een aantal dagen overdag naar Radio 3 geluisterd tijdens het klussen en me groen en geel geërgerd aan de DJ's en was ook verbaasd dat Radio 3 tegenwoordig een goude ouwe zender geworden lijkt te zijn.quote:
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd. En het is trouwens al jaren 3FMquote:Op maandag 28 maart 2005 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Ik heb onlangs een aantal dagen overdag naar Radio 3 geluisterd tijdens het klussen en me groen en geel geërgerd aan de DJ's en was ook verbaasd dat Radio 3 tegenwoordig een goude ouwe zender geworden lijkt te zijn.
hilversum 3 tochquote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd. En het is trouwens al jaren 3FM![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd.
Ik heb het ook al een paar jaren gehad met 3FM. Het is een groot voorgeprogrammeerd idee om toch maar zoveel mogelijk luisteraars te vangen. De enige zender die met regelmaat aanstaat is StuBru en daar kan 3FM nog een voorbeeld aan nemenquote:
AMG zegt dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef Doc het volgende:
Lone Justice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |