Belsen +1quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Het panterblousje en een spijker broek? Zijn armen bloot, zijn korte zwarte haren? En hij stond tevergeefs kou te vatten ergens op een hoek?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie had er op 29 maart 1980 een vette Nummer 1 Hit?
Wisseloord in Hilversum.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef belsen het volgende:
Waar werd de eerste single van het nieuwe millenium opgenomen?
Ik heb die vraag goed beantwoord, Hans Worst!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellen![]()
Kejje weer nerges tege?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Ophouden, weet_ik_veel.
Ja, maar Wisseloord ligt ook in het Nieuwe Jaar!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef belsen het volgende:
NIet Wisseloord. Het was een paar minuten na Nieuw Jaar.
Nee, het was in een tv-studio van het ZDF, want haar oudejaarsprogramma loopt na de klok op 1 januari door.quote:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.quote:
Jeroen van Donderwinkel? A.k.a. Jeroen van Inkel.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:29 schreef belsen het volgende:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.
jij nietquote:
Ik ben wel een beetje schuldig, maakte in een ander topic een grapjequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel CCCLII
Kom ook meedoen
Volgens mij begon het nieuwe millenium bij de Tonga-Eilanden, dus dan gok ik daar maar opquote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef belsen het volgende:
Waar werd de eerste single van het nieuwe millenium opgenomen?
Ranja +1quote:Op maandag 28 maart 2005 12:26 schreef ranja het volgende:
Rob Stenders?
Ik ook nooit. Ik heb onlangs een aantal dagen overdag naar Radio 3 geluisterd tijdens het klussen en me groen en geel geėrgerd aan de DJ's en was ook verbaasd dat Radio 3 tegenwoordig een goude ouwe zender geworden lijkt te zijn.quote:
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd. En het is trouwens al jaren 3FMquote:Op maandag 28 maart 2005 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Ik heb onlangs een aantal dagen overdag naar Radio 3 geluisterd tijdens het klussen en me groen en geel geėrgerd aan de DJ's en was ook verbaasd dat Radio 3 tegenwoordig een goude ouwe zender geworden lijkt te zijn.
hilversum 3 tochquote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd. En het is trouwens al jaren 3FM![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk naar arbeidsvitaminen geluisterd.
Ik heb het ook al een paar jaren gehad met 3FM. Het is een groot voorgeprogrammeerd idee om toch maar zoveel mogelijk luisteraars te vangen. De enige zender die met regelmaat aanstaat is StuBru en daar kan 3FM nog een voorbeeld aan nemenquote:
AMG zegt dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef Doc het volgende:
Lone Justice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |