Hij was ooit te gast bij TopPop Yeah! (de kwis). Toen Bart Peeters 'm vroeg of hij het ballet van Penney de Jaeger leuk vond, zei hij: "Naw! Da da da da daaaw zakte ddu ddu dus hhhelemaal mmmain broek ffffan af!"quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Geweldig optreden waarin hij met van alles naar het publiek gooide. Appels, blikjes, z'n schoenen, z'n sokken. Het meeste werd gelukkig teruggegooid behalve dan die ene schoenIk weet niet meer of het de rechter- of de linkerschoen was
bukgeit +1
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
Ronnie Bierman overleed?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
Ik deed het toen met een meisje uit mijn klas en ik had er niemand bij nodig (behalve dat wijf), maar wel een condoom.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
Belsen +1quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Het panterblousje en een spijker broek? Zijn armen bloot, zijn korte zwarte haren? En hij stond tevergeefs kou te vatten ergens op een hoek?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef belsen het volgende:
Toen danste Erik Mesie stiekum met een meisje.
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie had er op 29 maart 1980 een vette Nummer 1 Hit?
Wisseloord in Hilversum.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef belsen het volgende:
Waar werd de eerste single van het nieuwe millenium opgenomen?
Ik heb die vraag goed beantwoord, Hans Worst!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgezien van het feit dat het hier ongebruikelijk is mensen aan te spreken met sul en soortgelijke aanduidingen, is het ook de bedoeling dat je eerst een vraag goed beantwoord alvorens zelf een vraag te stellen![]()
Kejje weer nerges tege?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Ophouden, weet_ik_veel.
Ja, maar Wisseloord ligt ook in het Nieuwe Jaar!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef belsen het volgende:
NIet Wisseloord. Het was een paar minuten na Nieuw Jaar.
Nee, het was in een tv-studio van het ZDF, want haar oudejaarsprogramma loopt na de klok op 1 januari door.quote:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.quote:
Jeroen van Donderwinkel? A.k.a. Jeroen van Inkel.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:29 schreef belsen het volgende:
Nee, in de studio van een Nederlandse radio DJ, die ook wel bekend staat om dit soort streken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |