quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef bukgeit het volgende:
Primus is eerder opgericht dan Korn.
Ook niet REM. Zwaarder.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmm, zwaarder.... Metallica?
Assepoester, gespeeld door een Dolly Dot? Roberto Jacketti vond 'm terug?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wonderlijke combi lijkt me dat ook
Anyway, Wie raakte op 19 mei 1986 een schoen kwijt?
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet zo ongeveer tussen 11.50 en 12.20 geweest zijn
Ik noemde er maar twee.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle drie
Nee, het is iemand van een Nederlandse band die eerder in het topic nog wel als (fout) antwoord door iemand genoemd is.quote:
Jan Keizer!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is iemand van een Nederlandse band die eerder in het topic nog wel als (fout) antwoord door iemand genoemd is.
Nee, van Moldy Peach, nu solo.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bedoel je de zanger van Green Jelly?
Nou! Dat moet dan toch zo'n teringlawaai zijn dat ik 't zelfs niet ken. Is dat harder of zachter dan Sepultura of Soulfly of Max Cavalera?quote:
Is ook een Bekende Nederlander die nogal eens foutief in een topic wordt genoemd.quote:
LEENTJE JONGEWAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ex vriend van Barry Stevens....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was op een mooie pinksterdag
Eh, zachter, het is singer-songwriter tot luisterpop.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dat moet dan toch zo'n teringlawaai zijn dat ik 't zelfs niet ken. Is dat harder of zachter dan Sepultura of Soulfly of Max Cavalera?
Yepquote:
Soort van James Taylor? Die is goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef belsen het volgende:
Eh, zachter, het is singer-songwriter tot luisterpop.![]()
Hou je het wel netjes...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee sul, die is van Claw Boys Claw.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Geweldig optreden waarin hij met van alles naar het publiek gooide. Appels, blikjes, z'n schoenen, z'n sokken. Het meeste werd gelukkig teruggegooid behalve dan die ene schoenIk weet niet meer of het de rechter- of de linkerschoen was
bukgeit +1
Hij was ooit te gast bij TopPop Yeah! (de kwis). Toen Bart Peeters 'm vroeg of hij het ballet van Penney de Jaeger leuk vond, zei hij: "Naw! Da da da da daaaw zakte ddu ddu dus hhhelemaal mmmain broek ffffan af!"quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Geweldig optreden waarin hij met van alles naar het publiek gooide. Appels, blikjes, z'n schoenen, z'n sokken. Het meeste werd gelukkig teruggegooid behalve dan die ene schoenIk weet niet meer of het de rechter- of de linkerschoen was
bukgeit +1
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
Ronnie Bierman overleed?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Vervolgvraag: wie deed wat op 7 januari (vermoedelijk 1983)?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
Ik deed het toen met een meisje uit mijn klas en ik had er niemand bij nodig (behalve dat wijf), maar wel een condoom.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef belsen het volgende:
Wie deed wat ooit waar in welk gezelschap en wat had hij of zij daar bij nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |