quote:
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Jan Akkerman was 9, Daryll-Ann 10 Boney M is duits
bukgeit + 1
Die overleed in 1998 en Tante Leen in 1992.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zangeres zonder Naam ( Mary Servaes) ?
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMGquote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.
my bad, ik las vermelding ipv fotoquote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMG
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Helder moment: Annie MG Schmidt
Die leeft ook nog...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef bukgeit het volgende:
Conny Vandenbos is nog maar drie jaar dood en van Mieke Telkamp kan ik geen sterfdatum vinden.
oepsquote:
Het is een echte pianist. Al zo'n 40 jaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:04 schreef RoofingBurner het volgende:
't is een echte pianist? Wilde gok Richard Claydermann
Uit de tip onder je post kun je afleiden of dat goed is.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Billy 'the pianoman' Joel?
Nog voor de foto!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef Neleos het volgende:
Segio Mendes?
Het liep zo af dat de Haagse rechtbank de kinderen na een spectaculaire bevrijding toewees aan de vader, dus de man die ik hier zoek.quote:Kinderen concertpianistontvoerd
Twee kinderen van de Russische concertpianistzijn vanmorgen in België ontvoerd. De kinderen werden gekidnapt door acht gemaskerde mannen toen
hen bij school wilde afzetten. De auto van de pianist was eerst door drie auto’s klemgereden. De politie in België heeft een internationaal opsporingsbevel doen uitgaan.
, die in 1977 naar Nederland emigreerde, is al jaren met zijn vrouw verwikkeld in een echtscheidingsprocedure en getouwtrek om hun drie kinderen. De advocaat van de pianist denkt nu dat de vrouw de kinderen heeft laten ontvoeren. Hij vermoedt dat de kinderen naar familie van de vrouw zijn gebracht.
eerste plaatje nu hopelijk weer zichtbaar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Grafenberg?
++ eerste plaatje is niet te zien
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Nu wel >> Ivan Grafenberg of Gravenberg?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken de beste man niet
Alexander Warenberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |