quote:
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Jan Akkerman was 9, Daryll-Ann 10 Boney M is duits
bukgeit + 1
Die overleed in 1998 en Tante Leen in 1992.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zangeres zonder Naam ( Mary Servaes) ?
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMGquote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn suggesties over het hoofd gezien, just 4 the record. Het punt is niet relevant want 2 vs 9 is absoluut in het voordeel van bukgeit.
my bad, ik las vermelding ipv fotoquote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ze wel gezien, maar niet gereageerd, pardon. Ze hadden geen van beiden een foto op AMG
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Helder moment: Annie MG Schmidt
Die leeft ook nog...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef bukgeit het volgende:
Conny Vandenbos is nog maar drie jaar dood en van Mieke Telkamp kan ik geen sterfdatum vinden.
oepsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |