Boeit me weinig, dit is pas de derde dag deze maand dat ik uberhaupt het trivia-topic een beetje bijhoud. Sowieso, met de snelheid waarmee trivia-topics er hier doorheen gejaagd worden, wat maakt het eigenlijk ook uit? Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's pas de derde keer deze maand...
Rijp voor de OP!
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Boeit me weinig, dit is pas de derde dag deze maand dat ik uberhaupt het trivia-topic een beetje bijhoud. Sowieso, met de snelheid waarmee trivia-topics er hier doorheen gejaagd worden, wat maakt het eigenlijk ook uit? Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.
Nee, het is een Nederlandsequote:Op zondag 27 maart 2005 15:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rosin Murphy van Moloko ???
Hé dat stond er net nog nietquote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
Herhaling van eerder gestelde vragen is toch niet te vermijden.
Berdien Stenberg?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook geen Fay. Overigens is deze dame ook helemaal geen zangeres
OK, omdat het Pasen is: zeven dan. Maar zoals ik zei: wees creatief.quote:
9 is genoeg. En een erg leuke lijst bovendien. Hukde!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Berkery het volgende:
Ik zit op 9
Simple Minds - East at easter
Hans Dorrestijn - Paaslied
Heideroosjes - Ze smelten de paashaas!
Army of Lovers - Crucified
U2 - Wake Up Dead Man
Laibach - Jesus Christ Superstar
Shane MacGowan & the Popes - That Woman's Got Me Drinking
Echo & The Bunnymen - Never Stop
Johan Sebastian Bach - Mattheus Passion
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Lowland trio - Mijn naam is Haas
Leen Jongewaard - Op een mooie Pinksterdag (alleen als pasen en pinksteren samen vallen)
Ah lekker, Ik heb nog geen ei gehad vandaag, bedenk ik me netquote:
Da's goedquote:Op zondag 27 maart 2005 16:00 schreef GLO het volgende:
The Sisters Of Mercy, als ik het me goed herinner.
Alles ist gut!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Beef en Bob Marley & The Wailers en Exodus?
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
voor de zekerheid barenaked ladies roepen
maar denk t eigenlijk niet.
zijn zeker niet met zovelen.
Nope, die rebus zou een stuk makkelijker geweest zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Herb Spectacles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |