Jaja, smoesjes. Kijk naar die topic titel. Wie is er dan lui?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja bek houden jij.. Ik deed het alleen voor Ryan_R (die was te lui om de topic te sluiten)
Nou kheb een getal veranderd en (deel 2) toegevoegd.. Was echt flink veel werk hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes. Kijk naar die topic titel. Wie is er dan lui?![]()
Posten! Posten!quote:
Ff uploaden ergens en dan [img] http://daarwaarjeplaatjestaatenzo/endandenaam.jpg [/img]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:08 schreef ronduit84 het volgende:
waar kan ik um op internet posten :$ .. kheb namelijk foto gemaakt
Ik ben koning, muizenkonging, buig onderdaan buigquote:
Jeez, ben jij nou een homo op strooptocht?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef ajuu het volgende:
ja dat wil dat kind nou juist weten waaaaaarrrr? zoek ff op google. photo hosting of zo
wat zeg je nou?? waar maak je uit op dat ik op tocht ben, ja ik sta vaak op de tocht, das wat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeez, ben jij nou een homo op strooptocht?!
Je moet zeggen: Geef je e-mail adres maar van MSN en stuur de foto nara mij, ik doe hem wel voor je uploaden.
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:31 schreef ronduit84 het volgende:
[afbeelding]
koop ook nog ff puma's vd week
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat zeg je nou?? waar maak je uit op dat ik op tocht ben, ja ik sta vaak op de tocht, das wat anders.
nee, ik ben niet zo goed in versieren, maar ik kan daarentegen weer wel heel goed pijpen. dat is ook iets. of mag dat weer niet gezegd worden?
![]()
Dat ie heel goed kan pijpenquote:
Had Andyvie je tóch die beaverhausen-bifi gemailed?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat ze moeilijk doen omdat er 1 pr0n bestand op mn pc stond
WTF LAAT DR MET DR EIGEN ZAKEN BEMOEIEN
Dus ze denkt nu dat je hetero bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee khad t filmpie van Fred Durst er nog opstaan :S
waarschijnlijk had zijn moeder gehoopt dat ie pastoor zou wordenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je daar de hele middag over gedaan?.
M'n streepje!quote:
Oh, is dát de verklaring!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
M'n streepje!.
Je gaat toch geen streepje wegscheren!. Geen wonder dat je geen vriendje hebt.
.
Nu verwar je me. Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef creno het volgende:
pff ik heb een streepje, en ben al 2 jaar minstens relatieloos
niets is onmogelijk zoals je zietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu verwar je me. Dat is onmogelijk.
Voor jou of voor die evt ander?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben ook relatieloos, maar of dat erg is...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef creno het volgende:
pff ik heb een streepje, en ben al 2 jaar minstens relatieloos
En hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Maar maakt het niet iets uit of je een 22 jarige of 32 jarige single bent?.
Ja, maar ja, waarover moeten we het anders hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Waxxer het volgende:
ik ben ook single. Singler dan ik kun je niet zijnoh oh oh oh......
Maarrreehhh..... ik sjees heen en weer naar afspraken, en jullie hebben het die godganze tijd over streepjes
Hier is alles dicht, in verband met Goede Vrijdag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef Waxxer het volgende:
en het is hier een spookhuis zo stilik ga maar eens op zoek naar voedsel, als de winkels niet al dicht zijn
Het topic is btw toch niet meer dan een geripte versie van de mijnequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef tech het volgende:
Anders help je toch gewoon het topic om zeep?![]()
Ssssstil nouwquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef tech het volgende:
Ehm... vergeleken met D_K ben je zelf ook niet bepaald jong, GJ!
En die komt toevallig uit R.?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef creno het volgende:
nou ik ben weer wel eens toe aan een ventje....
en misschien, heel misschien, heb ik ook eens een keer geluk
Meer dan genoeg... Maar we schelen ook meer dan genoeg kilometers, GJ!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1 jaartje tech..hoeveel schelen wij ook alweer?
Wijsheid komt met de jaren toch? Dan heb jij nog heel wat voor de boegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1 jaartje tech..hoeveel schelen wij ook alweer?
Nou danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef tech het volgende:
[..]
Meer dan genoeg... Maar we schelen ook meer dan genoeg kilometers, GJ!
Als je daar mij voor nodig hebt is het echt erg.quote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je daar mij voor nodig hebt is het echt erg..
Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Kan ik helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
Aaawww doe eens niet zo krassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die komt toevallig uit R.?
Ryan Air heeft overal verbindingen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!.
sorryquote:
Ik doe ook alles foutquote:
You are forgivenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef ajuu het volgende:
ik geef die arme ryan de schuld om niks. waarom eigenlijk? alles doe ik ook fout.![]()
Is dat nog iets dan?quote:
Eeh ja, als ik het op heb staan wel, maar meestal vergeet ik het te kijken. Het laatste wat ik heb gezien was met het telefoongesprek over de ringquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn er mensen die gillmore girls wél leuk vinden?
euhm...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
Lonnie zegt zelf dat het haske gezond is. Staat op de verpakking.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef ajuu het volgende:
beaf, misschien moet je gezonder eten
Gezien. Die's wel melig op zich. Leukste is raden uit welke film de persiflages komenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef ajuu het volgende:
heeft iemand not another teen movie weleens gezien? is die leuk? komt vanaovnd op TV![]()
Ja hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom je op TV???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Goeie avond!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Wat voor pc??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef ajuu het volgende:
ik zou die frituurpan door de ruit gooien hoor
Ik zou wel eerst het raam open zetten.quote:
Maar 10 stuks?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk niet morgen
Uhm.. PC specs kun je lezen op de hoofdpagina: http://www.alternate.nl/
Daarom liggen ze nu ook al voor de deur.quote:
Kutwijf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef ajuu het volgende:
*drumsticks eet, met prutje van aubergine, knoflook, courgette, bospadestoelen, rode peper*![]()
En eerst even bakken, anders heb je nog geen etenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Sukkels. Zo speciaal is ie aanbieding nou ook weer niet. Beetje gana overnachten bij een pc-winkelquote:
Dan mist het zijn agressie-afnemende werkingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Prima, laat je het raam dicht. Lekker fris met pasen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mist het zijn agressie-afnemende werking
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FRIET KLAAR!
edit: damn, ga ik weer naar GANAajuu...
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan..
Zonde! Kleine adventure-trail is leuk (of treasure0trail, whatever). Zolang het een trail is dna he,,, en geen 3 baans snelwegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef AnGabhar het volgende:
En ja, ik heb mijn streepje ook wel eens weggeschoren.
plaatjes posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ajuu het volgende:
hmmmm, die drumstiocks hadden misschien NOG wat langer gemoeten....ik kan ook niks, wat kan ik eigenlijk WEL????????![]()
De drumsticks naar gana sturen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ajuu het volgende:
hmmmm, die drumstiocks hadden misschien NOG wat langer gemoeten....ik kan ook niks, wat kan ik eigenlijk WEL????????![]()
met paars t-shirt? mwah...beetje standaard, die sjaal is stom is ie ziek of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
En d'r zit wel een leuk jongetje in 't publiek, met een domme sjaal om.
ja colbertjasje, sweater/kapuchon, grote sjaal, laaghangende sspijkerbroek, gympies, dat is het wel, haar beetje kuifje omhoog. komt me nu ook beetje me neus uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hip *kots*
Er zitten nu 10 mensen voor de deur..quote:
tellement G_Equote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En deze dan?.
Nah ja. Ik moet het van mijn innerlijk hebben..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja colbertjasje, sweater/kapuchon, grote sjaal, laaghangende sspijkerbroek, gympies, dat is het wel, haar beetje kuifje omhoog. komt me nu ook beetje me neus uit.
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten nu 10 mensen voor de deur..En die hebben gezamelijk al een lijstje gemaakt met namen van hoe laat die persoon er was. Die hebben al die PC's dus al
Laat me rade... hij heeft hem zo dubbel, dan om z'n nek en de uiteinden er doorheen gehaald a la hockey?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
Een sjaal zo om doen, kan alleen als je er daarna een jas overhéén doet.
En niet over een longsleeve als je in een warme studio binnen zit..
Dan krijg je vast ruziequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?
Morgenvroeg telefonisch opzij laten zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?
Kan nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgenvroeg telefonisch opzij laten zetten
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat me rade... hij heeft hem zo dubbel, dan om z'n nek en de uiteinden er doorheen gehaald a la hockey?BAH!
maar jij hebt ook een wurgslang blijkbaar, dat hebben de meeste weer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
i..ik.... ik heb een colbertjasje, met daaronder een sweater met capuchon.... en ik heb een laaghangende spijkerbroek... en .... en..... een beetje ene kuifje omhoog... en op dit moment gympies aan... en.... uh...........
Ik heb m'n sjaal altijd gewoon om m'n nek gewikkeld onder m'n jas. Geen gekkigheid.. ben geen nicht!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom doen die homo's altijd hun sjaaltjes om alsof ze een of ander kakmadametje zijn![]()
Ziet er gewoon niet uit.
Heb het niet over jou hoor, ang3l
Hoogst gevaarlijk (en heerlijk warmquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een wurgslang blijkbaar, dat hebben de meeste weer niet.
Aaaaaaahhhh ttttttoooooooooeeeeeeee vlarpje barpje karpje larpje parpje??quote:
Ja dat bedoel ik, zo ingehaakt met de uiteinden door een lus heen a la hockey Tante Petunia van Goeree-Overflakkee... Ella Stoep-van-Loon'sgewijsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom doen die homo's altijd hun sjaaltjes om alsof ze een of ander kakmadametje zijn![]()
Heb net tot en met 5 gekeken ofzo. Wat een drama!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect weerLost + Desperate Housewives
Nee kom op man, ik weet dat het een Feyenoord-sjaal is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb m'n sjaal altijd gewoon om m'n nek gewikkeld onder m'n jas. Geen gekkigheid.. ben geen nicht!
IK kan van buiten de winkel echt niks reserveren voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaaaahhhh ttttttoooooooooeeeeeeee vlarpje barpje karpje larpje parpje??![]()
![]()
![]()
en dat je dan ook echt met een strak gezicht dat doet (ga maar gewoon werken idd
) vlak voor de deur v/d winkel terwijl die nog op slot zit.
Wie moeten we d'r dan voor pijpen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK kan van buiten de winkel echt niks reserveren voor je
Grijs, van fleeche...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee kom op man, ik weet dat het een Feyenoord-sjaal is!
Het was de vlarpje barpje karpje larpje parpje die 't 'm deed he?quote:
Is ie hunkig?quote:
Gelukkig loopt Limboland achterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo ingehaakt met de uiteinden door een lus heen a la hockey Tante Petunia van Goeree-Overflakkee... Ella Stoep-van-Loon'sgewijs
HOU OP!! zometeen komen de aubergine, courgette, bospadestoelen enz. terug!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de vlarpje barpje karpje larpje parpje die 't 'm deed he?
Welke?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb net tot en met 5 gekeken ofzo. Wat een drama!!
![]()
Ajuutje puutje kuutje fuutje, spuug je 't eruutje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
HOU OP!! zometeen komen de aubergine, courgette, bospadestoelen enz. terug!
Ikke!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
Beide.quote:
Lost natuurlijk, wat heeft iedereen toch een dramatisch verhaal, maar wel vet. En die lock is raar, om verder niks te verklappen, laat ik het daar bijquote:
Locke roeleert.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Lost natuurlijk, wat heeft iedereen toch een dramatisch verhaal, maar wel vet. En die lock is raar, om verder niks te verklappen, laat ik het daar bij
aaah, tante kutje uit putjeshuukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ajuutje puutje kuutje fuutje, spuug je 't eruutje?
Dat is MM niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jammer dat ie zon blond sletje als vriendin heeft
hahaquote:
quote:
hahahaquote:
Doe eens niet.quote:
hmmm er speelt ineens een hele scene van "the exorcist" door mijn hoofdquote:
17 ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe oud is die Jim nu eigenlijk? Hij mag toch al op de brommer?
Wat is jou smaak dan psies, of ach nee, laat ook maar. Volgens mij wil ik het niet weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef ajuu het volgende:
en dan zeggen julie weleens wat van mijn smaak qua jongens, ......hmmmm![]()
nou zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is jou smaak dan psies, of ach nee, laat ook maar. Volgens mij wil ik het niet weten.
Nee hoor, ik heb m'n pedo-pasje niet bij me.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
aaah, verscheur ik nu jullie natte jim-droom?
Die heb ik nog niet nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb m'n pedo-pasje niet bij me.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
goeie kop, kleren zijn misschien debiel, kan niet goed zien
Rare kop.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
goeie kop, kleren zijn misschien debiel, kan niet goed zien
Wat zijn we weer snel hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef creno het volgende:
okay die opmerking ging dus over die kerel die lam op de spiegel ligt en niet over die kerel in die janet jackson jas
het waren jouw woordenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doet me nix...
Ik vind modellen vaak ook niet boeiend. Pas als ze geen plamuur meer op hebben en in normale kleren lopen worden ze leuk...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef ajuu het volgende:
al die overgestylde zooi
Bij mij komt er een rood stippelrandje omheenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef ajuu het volgende:
nou ga ik even de layout verkoloten
[afbeelding]
gewoon maar een jongen en zijn kat, maar in de legendarische woorden van CDP "hij heeft iets" ja het verkloot wel je schermformaat, maar dan krijg je ook iets
Stoerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bij mij komt er een rood stippelrandje omheen.
hier ook !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
dat komt omdat je nog jong bent, maar dat gaat weg als je ouder wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gebruik je vast Firefox ofzo...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Soms alleen nadat ik klik.. Snapte dat niet eerst.
Puberquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat komt omdat je nog jong bent, maar dat gaat weg als je ouder wordt
Nee joh, die foto's staan gewoon standaard op mijn compu.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef creno het volgende:
nou idd ryan_r
je hebt google bij je favorieten staan zeker
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef creno het volgende:
als je het aanraakt word ie groter !
Eeeehm En dan hebben we het over.......?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef creno het volgende:
als je het aanraakt word ie groter !
jij wel hoorquote:
Ohw.. die ben ik wel eens tegengekomen met uitgaan in euhm.. de Abfab was het toen nogquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Woei! Hij heeft eindelijk nieuwe pics!
[afbeelding]
Kappenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eeeehm En dan hebben we het over.......?![]()
Tsjah, ik weet nu iig wat een streepje is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
ja laten we gewoon over een stippellijntjes gaanhebben, eerst streepjes nu stioppeltlijntjes, waar gaat het heen??
nou nou !quote:
Heb leuk met hem gepraat toen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:21 schreef ajuu het volgende:
beetje een kakker....lijkt het, maar wie ben ik om dat te zeggen?
Héle mooie jongen, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. die ben ik wel eens tegengekomen met uitgaan in euhm.. de Abfab was het toen nog
Zei je wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ajuu het volgende:
pff ik heb vandaag wel weer een quote-html aan mijn kont hangen volgens mij
Beiden correct jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Héle mooie jongen, vind ik..
Tien minuten nadat ie me had leren kennen in 't Bölke, zei hij dat ik z'n vriendje was, om een opdringerige homo af te poeieren. Hij's wel grappig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |