Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Kan ik helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
Aaawww doe eens niet zo krassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die komt toevallig uit R.?
Ryan Air heeft overal verbindingen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!.
sorryquote:
Ik doe ook alles foutquote:
You are forgivenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef ajuu het volgende:
ik geef die arme ryan de schuld om niks. waarom eigenlijk? alles doe ik ook fout.![]()
Is dat nog iets dan?quote:
Eeh ja, als ik het op heb staan wel, maar meestal vergeet ik het te kijken. Het laatste wat ik heb gezien was met het telefoongesprek over de ringquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn er mensen die gillmore girls wél leuk vinden?
euhm...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
Lonnie zegt zelf dat het haske gezond is. Staat op de verpakking.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef ajuu het volgende:
beaf, misschien moet je gezonder eten
Gezien. Die's wel melig op zich. Leukste is raden uit welke film de persiflages komenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef ajuu het volgende:
heeft iemand not another teen movie weleens gezien? is die leuk? komt vanaovnd op TV![]()
Ja hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom je op TV???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Goeie avond!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Wat voor pc??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef ajuu het volgende:
ik zou die frituurpan door de ruit gooien hoor
Ik zou wel eerst het raam open zetten.quote:
Maar 10 stuks?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk niet morgen
Uhm.. PC specs kun je lezen op de hoofdpagina: http://www.alternate.nl/
Daarom liggen ze nu ook al voor de deur.quote:
Kutwijf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef ajuu het volgende:
*drumsticks eet, met prutje van aubergine, knoflook, courgette, bospadestoelen, rode peper*![]()
En eerst even bakken, anders heb je nog geen etenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Sukkels. Zo speciaal is ie aanbieding nou ook weer niet. Beetje gana overnachten bij een pc-winkelquote:
Dan mist het zijn agressie-afnemende werkingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Prima, laat je het raam dicht. Lekker fris met pasen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mist het zijn agressie-afnemende werking
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FRIET KLAAR!
edit: damn, ga ik weer naar GANAajuu...
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan..
Zonde! Kleine adventure-trail is leuk (of treasure0trail, whatever). Zolang het een trail is dna he,,, en geen 3 baans snelwegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef AnGabhar het volgende:
En ja, ik heb mijn streepje ook wel eens weggeschoren.
plaatjes posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ajuu het volgende:
hmmmm, die drumstiocks hadden misschien NOG wat langer gemoeten....ik kan ook niks, wat kan ik eigenlijk WEL????????![]()
De drumsticks naar gana sturen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ajuu het volgende:
hmmmm, die drumstiocks hadden misschien NOG wat langer gemoeten....ik kan ook niks, wat kan ik eigenlijk WEL????????![]()
met paars t-shirt? mwah...beetje standaard, die sjaal is stom is ie ziek of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
En d'r zit wel een leuk jongetje in 't publiek, met een domme sjaal om.
ja colbertjasje, sweater/kapuchon, grote sjaal, laaghangende sspijkerbroek, gympies, dat is het wel, haar beetje kuifje omhoog. komt me nu ook beetje me neus uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hip *kots*
Er zitten nu 10 mensen voor de deur..quote:
tellement G_Equote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En deze dan?.
Nah ja. Ik moet het van mijn innerlijk hebben..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja colbertjasje, sweater/kapuchon, grote sjaal, laaghangende sspijkerbroek, gympies, dat is het wel, haar beetje kuifje omhoog. komt me nu ook beetje me neus uit.
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten nu 10 mensen voor de deur..En die hebben gezamelijk al een lijstje gemaakt met namen van hoe laat die persoon er was. Die hebben al die PC's dus al
Laat me rade... hij heeft hem zo dubbel, dan om z'n nek en de uiteinden er doorheen gehaald a la hockey?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
Een sjaal zo om doen, kan alleen als je er daarna een jas overhéén doet.
En niet over een longsleeve als je in een warme studio binnen zit..
Dan krijg je vast ruziequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?
Morgenvroeg telefonisch opzij laten zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik d'r eens doorheen walsen en vooraan gaan staan?
Kan nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgenvroeg telefonisch opzij laten zetten
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat me rade... hij heeft hem zo dubbel, dan om z'n nek en de uiteinden er doorheen gehaald a la hockey?BAH!
maar jij hebt ook een wurgslang blijkbaar, dat hebben de meeste weer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
i..ik.... ik heb een colbertjasje, met daaronder een sweater met capuchon.... en ik heb een laaghangende spijkerbroek... en .... en..... een beetje ene kuifje omhoog... en op dit moment gympies aan... en.... uh...........
Ik heb m'n sjaal altijd gewoon om m'n nek gewikkeld onder m'n jas. Geen gekkigheid.. ben geen nicht!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom doen die homo's altijd hun sjaaltjes om alsof ze een of ander kakmadametje zijn![]()
Ziet er gewoon niet uit.
Heb het niet over jou hoor, ang3l
Hoogst gevaarlijk (en heerlijk warmquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een wurgslang blijkbaar, dat hebben de meeste weer niet.
Aaaaaaahhhh ttttttoooooooooeeeeeeee vlarpje barpje karpje larpje parpje??quote:
Ja dat bedoel ik, zo ingehaakt met de uiteinden door een lus heen a la hockey Tante Petunia van Goeree-Overflakkee... Ella Stoep-van-Loon'sgewijsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom doen die homo's altijd hun sjaaltjes om alsof ze een of ander kakmadametje zijn![]()
Heb net tot en met 5 gekeken ofzo. Wat een drama!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect weerLost + Desperate Housewives
Nee kom op man, ik weet dat het een Feyenoord-sjaal is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb m'n sjaal altijd gewoon om m'n nek gewikkeld onder m'n jas. Geen gekkigheid.. ben geen nicht!
IK kan van buiten de winkel echt niks reserveren voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaaaahhhh ttttttoooooooooeeeeeeee vlarpje barpje karpje larpje parpje??![]()
![]()
![]()
en dat je dan ook echt met een strak gezicht dat doet (ga maar gewoon werken idd
) vlak voor de deur v/d winkel terwijl die nog op slot zit.
Wie moeten we d'r dan voor pijpen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK kan van buiten de winkel echt niks reserveren voor je
Grijs, van fleeche...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee kom op man, ik weet dat het een Feyenoord-sjaal is!
Het was de vlarpje barpje karpje larpje parpje die 't 'm deed he?quote:
Is ie hunkig?quote:
Gelukkig loopt Limboland achterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo ingehaakt met de uiteinden door een lus heen a la hockey Tante Petunia van Goeree-Overflakkee... Ella Stoep-van-Loon'sgewijs
HOU OP!! zometeen komen de aubergine, courgette, bospadestoelen enz. terug!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de vlarpje barpje karpje larpje parpje die 't 'm deed he?
Welke?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb net tot en met 5 gekeken ofzo. Wat een drama!!
![]()
Ajuutje puutje kuutje fuutje, spuug je 't eruutje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
HOU OP!! zometeen komen de aubergine, courgette, bospadestoelen enz. terug!
Ikke!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |