M'n streepje!quote:
Oh, is dát de verklaring!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
M'n streepje!.
Je gaat toch geen streepje wegscheren!. Geen wonder dat je geen vriendje hebt.
.
Nu verwar je me. Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef creno het volgende:
pff ik heb een streepje, en ben al 2 jaar minstens relatieloos
niets is onmogelijk zoals je zietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu verwar je me. Dat is onmogelijk.
Voor jou of voor die evt ander?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben ook relatieloos, maar of dat erg is...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef creno het volgende:
pff ik heb een streepje, en ben al 2 jaar minstens relatieloos
En hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Maar maakt het niet iets uit of je een 22 jarige of 32 jarige single bent?.
Ja, maar ja, waarover moeten we het anders hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Waxxer het volgende:
ik ben ook single. Singler dan ik kun je niet zijnoh oh oh oh......
Maarrreehhh..... ik sjees heen en weer naar afspraken, en jullie hebben het die godganze tijd over streepjes
Hier is alles dicht, in verband met Goede Vrijdag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef Waxxer het volgende:
en het is hier een spookhuis zo stilik ga maar eens op zoek naar voedsel, als de winkels niet al dicht zijn
Het topic is btw toch niet meer dan een geripte versie van de mijnequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef tech het volgende:
Anders help je toch gewoon het topic om zeep?![]()
Ssssstil nouwquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef tech het volgende:
Ehm... vergeleken met D_K ben je zelf ook niet bepaald jong, GJ!
En die komt toevallig uit R.?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef creno het volgende:
nou ik ben weer wel eens toe aan een ventje....
en misschien, heel misschien, heb ik ook eens een keer geluk
Meer dan genoeg... Maar we schelen ook meer dan genoeg kilometers, GJ!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1 jaartje tech..hoeveel schelen wij ook alweer?
Wijsheid komt met de jaren toch? Dan heb jij nog heel wat voor de boegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1 jaartje tech..hoeveel schelen wij ook alweer?
Nou danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef tech het volgende:
[..]
Meer dan genoeg... Maar we schelen ook meer dan genoeg kilometers, GJ!
Als je daar mij voor nodig hebt is het echt erg.quote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je daar mij voor nodig hebt is het echt erg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |