Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Kan ik helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
Aaawww doe eens niet zo krassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik doe alles fout. ik kan niks. het loopt allemaal in de soep
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die komt toevallig uit R.?
Ryan Air heeft overal verbindingen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haaaaaai Patrick! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!.
sorryquote:
Ik doe ook alles foutquote:
You are forgivenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef ajuu het volgende:
ik geef die arme ryan de schuld om niks. waarom eigenlijk? alles doe ik ook fout.![]()
Is dat nog iets dan?quote:
Eeh ja, als ik het op heb staan wel, maar meestal vergeet ik het te kijken. Het laatste wat ik heb gezien was met het telefoongesprek over de ringquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn er mensen die gillmore girls wél leuk vinden?
euhm...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
Lonnie zegt zelf dat het haske gezond is. Staat op de verpakking.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef ajuu het volgende:
beaf, misschien moet je gezonder eten
Gezien. Die's wel melig op zich. Leukste is raden uit welke film de persiflages komenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef ajuu het volgende:
heeft iemand not another teen movie weleens gezien? is die leuk? komt vanaovnd op TV![]()
Ja hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom je op TV???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Goeie avond!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Er zaten net al mensen voor de deur bij Alternate voor de PC die we morgen gaan stunt-verkopen. Als het meezit komt het bij Hart van Nederland morgen
Wat voor pc??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef ajuu het volgende:
ik zou die frituurpan door de ruit gooien hoor
Ik zou wel eerst het raam open zetten.quote:
Maar 10 stuks?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk niet morgen
Uhm.. PC specs kun je lezen op de hoofdpagina: http://www.alternate.nl/
Daarom liggen ze nu ook al voor de deur.quote:
Kutwijf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef ajuu het volgende:
*drumsticks eet, met prutje van aubergine, knoflook, courgette, bospadestoelen, rode peper*![]()
En eerst even bakken, anders heb je nog geen etenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Sukkels. Zo speciaal is ie aanbieding nou ook weer niet. Beetje gana overnachten bij een pc-winkelquote:
Dan mist het zijn agressie-afnemende werkingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst het raam open zetten..
Prima, laat je het raam dicht. Lekker fris met pasen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mist het zijn agressie-afnemende werking
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FRIET KLAAR!
edit: damn, ga ik weer naar GANAajuu...
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
kindertjes in gana zouden BLIJ zijn met friet!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar een door het raam gesmeten frituurpan..
Zonde! Kleine adventure-trail is leuk (of treasure0trail, whatever). Zolang het een trail is dna he,,, en geen 3 baans snelwegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef AnGabhar het volgende:
En ja, ik heb mijn streepje ook wel eens weggeschoren.
plaatjes posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ajuu het volgende:
hmmmm, die drumstiocks hadden misschien NOG wat langer gemoeten....ik kan ook niks, wat kan ik eigenlijk WEL????????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |