Nee joh, die foto's staan gewoon standaard op mijn compu.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef creno het volgende:
nou idd ryan_r
je hebt google bij je favorieten staan zeker
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef creno het volgende:
als je het aanraakt word ie groter !
Eeeehm En dan hebben we het over.......?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef creno het volgende:
als je het aanraakt word ie groter !
jij wel hoorquote:
Ohw.. die ben ik wel eens tegengekomen met uitgaan in euhm.. de Abfab was het toen nogquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Woei! Hij heeft eindelijk nieuwe pics!
[afbeelding]
Kappenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eeeehm En dan hebben we het over.......?![]()
Tsjah, ik weet nu iig wat een streepje is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
ja laten we gewoon over een stippellijntjes gaanhebben, eerst streepjes nu stioppeltlijntjes, waar gaat het heen??
nou nou !quote:
Heb leuk met hem gepraat toen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:21 schreef ajuu het volgende:
beetje een kakker....lijkt het, maar wie ben ik om dat te zeggen?
Héle mooie jongen, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. die ben ik wel eens tegengekomen met uitgaan in euhm.. de Abfab was het toen nog
Zei je wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ajuu het volgende:
pff ik heb vandaag wel weer een quote-html aan mijn kont hangen volgens mij
Beiden correct jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Héle mooie jongen, vind ik..
Tien minuten nadat ie me had leren kennen in 't Bölke, zei hij dat ik z'n vriendje was, om een opdringerige homo af te poeieren. Hij's wel grappig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |