Wat zijn we weer snel hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef creno het volgende:
okay die opmerking ging dus over die kerel die lam op de spiegel ligt en niet over die kerel in die janet jackson jas
het waren jouw woordenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doet me nix...
Ik vind modellen vaak ook niet boeiend. Pas als ze geen plamuur meer op hebben en in normale kleren lopen worden ze leuk...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef ajuu het volgende:
al die overgestylde zooi
Bij mij komt er een rood stippelrandje omheenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef ajuu het volgende:
nou ga ik even de layout verkoloten
[afbeelding]
gewoon maar een jongen en zijn kat, maar in de legendarische woorden van CDP "hij heeft iets" ja het verkloot wel je schermformaat, maar dan krijg je ook iets
Stoerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bij mij komt er een rood stippelrandje omheen.
hier ook !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
dat komt omdat je nog jong bent, maar dat gaat weg als je ouder wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gebruik je vast Firefox ofzo...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Soms alleen nadat ik klik.. Snapte dat niet eerst.
Puberquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat komt omdat je nog jong bent, maar dat gaat weg als je ouder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |