quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
eerste foto net via de mail van Piemol gekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef egilio het volgende:
FOTO'S
nu kan het nog, erodome is er nog niet![]()
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
dus is er toch van zijn sterretje een rondje gemaakt hehequote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
collega kwam er mee...echtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebt
O M G !!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
collega kwam er mee...echt![]()
voor de liefhebbers hier meer
http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/index.html
ik ga hem ook ff submitten bij de weblog
Van die mods moet je je gewoon niks aantrekken, die willen ook wel de foto's zien, dus post ze maar gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Opeens weet ik weer waarom ik in het buitenland woon
Jullie daar zijn allemaal gestoord![]()
Foto's hier , foto's daar. heerlijk dat Fok!
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
tot waarschijnlijk het weekend!
Groeten uit Suriname!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
OMGquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek de samenhang: Vanavond mijn eerste orgie!
je kan ze altijd via de telefoon aan een fokker doorsturen die ze wel online kan zettenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
zwaai je nu omdat je weggaat uit dit topicquote:
Bobquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:14 schreef Gert het volgende:
Wa's dat toch voor ge-emmer over mods en foto's?Als ze aan de pollussie voldoen kunnen ze toch gewoon geplaatst worden?
party poeper!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.
[afbeelding]
mooi plaatje
heb ze allemaal gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:47 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
![]()
vanavond maakt piemol vast nog meer foto's om ons weer dagen in de ban te houden![]()
trouwens, dat fred flinstone badpak gezien op die site?
ahum, weer ontopic...
Jij durfde het vast niet te vragenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:16 schreef MUUS het volgende:
Gelukkig begint yvonne over de foto's, want ik ben ook benieuwd..
Hij moetquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
Le-zen menschen, Piem0l post niet voor het weekend
Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
Le-zen menschen, Piem0l post niet voor het weekend
*ril*quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij moet
Zo kan hij ons niet achterlaten, ik zat al met mn broek op mn knieen
'humble' en TerugVindPost.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:26 schreef stribe het volgende:
ja ik ben misschien wel een noob, maar kan iemand mij vertellen waar tvp voor staat
en imho: in mijn .... opinie?? Kan ik in het vervolg ook meepraten
Zie topic 1, er komt wel een nieuwequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef M1stig het volgende:
nog ff en ook dit topic zit vol zonder dat we resultaat hebben gezien
Misschien had Piemol dan even moeten wachten met een topic openen tot hij wél tijd had om het te vertellen. Zomaar een idee wat in me opkomt, hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef M1stig het volgende:
nog ff en ook dit topic zit vol zonder dat we resultaat hebben gezien
quote:Hij moet
Hij moet
Zo kan hij ons niet achterlaten, ik zat al met mn broek op mn knieen
Daim, jullie zitten echt omhoogquote:Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel..
.
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:33 schreef star_gazer het volgende:
Voor mij is het al weekend. Morgen goeie vrijdag. Posten die hap dus!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.
Of was die nou nog niet geweest?
Naah 22 april ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.
Of was die nou nog niet geweest?
Ach, ze is tradioneel (vers uit het oerwoud) en doet niet aan sex voor het huwelijk, dus in de tussentijd moeten er dingen mogelijk zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:37 schreef MUUS het volgende:
Off-topic: APK, heb jij nou ineens een wipkip? In Verweggistan? Waarom?.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel..
.
Straks heeftie het met 2 donders lelijke mokkels gedaan van 300kgquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zit er al helemaal klaar voor en dan.... NIKS!![]()
Nou ja, als de foto's komen dan wordt het natuurlijk wel een climax van jewelste. Da's dan wel weer een voordeel.
Oerwoud.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ze is tradioneel (vers uit het oerwoud) en doet niet aan sex voor het huwelijk, dus in de tussentijd moeten er dingen mogelijk zijn... [afbeelding]
Oh, het zal toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:47 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Straks heeftie het met 2 donders lelijke mokkels gedaan van 300kg![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Jane, yv en ik willen een plakkend toetsenbord! NU!
Waar is je kat MUUS?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Jane, yv en ik willen een plakkend toetsenbord! NU!
Ik kan niet voor de kat van MUUS spreken natuurlijk, maar die van mij willen het al een tijdje niet meer met me doen. Zijn 'over hun lesbische periode heen', zeiden ze.quote:
Er ligt er momenteel eentje naast me met een angstige blik in de ogen.quote:
Wheheheheeeeeeeeeeeeeeeee, Tura is ook nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Aventura het volgende:
Ok, wie belt Piem0l?
Ze is zo schattig, als ik in de buurt was keek ze de hele tijd naar mij en liep ze tegen bomen aan enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Oerwoud.. Geen sex voor het huwelijk.
. Waaromwaaromwaaromwaarom!
quote:Wanneer gingen we daten?.
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de kat van MUUS spreken natuurlijk, maar die van mij willen het al een tijdje niet meer met me doen. Zijn 'over hun lesbische periode heen', zeiden ze.
Ooooooooooh, een egostrelend tijdverdrijf. Nu snap ik het. Ik schrok al.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is zo schattig, als ik in de buurt was keek ze de hele tijd naar mij en liep ze tegen bomen aan enzo.![]()
Geen idee, maar dit weet ik wel: De grote ONZIN meet 2quote:
Wanneer is de volgende static-laffer orgie? [afbeelding]
Dit is écht too much informationquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!. Niet dat ik met mijn katten neuk natuurlijk.
. Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
Shit, dan was ik vorige L&S-meet toch te vroeg weggegaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:56 schreef APK het volgende:
Wanneer is de volgende static-laffer orgie? [afbeelding]
Natuurlijk, ze waren het alweer totaal ontwend waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:56 schreef MUUS het volgende:
Er ligt er momenteel eentje naast me met een angstige blik in de ogen..
Da's inderdaad heel handig!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's inderdaad heel handig!
Behalve als ze net aan het verharen zijn, natuurlijk.
Haarbal?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet dat ik met mijn katten neuk natuurlijk.. Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
Van 't weekend pas.... heb geduld!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef Damzzz het volgende:
..psst we wachten nog steeds op die foto's piemol
Zie je wel; geen orgie. Alleen maar grootpraterij... sneu.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TVPiemol
tis pas echt sneu dat hij 2 dagen moet nadenken over een geloofwaardig verhaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Zie je wel; geen orgie. Alleen maar grootpraterij... sneu.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Toepasselijke banner heb ik boven dit topic; Games.fok orgies.fok.nl voor mensen met een grote piem(e)(o)l
wat heb jij weinig vertrouwen in je medemens zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:27 schreef longinus het volgende:
Het zal wel volgende week vrijdag worden
En ik maar denken dat die geur door hun eetgewoontes veroorzaakt werdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!. Niet dat ik met mijn katten neuk natuurlijk.
. Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
Je wordt met de seconde slimmerquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef SHE het volgende:
hypotethisch, puur hypothetisch
Nee = nee Kasta..al was je de laatste homo erectusquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je wordt met de seconde slimmer.
en wie leest nou...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef SHE het volgende:
Nu vraag ik me af he? stel ( hypotethisch, puur hypothetisch ), je hebt een fuck of the century...met een pack, wellustige zaadzoekende dames. Boel gaat helemaal los, je maakt kiekjes.
Is dan het eerste wat in je opkomt , een topik openen op Fok?
Kan aan mijn vrouwelijke naiviteit liggen, maar ik snap de ophef niet zo?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
au contraire,
ik ben je muze en volg slechts jou![]()
Ah, kijk toch eens aan, nu typ je alles wel in 1 keer foutloosquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee = nee Kasta..al was je de laatste homo erectus
Stuur een mailtje, misschien dat ik je alsnog wil overwegenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, kijk toch eens aan, nu typ je alles wel in 1 keer foutloos.
Hmm, dat zou ook wel weer een reden tot afzeggen kunnen worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef jpg97 het volgende:
'tis dan ook een lang weekend...PAASweekend
Wat begreep je exact niet van "lelijk oud vel in campingkleding"?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef SHE het volgende:
Stuur een mailtje, misschien dat ik je alsnog wil overwegen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begreep je exact niet van "lelijk oud vel in campingkleding"?
Vrouwen houden van duidelijkheid...quote:
Dit is al 2 dagen een nietszeggend baggertopic, dus bewaar die mod-pretenties maar even voor de andere topicsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ga dit eens elders uitvechten jullie!
Is het ook, maar de andere users doen tenminste nog net alsof ze écht met smart op die foto's zitten te wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit is al 2 dagen een nietszeggend baggertopic, dus bewaar die mod-pretenties maar even voor de andere topics.
Dan komen ze ergens in Siberie terecht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Jaaaaa
De foto's de foto's!!
naar het Noorden
Moeten de foto's!
Net alsof? Net ALSOF??quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is het ook, maar de andere users doen tenminste nog net alsof ze écht met smart op die foto's zitten te wachten
Belofte maakt schuld!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef ReVu het volgende:
denk dat ze ook niet meer komen...
Uitvechten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ga dit eens elders uitvechten jullie!
Kom, kom meisje, ik ben niet 1 van die dronken, onzekere GHB-knaapjes van je...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef SHE het volgende:
Uitvechten?
Nergens is sprake van een "gevecht"
Die kneus is al jaren mijn bitch
Jij hebt helemaal geen grenzen suflul, of moet ik je herinneren aan een zeker shirt, welke je willens en wetens onder mijn snuit hebt geduwd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom, kom meisje, ik ben niet 1 van die dronken, onzekere GHB-knaapjes van je...
Ik val op oudere vrouwen, maar zelfs ik heb m'n grenzen...
Djeez She, voor een vrouw die zo vooruitstrevend pretendeert te zijn ben je toch wel behoorlijk homofoobquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef SHE het volgende:
Jij hebt helemaal geen grenzen suflul, of moet ik je herinneren aan een zeker shirt, welke je willens en wetens onder mijn snuit hebt geduwd.
practice makes pervert, mama's boy
Zoiets?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef ToYDoLL het volgende:
tssk jullie mensen blijven maar tvp posten, zonder zelf ook maar iets nuttigs aan dit topic toe te voegen... schaam jullie !
ik denk er al niet eens meer bij na waar die jongen dat soort foto's weghaaltquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef ToYDoLL het volgende:
wtf ?! zoiets bedoelde ik dus nietHoe komen jullie toch aan die zieke sites ? Net als die bakpakken site is dit niet echt wat mijn genitalien prikkelt
ik hoop alleen dat dat geen zelfportret is, maar kasta: bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef Tomek het volgende:
[..]
ik denk er al niet eens meer bij na waar die jongen dat soort foto's weghaalt![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef Jane het volgende:
WTF is dat???!!!Winterkleding voor hardcore nudisten?
Om maar even actueel én enigszins ontopic te blijven danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat dat geen zelfportret is, maar kasta: bedankt voor je bijdrage![]()
ik heb het ook al eens gevraag. zegtie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef ToYDoLL het volgende:
mm je moet me toch echt eens vertellen hoe je aan al die geniale foto's komt... Als het maar geen foto's zijn uit eigen archief ofzo
quote:
Strak buikje!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik jullie een plaatje van kastanova laat zien wordt het snel duidelijk:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die geur door hun eetgewoontes veroorzaakt werd.
Denk dat ze er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef ReVu het volgende:
denk dat ze ook niet meer komen...
"Altijd blijven lachen"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik jullie een plaatje van kastanova laat zien wordt het snel duidelijk:
[afbeelding]
Lang weekend...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Aventura het volgende:
Het is nu toch echt weekend, maar nog steeds geen foto's
Mooi topic tochquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Rolfxx het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is zeg :/
Tja, het is daaro een uurtje of 6 later, hè.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Aventura het volgende:
Het is nu toch echt weekend, maar nog steeds geen foto's
Tja hijs kennelijk toch erg aantrekkelijk, 2 topics en dan pagina 4quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Rolfxx het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is zeg :/
ik heb er een hard hoofd inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:14 schreef pos het volgende:
Posten moet die Piemol, het is daar nu toch een uur of 15.00?
En het is weekend, dus hij moet.....heeft hij beloofd
Zo is datquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:14 schreef pos het volgende:
Posten moet die Piemol, het is daar nu toch een uur of 15.00?
En het is weekend, dus hij moet.....heeft hij beloofd
wat weet jij nou van zwetsers af?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:48 schreef Nickthedick het volgende:
Piemol is gewoon een zwetser!
Weg je cola!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:28 schreef prinsrob het volgende:
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1851
tvp dus
[PAINT] Paint hier Piemol's orgie [14.gif]quote:Op zondag 27 maart 2005 06:40 schreef BBQ-kip het volgende:
En als het allemaal nep was, dan flans je maar in elkaar, mag ook met Paint![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[PAINT] Paint hier Piemol's orgie [14.gif]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |