Thnx, OP aangepastquote:Op zondag 27 maart 2005 11:07 schreef Babbelzz het volgende:
Vanavond mijn eerste orgie!
hier is t allemaal begonnen...
Dat plaatje bevestigd waarom hij niet meer reageert. Na die wilde avond zitten z'n handen in ijs ingepakt en kan hij niet meer typen.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel 1: Vanavond mijn eerste orgie!
Deel 2: Mijn eerste orgie!
Foto's volgen![]()
.....Zei die![]()
Geloof jij het nog?
Geloof ik het nog?
Dus: als piemol niet met foto's komt dan painten wij ze wel voor m
'[afbeelding]
Detail,quote:
Dat zijn she-males hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef The_Owl het volgende:
[..]
Detail,
Let liever op die enorme voorbinddildo's, die ervoor zorgen dat Piemol alleen nog maar staand werk zal kunnen doen![]()
Je kunt aan het tuigje zien dat het toch echt voorbinddildo's zijn (vooral bij het voorste vrouwtje) Misschien zijn de achterste 2 wel shemalesquote:
Doet me denken aan dat ene topic waarin eenzekere Thief een foto beloofde van een toezichtster met geile tekst op haar string.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel 1: Vanavond mijn eerste orgie!
Deel 2: Mijn eerste orgie!
Foto's volgen![]()
.....Zei die![]()
Geloof jij het nog?
Geloof ik het nog?
Dus: als piemol niet met foto's komt dan painten wij ze wel voor m
'[afbeelding]
En nu daar nog een leuk paintje van makenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:44 schreef P8 het volgende:
hahaha, volgens mij ligt die piemol al een paar dagen op bed, omdat zn anus compleet is uitgescheurd door de ferme negerlullen die zich hebben uitgeleefd in zijn faecalien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |