Thnx, OP aangepastquote:Op zondag 27 maart 2005 11:07 schreef Babbelzz het volgende:
Vanavond mijn eerste orgie!
hier is t allemaal begonnen...
Dat plaatje bevestigd waarom hij niet meer reageert. Na die wilde avond zitten z'n handen in ijs ingepakt en kan hij niet meer typen.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel 1: Vanavond mijn eerste orgie!
Deel 2: Mijn eerste orgie!
Foto's volgen![]()
.....Zei die![]()
Geloof jij het nog?
Geloof ik het nog?
Dus: als piemol niet met foto's komt dan painten wij ze wel voor m
'[afbeelding]
Detail,quote:
Dat zijn she-males hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef The_Owl het volgende:
[..]
Detail,
Let liever op die enorme voorbinddildo's, die ervoor zorgen dat Piemol alleen nog maar staand werk zal kunnen doen![]()
Je kunt aan het tuigje zien dat het toch echt voorbinddildo's zijn (vooral bij het voorste vrouwtje) Misschien zijn de achterste 2 wel shemalesquote:
Doet me denken aan dat ene topic waarin eenzekere Thief een foto beloofde van een toezichtster met geile tekst op haar string.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel 1: Vanavond mijn eerste orgie!
Deel 2: Mijn eerste orgie!
Foto's volgen![]()
.....Zei die![]()
Geloof jij het nog?
Geloof ik het nog?
Dus: als piemol niet met foto's komt dan painten wij ze wel voor m
'[afbeelding]
En nu daar nog een leuk paintje van makenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:44 schreef P8 het volgende:
hahaha, volgens mij ligt die piemol al een paar dagen op bed, omdat zn anus compleet is uitgescheurd door de ferme negerlullen die zich hebben uitgeleefd in zijn faecalien
Hm, nee, hoezo?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef P8 het volgende:
hey pallo, heb je gister soms ook hellraiser gezien?
hij heeft geen collega (enkel denkbeeldige)quote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef ToYDoLL het volgende:
hehehe![]()
Ik mis alleen op veel plaatjes wel zijn collega
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |