Net alsof? Net ALSOF??quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is het ook, maar de andere users doen tenminste nog net alsof ze écht met smart op die foto's zitten te wachten
Belofte maakt schuld!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef ReVu het volgende:
denk dat ze ook niet meer komen...
Uitvechten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ga dit eens elders uitvechten jullie!
Kom, kom meisje, ik ben niet 1 van die dronken, onzekere GHB-knaapjes van je...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef SHE het volgende:
Uitvechten?
Nergens is sprake van een "gevecht"
Die kneus is al jaren mijn bitch
Jij hebt helemaal geen grenzen suflul, of moet ik je herinneren aan een zeker shirt, welke je willens en wetens onder mijn snuit hebt geduwd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom, kom meisje, ik ben niet 1 van die dronken, onzekere GHB-knaapjes van je...
Ik val op oudere vrouwen, maar zelfs ik heb m'n grenzen...
Djeez She, voor een vrouw die zo vooruitstrevend pretendeert te zijn ben je toch wel behoorlijk homofoobquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef SHE het volgende:
Jij hebt helemaal geen grenzen suflul, of moet ik je herinneren aan een zeker shirt, welke je willens en wetens onder mijn snuit hebt geduwd.
practice makes pervert, mama's boy
Zoiets?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef ToYDoLL het volgende:
tssk jullie mensen blijven maar tvp posten, zonder zelf ook maar iets nuttigs aan dit topic toe te voegen... schaam jullie !
ik denk er al niet eens meer bij na waar die jongen dat soort foto's weghaaltquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef ToYDoLL het volgende:
wtf ?! zoiets bedoelde ik dus nietHoe komen jullie toch aan die zieke sites ? Net als die bakpakken site is dit niet echt wat mijn genitalien prikkelt
ik hoop alleen dat dat geen zelfportret is, maar kasta: bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef Tomek het volgende:
[..]
ik denk er al niet eens meer bij na waar die jongen dat soort foto's weghaalt![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef Jane het volgende:
WTF is dat???!!!Winterkleding voor hardcore nudisten?
Om maar even actueel én enigszins ontopic te blijven danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat dat geen zelfportret is, maar kasta: bedankt voor je bijdrage![]()
ik heb het ook al eens gevraag. zegtie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef ToYDoLL het volgende:
mm je moet me toch echt eens vertellen hoe je aan al die geniale foto's komt... Als het maar geen foto's zijn uit eigen archief ofzo
quote:
Strak buikje!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik jullie een plaatje van kastanova laat zien wordt het snel duidelijk:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die geur door hun eetgewoontes veroorzaakt werd.
Denk dat ze er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef ReVu het volgende:
denk dat ze ook niet meer komen...
"Altijd blijven lachen"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik jullie een plaatje van kastanova laat zien wordt het snel duidelijk:
[afbeelding]
Lang weekend...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Aventura het volgende:
Het is nu toch echt weekend, maar nog steeds geen foto's
Mooi topic tochquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Rolfxx het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is zeg :/
Tja, het is daaro een uurtje of 6 later, hè.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Aventura het volgende:
Het is nu toch echt weekend, maar nog steeds geen foto's
Tja hijs kennelijk toch erg aantrekkelijk, 2 topics en dan pagina 4quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Rolfxx het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is zeg :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |