quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
eerste foto net via de mail van Piemol gekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef egilio het volgende:
FOTO'S
nu kan het nog, erodome is er nog niet![]()
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
dus is er toch van zijn sterretje een rondje gemaakt hehequote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
collega kwam er mee...echtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebt
O M G !!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
collega kwam er mee...echt![]()
voor de liefhebbers hier meer
http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/index.html
ik ga hem ook ff submitten bij de weblog
Van die mods moet je je gewoon niks aantrekken, die willen ook wel de foto's zien, dus post ze maar gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Opeens weet ik weer waarom ik in het buitenland woon
Jullie daar zijn allemaal gestoord![]()
Foto's hier , foto's daar. heerlijk dat Fok!
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
tot waarschijnlijk het weekend!
Groeten uit Suriname!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Opeens weet ik weer waarom ik in het buitenland woon
Jullie daar zijn allemaal gestoord![]()
Foto's hier , foto's daar. heerlijk dat Fok!
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
tot waarschijnlijk het weekend!
OMGquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek de samenhang: Vanavond mijn eerste orgie!
je kan ze altijd via de telefoon aan een fokker doorsturen die ze wel online kan zettenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
zwaai je nu omdat je weggaat uit dit topicquote:
Bobquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:14 schreef Gert het volgende:
Wa's dat toch voor ge-emmer over mods en foto's?Als ze aan de pollussie voldoen kunnen ze toch gewoon geplaatst worden?
party poeper!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.
[afbeelding]
mooi plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |