quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
eerste foto net via de mail van Piemol gekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef egilio het volgende:
FOTO'S
nu kan het nog, erodome is er nog niet![]()
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
dus is er toch van zijn sterretje een rondje gemaakt hehequote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
collega kwam er mee...echtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je die gevonden hebt
O M G !!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
collega kwam er mee...echt![]()
voor de liefhebbers hier meer
http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/index.html
ik ga hem ook ff submitten bij de weblog
Van die mods moet je je gewoon niks aantrekken, die willen ook wel de foto's zien, dus post ze maar gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Opeens weet ik weer waarom ik in het buitenland woon
Jullie daar zijn allemaal gestoord![]()
Foto's hier , foto's daar. heerlijk dat Fok!
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
tot waarschijnlijk het weekend!
Groeten uit Suriname!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
Opeens weet ik weer waarom ik in het buitenland woon
Jullie daar zijn allemaal gestoord![]()
Foto's hier , foto's daar. heerlijk dat Fok!
Verwacht geen foto's vandaag, ik ben niet thuis geweest heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
Ik ga verder met werk... ik kom NIET meer op FOK! want ik heb zo fucking veel werk!!!
tot waarschijnlijk het weekend!
OMGquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek de samenhang: Vanavond mijn eerste orgie!
je kan ze altijd via de telefoon aan een fokker doorsturen die ze wel online kan zettenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Piemol het volgende:
heb geen software in deze comp voor mn telefoon en daarnaast, reken maar dat er een stoot mods hier aan het F5'en zijn!!
zwaai je nu omdat je weggaat uit dit topicquote:
Bobquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:14 schreef Gert het volgende:
Wa's dat toch voor ge-emmer over mods en foto's?Als ze aan de pollussie voldoen kunnen ze toch gewoon geplaatst worden?
party poeper!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Die badpakfreak-pics zijn grappig alleen volkomen offtopic, en als TS foto's van de orgie neemt met daarop (herkenbare) foto's van mensen die hier niks vanaf weten dan worden deze ook verwijderd.
[afbeelding]
mooi plaatje
heb ze allemaal gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:47 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
![]()
vanavond maakt piemol vast nog meer foto's om ons weer dagen in de ban te houden![]()
trouwens, dat fred flinstone badpak gezien op die site?
ahum, weer ontopic...
Jij durfde het vast niet te vragenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:16 schreef MUUS het volgende:
Gelukkig begint yvonne over de foto's, want ik ben ook benieuwd..
Hij moetquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
Le-zen menschen, Piem0l post niet voor het weekend
Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
Le-zen menschen, Piem0l post niet voor het weekend
*ril*quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij moet
Zo kan hij ons niet achterlaten, ik zat al met mn broek op mn knieen
'humble' en TerugVindPost.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:26 schreef stribe het volgende:
ja ik ben misschien wel een noob, maar kan iemand mij vertellen waar tvp voor staat
en imho: in mijn .... opinie?? Kan ik in het vervolg ook meepraten
Zie topic 1, er komt wel een nieuwequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef M1stig het volgende:
nog ff en ook dit topic zit vol zonder dat we resultaat hebben gezien
Misschien had Piemol dan even moeten wachten met een topic openen tot hij wél tijd had om het te vertellen. Zomaar een idee wat in me opkomt, hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef M1stig het volgende:
nog ff en ook dit topic zit vol zonder dat we resultaat hebben gezien
quote:Hij moet
Hij moet
Zo kan hij ons niet achterlaten, ik zat al met mn broek op mn knieen
Daim, jullie zitten echt omhoogquote:Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel..
.
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:33 schreef star_gazer het volgende:
Voor mij is het al weekend. Morgen goeie vrijdag. Posten die hap dus!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.
Of was die nou nog niet geweest?
Naah 22 april ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we ons in de tussentijd vermaecken met foto's van Sylvana's Gangbang.
Of was die nou nog niet geweest?
Ach, ze is tradioneel (vers uit het oerwoud) en doet niet aan sex voor het huwelijk, dus in de tussentijd moeten er dingen mogelijk zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:37 schreef MUUS het volgende:
Off-topic: APK, heb jij nou ineens een wipkip? In Verweggistan? Waarom?.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan voorspel en twee dagen wachten vind ik helemaal debiel..
.
Straks heeftie het met 2 donders lelijke mokkels gedaan van 300kgquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zit er al helemaal klaar voor en dan.... NIKS!![]()
Nou ja, als de foto's komen dan wordt het natuurlijk wel een climax van jewelste. Da's dan wel weer een voordeel.
Oerwoud.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ze is tradioneel (vers uit het oerwoud) en doet niet aan sex voor het huwelijk, dus in de tussentijd moeten er dingen mogelijk zijn... [afbeelding]
Oh, het zal toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:47 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Straks heeftie het met 2 donders lelijke mokkels gedaan van 300kg![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Jane, yv en ik willen een plakkend toetsenbord! NU!
Waar is je kat MUUS?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Jane, yv en ik willen een plakkend toetsenbord! NU!
Ik kan niet voor de kat van MUUS spreken natuurlijk, maar die van mij willen het al een tijdje niet meer met me doen. Zijn 'over hun lesbische periode heen', zeiden ze.quote:
Er ligt er momenteel eentje naast me met een angstige blik in de ogen.quote:
Wheheheheeeeeeeeeeeeeeeee, Tura is ook nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Aventura het volgende:
Ok, wie belt Piem0l?
Ze is zo schattig, als ik in de buurt was keek ze de hele tijd naar mij en liep ze tegen bomen aan enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
Oerwoud.. Geen sex voor het huwelijk.
. Waaromwaaromwaaromwaarom!
quote:Wanneer gingen we daten?.
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de kat van MUUS spreken natuurlijk, maar die van mij willen het al een tijdje niet meer met me doen. Zijn 'over hun lesbische periode heen', zeiden ze.
Ooooooooooh, een egostrelend tijdverdrijf. Nu snap ik het. Ik schrok al.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is zo schattig, als ik in de buurt was keek ze de hele tijd naar mij en liep ze tegen bomen aan enzo.![]()
Geen idee, maar dit weet ik wel: De grote ONZIN meet 2quote:
Wanneer is de volgende static-laffer orgie? [afbeelding]
Dit is écht too much informationquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!. Niet dat ik met mijn katten neuk natuurlijk.
. Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
Shit, dan was ik vorige L&S-meet toch te vroeg weggegaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:56 schreef APK het volgende:
Wanneer is de volgende static-laffer orgie? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |