En ik maar denken dat die geur door hun eetgewoontes veroorzaakt werdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Misschien worden ze wel geinspireerd door dit topic en de foto's!. Niet dat ik met mijn katten neuk natuurlijk.
. Ik veeg alleen mijn vingers aan ze af als ik klaar ben met vingeren.
Je wordt met de seconde slimmerquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef SHE het volgende:
hypotethisch, puur hypothetisch
Nee = nee Kasta..al was je de laatste homo erectusquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je wordt met de seconde slimmer.
en wie leest nou...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef SHE het volgende:
Nu vraag ik me af he? stel ( hypotethisch, puur hypothetisch ), je hebt een fuck of the century...met een pack, wellustige zaadzoekende dames. Boel gaat helemaal los, je maakt kiekjes.
Is dan het eerste wat in je opkomt , een topik openen op Fok?
Kan aan mijn vrouwelijke naiviteit liggen, maar ik snap de ophef niet zo?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
au contraire,
ik ben je muze en volg slechts jou![]()
Ah, kijk toch eens aan, nu typ je alles wel in 1 keer foutloosquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee = nee Kasta..al was je de laatste homo erectus
Stuur een mailtje, misschien dat ik je alsnog wil overwegenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, kijk toch eens aan, nu typ je alles wel in 1 keer foutloos.
Hmm, dat zou ook wel weer een reden tot afzeggen kunnen worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef jpg97 het volgende:
'tis dan ook een lang weekend...PAASweekend
Wat begreep je exact niet van "lelijk oud vel in campingkleding"?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef SHE het volgende:
Stuur een mailtje, misschien dat ik je alsnog wil overwegen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begreep je exact niet van "lelijk oud vel in campingkleding"?
Vrouwen houden van duidelijkheid...quote:
Dit is al 2 dagen een nietszeggend baggertopic, dus bewaar die mod-pretenties maar even voor de andere topicsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ga dit eens elders uitvechten jullie!
Is het ook, maar de andere users doen tenminste nog net alsof ze écht met smart op die foto's zitten te wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit is al 2 dagen een nietszeggend baggertopic, dus bewaar die mod-pretenties maar even voor de andere topics.
Dan komen ze ergens in Siberie terecht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Jaaaaa
De foto's de foto's!!
naar het Noorden
Moeten de foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |