Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Lucille het volgende:
Misschien zoeken vrouwen niet de perfecte man en mannen wel de perfecte vrouw.
Vrouwen? 16-jarige bimbo'squote:Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef rthls het volgende:
Een verkapt kijk-mij-eens-niet-jaloers-zijn-op-Marokkanen-met-blonde-vrouwen-maar-het-stiekem-toch-zijn-topic
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef fayakill het volgende:
Meestal zijn ze wel zelfverzekerd. Iets waar de gemiddelde nederlandse jongen een voorbeeld aan kan nemen.
Het verschil is misschien dat jonge nerds geen oog hebben voor die dames en de maroc jongens wel. Het moet wel van 2 kanten komen, een vrouw is niet geinteresseerd in iemand die geen interresse in haar heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).
Wanneer een jongen als lief word bestempeld, wil een meisje meestal vrienden blijven. Niet neuken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?
Dat is vaak een teken van onzekerheid, dat camoufleren etc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wederom de ladder theorie:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
Eigenlijk nooit, hun pa is meestal een racistische arbeider die met een fles bier en een shaggie op de bank naar de tv loopt te kankeren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef fratsman het volgende:
9 van de 10 keer zijn het dan toch van die dichtgeplamuurde Bre3z4h-hoertjes. Ik vraag me af of ze zulke ventjes ook mee naar huis nemen, naast pa op de bank zetten...
De domme vmbo sletjes wel ja, maar van hen hoef ik ook absoluut geen aandacht hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef fayakill het volgende:
[..]
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?![]()
nuff saidquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
De domme vmbo sletjes wel ja, maar van hen hoef ik ook absoluut geen aandacht hoor.
Niet dus. Ik ga om met het wat hoger opgeleide volk dat hier rondloopt. Maar ga jij maar lekker verder met kansloze types versieren, en voel je maar lekker stoer als je zo'n sletje te pakken hebt. Kun je aan heel je buurt laten zien hoe stoer je bent.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef fayakill het volgende:
Let maar trouwens niet op die frusti's hier. 100% dat ze op MSN wanhopig achter zulke "vmbo sletjes" zitten en keer op keer gedist worden.
Uiteindelijk moeten ze maar genoegen nemen met een lelijke of dikke chick
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuitquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef fayakill het volgende:
Let maar trouwens niet op die frusti's hier. 100% dat ze op MSN wanhopig achter zulke "vmbo sletjes" zitten en keer op keer gedist worden.
Uiteindelijk moeten ze maar genoegen nemen met een lelijke of dikke chick
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Niet dus. Ik ga om met het wat hoger opgeleide volk dat hier rondloopt. Maar ga jij maar lekker verder met kansloze types versieren, en voel je maar lekker stoer als je zo'n sletje te pakken hebt. Kun je aan heel je buurt laten zien hoe stoer je bent.
Nou nou, nergens voor nodig om je eigen moeder als voorbeeld te nemenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuit![]()
Wat is een Elvis-baard?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef Botje96 het volgende:
Elvis-baard.
Jij bent en laag opgeleid en een allochtoon, dat kan niet andersquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
Nou nou, nergens voor nodig om je eigen moeder als voorbeeld te nemen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef fayakill het volgende:
ok dit word me iets te grof...huidkanker...
is toch nergens voor nodig..ciao all
Dat jij je niet voor kan stellen dat er mensen zijn die niet een of ander dom sletje willen, zegt genoeg over jou.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef fayakill het volgende:
[..]
Jongen...hoe moet ik dit uitleggen.
Lees je eigen zinnen eens. Het klinkt zo kansloos...je lijkt me iemand die iets te vaak blauwtjes heeft opgelopen bij die zgn. vmbo meisjes. Daarom toon je nu defensief gedrag.
"Zij zijn te laag opgeleid voor mij, dus ik wil hun niet."
Terwijl je zelf weet dat het andersom eerder het geval is.
Wie is hier nu defensief, Sherlock?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
jouw darmkanaal is ook zwart van binnenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Adriaantje het volgende:
Die sletten zijn zwart van binnen, althans, dat zijn ze geworden. En die Marokkanen zijn smerige loverboys.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Adriaantje het volgende:
Die sletten zijn zwart van binnen, althans, dat zijn ze geworden. En die Marokkanen zijn smerige loverboys.
Als ze ook nog een onaangelijnde pitbull bij zich hadden kun je je observatie als waardeloos beschouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag zaten er 2 op de rand vaneen hoekstraat in de stad. ze hadden echt zo een brilletje op het puntje van hum neus en gingen van die chicks "spotten".
ik wist niet of ik dit nou sirieus moest nemen.
ehhhhhhhhhhhhh... ik weet niet of je weet hoe die Marokkanen waar ik het over hebt bijlopen, maar lelijk zijn ze zeker wel. Gare ranzige kapsels, vies snorretje en vaak een typische Arabische kamelenneus. Niet echt sexy, al ben ik hetero.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Marokkaanse jongens doen veel aan hun uiterlijk, dat in tegenstelling tot veel nederlandse jongens. Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen. Ze zijn zelfverzekerd. en vaak zijn ze good looking
Veel dingen die juist de Nederlandse jongens missen
sirieusquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag zaten er 2 op de rand vaneen hoekstraat in de stad. ze hadden echt zo een brilletje op het puntje van hum neus en gingen van die chicks "spotten".
ik wist niet of ik dit nou sirieus moest nemen.
Whoella bielle hij zwwwwweert ut!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is er trouwens mis met Marokkanen?
.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is er trouwens mis met Marokkanen?
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt wel een grote fout gemaakt in de opvoeding als je dochter op Marokkanen valt. Verschepen naar IJsland helpt dan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Als ik er achter kwam dat mijn dochter een relatie had met een Marokkaan ging ze op de boot naar Ijsland toe![]()
Da's waarquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt wel een grote fout gemaakt in de opvoeding als je dochter op Marokkanen valt. Verschepen naar IJsland helpt dan niet meer.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef B_BOY het volgende:
marokanen gaan niet naar sgool. werken niet dus alle tijd voor de vrouwkes, jatten wat shit en dan denken de dames. nou die zijn rijk en stoer.
evil angel jou avatar heeft wat weg van het logo van mijn school
[afbeelding]
Daar kan ik niks op afdingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Da's waarmaar dan hoef ik het niet aan te zien
Ga maar inteelt vissende vikingen neuken ofzo dan![]()
Je kleinzoon zal maar Mohammed hetenal die jaren evolutie voor niks
![]()
![]()
Ah, leugens en hypocrisie zijn tegenwoordig een préquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen.
En je zoon?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Als ik er achter kwam dat mijn dochter een relatie had met een Marokkaan ging ze op de boot naar Ijsland toe![]()
Ze raakte zwanger zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:13 schreef Shagster het volgende:
PS. Ik heb een vriendin, en die vertelde me ooit eens over haar nieuwe vriendje:
"Hij is trouwens marrokaan..."
"...Maar hij is heel lief hoor!"
Heeft niet lang geduurd, trouwens. Ze was niet simpel genoeg.
Oh die neukt maar lekker in de rondte, maar ik zou hem wel op het hart drukken voorzichtig te zijn want om nou een M16 leeg te moeten schieten op een meute woedende barbaren die familie zijn van 1 of ander kouskoussletje is ook weer zo'n verspilling van tijd en middelen...quote:
Hé, wat stoer, een "JE MOEDER" kleuter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
Ik wil hen niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef fayakill het volgende:
ach, wie heeft er nou eelt op zijn pikkie, volgens mij jij hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:30 schreef DaveM het volgende:
Ik denk maar zo, vrouwen die op achterbakse eeltpikkies met een veel te grote muil vallen zijn toch niet mijn type.
ik had op m'n 20e geen pimp-auto en droeg ook geen veel te dure kleding betaald uit loverboy-praktijken of het beroven van oude dametjes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, wie heeft er nou eelt op zijn pikkie, volgens mij jij hoor, jij rukt je de hele dag af omdat je geen vriendin hebt
![]()
En het is niet alsof jij een keus hebt, de keus ligt bij de meiden...![]()
Heb een keer een vriendin gehad die op VMBO zat, ik op VWO. Daar kun je nou niet bepaald diepgaande gesprekken mee voerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef fayakill het volgende:
[..]
Lees je eigen zinnen eens. Het klinkt zo kansloos...je lijkt me iemand die iets te vaak blauwtjes heeft opgelopen bij die zgn. vmbo meisjes. Daarom toon je nu defensief gedrag.
Het is wel goed neukmateriaal, die VMBO-meisjes. Je kunt ze alles wijsmakenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb een keer een vriendin gehad die op VMBO zat, ik op VWO. Daar kun je nou niet bepaald diepgaande gesprekken mee voeren![]()
"Ja echt, als je het doorslikt krijg je grotere borsten."quote:
Bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Ja echt, als je het doorslikt krijg je grotere borsten.".
Provoceren is leuk (vooral die laatste zin), maar dit slaat natuurlijk nergens op. En nee, mijn alter ego is niet SCH.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
Maar tegenwoordig lijkt het zelfs tot het 'brein' van de blonde slet doorgedrongen te zijn dat de meeste Marokkanen eigenlijk maar kansloze losers zijn, met psychopathische neigingen bovendien. Weliswaar met een snorretje, dat natuurlijk veel goed maakt.
U hebt ook nog argumenten, of u hebt die gemakshalve maar weer thuisgelaten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Provoceren is leuk (vooral die laatste zin), maar dit slaat natuurlijk nergens op. En nee, mijn alter ego is niet SCH.
Nou ja, dat de meeste Marokkanen kansloze lozers zijn geldt wel voor die groep die (VMBO) meisjes als prooidieren ziet en als je psychische klachten een beetje dik aan zet, kom je aan de rest van die uitspraak; maar dat de meeste Marokkanen in absolute zin kansloze lozers zijn, dat heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
U hebt ook nog argumenten, of u hebt die gemakshalve maar weer thuisgelaten?
Voor zover ik als man kan oordelen zien ze er bijna altijd maar uit als mislukte gangsta's, met vuige criminele koppen. Dat meisjes dat knap vinden...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Marokkaanse jongens doen veel aan hun uiterlijk, dat in tegenstelling tot veel nederlandse jongens. Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen. Ze zijn zelfverzekerd. en vaak zijn ze good looking
Ga ze anders eens tellen. Tel het aantal gedropoute, werkloze, criminele, fundamentalistische, terroristische, hoofddoekdragende of anderszins kansloze loserige Marokkanen in Nederland bij elkaar op en ik weet zeker dat je dan al snel op meer dan de helft van het totaal komt. Dat noem ik 'de meeste'.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
maar dat de meeste Marokkanen in absolute zin kansloze lozers zijn, dat heb ik nog niet gezien.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ga ze anders eens tellen. Tel het aantal gedropoute, werkloze, criminele, fundamentalistische, terroristische, hoofddoekdragende of anderszins kansloze loserige Marokkanen in Nederland bij elkaar op en ik weet zeker dat je dan al snel op meer dan de helft van het totaal komt. Dat noem ik 'de meeste'.
Linkje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ga ze anders eens tellen. Tel het aantal gedropoute, werkloze, criminele, fundamentalistische, terroristische, hoofddoekdragende of anderszins kansloze loserige Marokkanen in Nederland bij elkaar op en ik weet zeker dat je dan al snel op meer dan de helft van het totaal komt. Dat noem ik 'de meeste'.
Dat wordt lastig. Er zijn geen cijfers van het totaalpakket en bovendien is er natuurlijk sprake van een grote overlap tussen de verschillende groepen.quote:
Voor tellen hebben we het principe van inclusie en exclusie in de wiskundequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Er zijn geen cijfers van het totaalpakket en bovendien is er natuurlijk sprake van een grote overlap tussen de verschillende groepen.
Maar je kunt ook gewoon eens een kijkje nemen in elke willekeurige Marokkanenbuurt en je eigen conclusies trekken.
Ik ben je grootste fan mag ik je knuffelen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, leugens en hypocrisie zijn tegenwoordig een pré.
Dat vergt extra input, die er simpelweg niet is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef Reflex het volgende:
[..]
Voor tellen hebben we het principe van inclusie en exclusie in de wiskunde
Heb je schapestront aan je lul en een vlassnorretje dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben je grootste fan mag ik je knuffelen?
Als ze lekker zijn wel, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:56 schreef Liechtenstein het volgende:
Uhm... Aparte discussie. Even iets anders (genoeg over noord -Afrikanen). Vinden jullie Aziatische meisjes/vrouwen aantrekkelijk (ook voor een relatie)?
Die gangsta marokkaantjes zijn idd niet stijf... die lopen zo te waggelen om maar wat breder te lijken... maar saai zijn ze wel... tenzij je uitkering trekken een leuke sport vindt...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Obnx het volgende:
nou het is gewoon zo dat nederlanders stijf en saai zijn. heus niet allemaal maar de meeste wel.
Van dat tuig in huphip kleding, die gastjes denken dat ze heel wat zijn, met dat nep bling bling (dan heb ik het niet alleen over Marokkaanen)quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die gangsta marokkaantjes zijn idd niet stijf... die lopen zo te waggelen om maar wat breder te lijken... maar saai zijn ze wel... tenzij je uitkering trekken een leuke sport vindt...
Dat is precies de reden dat ts beter weet, wat je niet kan zeggen van Fayakill.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:43 schreef longinus het volgende:
Ach, die meiden komen zichzelf later wel tegen.
Dan leert ze het tenminste, ik kan er geen medelijden mee hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij valt het overigens wel mee tegenwoordig, met die aantrekkingskracht van Marokkanen.
Een paar jaar geleden zag je het vaker, van die kut-Marokkanen met die blonde sletjes. Maar tegenwoordig lijkt het zelfs tot het 'brein' van de blonde slet doorgedrongen te zijn dat de meeste Marokkanen eigenlijk maar kansloze losers zijn, met psychopathische neigingen bovendien. Weliswaar met een snorretje, dat natuurlijk veel goed maakt.
Het hielp natuurlijk niet echt dat deze Nederlandse 'dames' massaal, na van een bastaard te zijn voorzien, in de steek werden gelaten door hun donkere Don Juan. Dat kun je 10 keer flikken, maar op een gegeven moment is de rek er gewoon uit.
Ik begrijp echt niet waarom ze niet worden aangenomenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja.. en dan gaan ze solliciteren... "Yo gast, check mijn bling bling... die vacature dat is mijn ding... check"...
altijd beter dan zo lekker puisterig kopje wat naar bier ruikt en goedkope gel in zijn haartjes heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:09 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
[..]
Voor zover ik als man kan oordelen zien ze er bijna altijd maar uit als mislukte gangsta's, met vuige criminele koppen. Dat meisjes dat knap vinden...![]()
de ironiequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef boempa het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn schoonbroer Surinamer is en mijn zusje kan geen betere vent wensen, maar die zijn dan ook zeldzaam (helemaal bij de Marokkanen).
nee, nederlanders zijn te stom om zich ervoor te schamenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:04 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij is men bij "probleemwijken" bang dat men de stroom aan aangiften wegens discriminatie niet aankan, als er eens een zwarte wijk zou worden behandeld.
europees staatbrugerquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:02 schreef Shagster het volgende:
Gebruik eens hoofdletters joh, stomme buitenlander.
Bier.
doet jij het graag ook met een XY'tje op zijn hondjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je schapestront aan je lul en een vlassnorretje dan?.
Ik vraag me eigenlijk af wat je daarmee wilt zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
europees staatbrugeren ik speel in een Frisia reclame.....
hap. 2 and still counting![]()
kennelijk wel, anders zou je het niet weer te spraken brengenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:52 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat je daarmee wilt zeggen.
En het is fijn dat je lol hebt dat er zogenaamd gehapt wordt, maar dat interesseert mij persoonlijk niks.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:00 schreef StarGazer het volgende:
nou hier zou ik als ik een meisje was wel geil van worden hoor:
http://www.gladiool.demon.nl/noordafrikanen.avi
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
Die 'Brad Pitts' groepsverkrachten wel je dochter.quote:
Gelukkig heb ik 2 zonenquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die 'Brad Pitts' groepsverkrachten wel je dochter.
Denk je serieus dat dat helpt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 2 zonen. Maar dit tuig mag van mij morgen de grens overgezet worden.
Tuurlijk helpt dat niet. Die kereltjes zitten in no-time weer patat met kaassoufflé te vreten in Gouda.quote:
Tuurlijk, in een grot in het Rifgebergte zonder enige voorzieningen zullen heeeeeeeeel snel hun grote waffel houden.quote:
Als jij een manier kunt vinden om dit menselijk afval te verplichten zich hun leven lang in een grot in het Rifgebergte te huisvesten, ben ik de komende verkiezingen je manquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk, in een grot in het Rifgebergte zonder enige voorzieningen zullen heeeeeeeeel snel hun grote waffel houden.
pberends 2007 zal het goed doen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als jij een manier kunt vinden om dit menselijk afval te verplichten zich hun leven lang in een grot in het Rifgebergte te huisvesten, ben ik de komende verkiezingen je man. Wellicht eerder dan je denkt
.
Ja, dat slag heb je ook nog. De 'tragiek' van de vrouw die op foute mannen valtquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef Daysiez het volgende:
Sommige vrouwen zoeken verkeerde mannen uit, zodat ze daarna heel zielig kunnen zijn, want ze hebben het zo slecht met hun verkeerde man!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, dat slag heb je ook nog. De 'tragiek' van de vrouw die op foute mannen valt.
Dat komt omdat er geen foute vrouwen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb nog nooit van een man gehoord die op foute vrouwen valt. Gewoon een excuse van vrouwen die gigantisch naief en dom zijn.
Tuurlijk. Maar probeer dat de Nederlander maar eens aan het verstand te brengen. Hier heeft men oog voor elke zwakkere in de samenleving, dus ook voor die arme vrouw die op die nare foute mannen valt. Eigen verantwoordelijkheid is natuurlijk geen issue, de overheid zorgt voor ons allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb nog nooit van een man gehoord die op foute vrouwen valt. Gewoon een excuse van vrouwen die gigantisch naief en dom zijn.
En toen ontmoette je mij op FOK!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef pberends het volgende:
Een foute vrouw, dat lijkt mij nou eensch heerlijk.
Ik heb MarMar nog in de aanbieding voor jequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef pberends het volgende:
Een foute vrouw, dat lijkt mij nou eensch heerlijk.
Pas maar op, anders ga ik je op een broodje smerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die 'Brad Pitts' groepsverkrachten wel je dochter.
dan toch zeker wel op een 'kankerbroodje'quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pas maar op, anders ga ik je op een broodje smeren
Click , click, boem, boem, in je kankerorenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
dan toch zeker wel op een 'kankerbroodje', ofnie?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
Een Marokkaanse vriend brengt iedere dag een nieuw handtasje voor haar mee [afbeelding].
Hij moet idd es meer neuQe; zonde van de kinderbijslagquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:42 schreef saban het volgende:
Hmm een topic over marokkanen in Klaagbaak, waarom klaag je erover?
Bemoei je met je eigen 2 zonen en je vrouw.
Zo kun je het ook zien, maar 9 van de 10 keer zijn de betreffende vrouwen de dupe. Zij zorgen voor alles, hebben alles, krijgen alles, worden geneukt, en als puntje bij paaltje komt (d.w.z: emotioneel, etc) dan is het mannetje vertrokkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef Nickthedick het volgende:
Ach, wees blij dat die marokkanen die sneue wijven eruit filteren; voordat je het weet zit je zelf opgescheept met zo'n triest geval.
Kan ik geen medelijden mee hebben, ik vind het sufkutten. Ik zou ook niets met zo'n muts willen hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien, maar 9 van de 10 keer zijn de betreffende vrouwen de dupe. Zij zorgen voor alles, hebben alles, krijgen alles, worden geneukt, en als puntje bij paaltje komt (d.w.z: emotioneel, etc) dan is het mannetje vertrokken![]()
Er zitten idd sufkutten bij, maar ik ken genoeg meisjes die zich mee hebben laten slepen met deze 'ganstahz' en die zijn nu het verkeerde pad opgegaan. Helemaal opgehemeld door die gasten, en dat vind ik wel te ver gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan ik geen medelijden mee hebben, ik vind het sufkutten. Ik zou ook niets met zo'n muts willen hebben.
Niveau graagquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef fayakill het volgende:
[..]
"Zij zijn te laag opgeleid voor mij, dus ik wil hun ze niet."
Alle breezers gaan ermee hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Wat zien die meiden toch in die Marokkaantjes... iedereen ziet ze wel eens op straat, van die Marokkanen met Nederlandse (vaak blonde) meiden, wat zien die meiden er toch in?
Ze zijn alles wat een perfecte man niet is. En altijd van die mooie kapsels, krulletjes en geschoren zijkanten, met petjes half op, de verhoudingen zijn compleet zoek. Veel lelijker kun je een man niet maken. Met zo'n ranzig snorretje ook nog vaak.
Zijn vaak asociaal, spreken niet fatsoenlijk Nederlands en zijn ook nog relatief vrouwonvriendelijk door hun cultuur en Islamitsche achtergrond.
En nee dit is geen jaloezie-topic, die meiden die Marokkanen leuk vinden hoef ik voor geen goud en ben bovendien al een ouwe lul.
Kijk, wat m'n zoon in m'n Marokkaanse schoondochter ziet snap ik een stuk beter, die zijn meestal wel degelijk opgeleid enzovoorts.
En nee dit topic is niet racistisch of discriminerend bedoeld; maar ik vroeg het me gewoon af. En ik weet dat bijna iedereen op dit forum deze stelling zichzelf afvraagd. En daarom een zeer legitiem topic is.
Ja die brillemans is inderdaad erg leuk, die lacht lief en lijkt het ook allemaal niet zo serieus te nemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Click , click, boem, boem, in je kankeroren
Die gast met die bril is al helemaal geniaal in dat filmpje
Als ze nu eerst even hadden nagedacht... overkomt zoiets je niet. Dat hele aangeleerde hulpeloosheid-syndroom (psych) ligt volgens mij in het verlengde van het Munchhausen-syndroom; die wijven willen gewoon slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:58 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
Er zitten idd sufkutten bij, maar ik ken genoeg meisjes die zich mee hebben laten slepen met deze 'ganstahz' en die zijn nu het verkeerde pad opgegaan. Helemaal opgehemeld door die gasten, en dat vind ik wel te ver gaan.
Hou niet van discriminatie, maar het is wel opvallend dat dit alleen maar bij die groep mensen gebeurd. En ze trekken onschuldige mensen erin mee, en zijn worden de dupe!
Dat was geloof ik Awa een Turk..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:05 schreef Rodie83 het volgende:
En het tofste is wel dat als het de Marokkaan niet meer bekoort hij zijn ooit lievelijke dame gewoon in de hens zet.
http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/8/17/meisjeinbrand.html
Ach wat maakt het uitquote:
Dat was geen Marokkaan, maar een Koerd ofzo. Ook zo'n Mediterraan heethoofdje, en dus met sterke psychopathische neigingen, maar toch wat anders dan een Marokkaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:05 schreef Rodie83 het volgende:
En het tofste is wel dat als het de Marokkaan niet meer bekoort hij zijn ooit lievelijke dame gewoon in de hens zet.
http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/8/17/meisjeinbrand.html
Heb je nog een andere link. Deze werkt namelijk niet. Heb dat filmpjequote:Op donderdag 24 maart 2005 10:00 schreef StarGazer het volgende:
nou hier zou ik als ik een meisje was wel geil van worden hoor:
http://www.gladiool.demon.nl/noordafrikanen.avi
Vraag je je nooit af wát voor meiden het zijn? (En dan niet alleen kijken naar de haarkleur.)quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Wat zien die meiden toch in die Marokkaantjes... iedereen ziet ze wel eens op straat, van die Marokkanen met Nederlandse (vaak blonde) meiden, wat zien die meiden er toch in?
Ze zijn alles wat een perfecte man niet is. En altijd van die mooie kapsels, krulletjes en geschoren zijkanten, met petjes half op, de verhoudingen zijn compleet zoek. Veel lelijker kun je een man niet maken. Met zo'n ranzig snorretje ook nog vaak.
Zijn vaak asociaal, spreken niet fatsoenlijk Nederlands en zijn ook nog relatief vrouwonvriendelijk door hun cultuur en Islamitsche achtergrond.
En nee dit is geen jaloezie-topic, die meiden die Marokkanen leuk vinden hoef ik voor geen goud en ben bovendien al een ouwe lul.
Kijk, wat m'n zoon in m'n Marokkaanse schoondochter ziet snap ik een stuk beter, die zijn meestal wel degelijk opgeleid enzovoorts.
En nee dit topic is niet racistisch of discriminerend bedoeld; maar ik vroeg het me gewoon af. En ik weet dat bijna iedereen op dit forum deze stelling zichzelf afvraagd. En daarom een zeer legitiem topic is.
'je moeder' is meer negerachtigquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:23 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hé, wat stoer, een "JE MOEDER" kleuter.
De 'dame' in kwestie zal uiteindelijk wel met jong gedouwd, en vervolgens in de goot getrapt zijn. Achja zo gaan die dingen, eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Katana het volgende:
Toen ik een keer met een vriend ging stappen zaten we op het station te wachten tot de trein kwam. Aan de overkant stond ook zo'n loserig marokaans knaapje met zo'n Breezahmeisje.
Ze waren elkaar op het station aan het betasten en gingen steeds verder in een hoekje staan.
Dat kind zat volgens mij met dr handen in die gozer zn broek enz.
En zo staat zo'n kind van hooguit 16 op het station met een Marokaantje , het zal je dochter maar zijn
Nou ja, dat vind ik nou ook weer overdreven.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef deedeetee het volgende:
Geen idee ik heb er zelf in mijn tienerjaren nooit iets in gezien.
Uit gaan met een marokkaan was IMO * not done * niks voor mij tenminste![]()
( mijn ma zei altijd : "je mag thuis komen met wie je wil voor mijn part met een eskimo maar niet met een marokkaan o.i.d ! " ) Ik zal maar niet vertellen wat ze voor een dergelijk figuur in petto had.![]()
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vraag het me ook altijd af wat gezonde Hollandse meiden met die haakneuzen moeten. Waarschijnlijk omdat ze "zogenaamd" zo lief zijn, en als het ware kopen ze die meiden met gsmmetjes, sieraden en allemaal andere dure troep. Om vervolgens met ze te kunnen trouwen en ze helemaal volgens hun "geloof" te laten leven. Nou, ik zal het mijn dochter(s) later TEN ZEERSTE verbieden ooit een relatie aan te gaan met een marokkaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Heel goed! Mijn moeder zei dat ook altijd tegen mijn zus. En ik zal het later ook tegen mijn dochter zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef deedeetee het volgende:
Geen idee ik heb er zelf in mijn tienerjaren nooit iets in gezien.
Uit gaan met een marokkaan was IMO * not done * niks voor mij tenminste![]()
( mijn ma zei altijd : "je mag thuis komen met wie je wil voor mijn part met een eskimo maar niet met een marokkaan o.i.d ! " ) Ik zal maar niet vertellen wat ze voor een dergelijk figuur in petto had.![]()
en als jij het was, was je zeker de manquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Katana het volgende:
En zo staat zo'n kind van hooguit 16 op het station met een Marokaantje , het zal je dochter maar zijn
awa was een iraakse koerdquote:
haha in termen van ' de man ' spreken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en als jij het was, was je zeker de man
wat een reltopic
![]()
En als iemand hem niet bevalt "neemt hij zijn bot"quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:37 schreef Katana het volgende:
haha in termen van ' de man ' spreken.
Drink je toevallig ook Breezers?
Uhm, alle moslims? Of alleen 'Marokkanen'. Volgens mij zou je geen één moslim goed vinden (misschien een sjeik) voor jouw dochterquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vraag het me ook altijd af wat gezonde Hollandse meiden met die haakneuzen moeten. Waarschijnlijk omdat ze "zogenaamd" zo lief zijn, en als het ware kopen ze die meiden met gsmmetjes, sieraden en allemaal andere dure troep. Om vervolgens met ze te kunnen trouwen en ze helemaal volgens hun "geloof" te laten leven. Nou, ik zal het mijn dochter(s) later TEN ZEERSTE verbieden ooit een relatie aan te gaan met een marokkaan.
jaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:37 schreef Katana het volgende:
[..]
haha in termen van ' de man ' spreken.
Drink je toevallig ook Breezers?
jij niet, aangezien je zulke topics opent [Hulp] Gezocht communicatie studentenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef Katana het volgende:
Jij hebt je cursus googelen met succes afgesloten zie ik.
Hulde
weet je het wel zeker, met een nickname als mercedes en een cu2quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef Hilje23 het volgende:
knip
wat weet ik zeker? Dat ik normaal ben t.o.v. breezah sletjes die met marrokaantjes en Indo;s aan hun arm lopen te paraderen door de stad?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je het wel zeker, met een nickname als mercedes en een cu2
Jawel, maar over wie precies ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef Hilje23 het volgende:
Ik ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend (wat ook wel wat wil zeggen lijkt mij)
Daar heb je toch Rimpel voor?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef Hilje23 het volgende:
maar toen we net verkering hadden was het wel heel vervelend om af en toe de meisjes echt van hem af te moeten houden..
haha...lollig hoor...dat werkt toch zeker twee kanten op of niet dan?quote:
Rimpel is in januari 3 geworden...die hadden we in het begin dus nietquote:
Hoe zinloos ben je als je topics van iemand anders gaat doorzoekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij niet, aangezien je zulke topics opent [Hulp] Gezocht communicatie studenten![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:30 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe zinloos ben je als je topics van iemand anders gaat doorzoeken![]()
Heeft trouwens niets met googelen te maken, jammer voor je.. toch beter zoeken knul.
nee, nieuws vind je niet met googlequote:Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef Katana het volgende:
Wie heeft het over huiswerk maken
Ik vraag alleen naar een bedrijf wat in het nieuws is met interne problemen.
Oeh, provocerend!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Daysiez het volgende:
Mijn ouders doen niet moeilijk over met wie ik een relatie aanga. Misschien moet ik ook eens een marokkaan uitproberen, weer eens wat anders....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
zei de trumpingPIMP vol trotsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gebrek aan opvoeding als je dochter met een marokkaan gaat. Falen door de ouders dus!
Dat jij een whigger bent komt dus ook door het falen van je oudersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gebrek aan opvoeding als je dochter met een marokkaan gaat. Falen door de ouders dus!
Doet me een beetje denken aan studenten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuit![]()
Hoe weet je nou dat hij een Whigger is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:05 schreef fayakill het volgende:
Dat jij een whigger bent komt dus ook door het falen van je ouders
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens hoop ik voor een aantal mensen in dit topic dat hun dochter later met de meest foute tering Marokkaan thuis komt![]()
Omdat ze zelf op zo'n haatdragende manier bezig zijn jegens Marokkanen in 't algemeen.quote:
Dan is er geen probleem. Het probleem is dat het overgrote merendeel van de Marokkanen in Nederland niet keurig geïntegreerd is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat ze zelf op zo'n haatdragende manier bezig zijn jegens Marokkanen in 't algemeen.
Wanneer jij je dochter op de juiste manier opvoed zou ze zelf moeten weten dat ze niet met tuig moet thuiskomen, Marokkaan of niet.
Door je dochter per definitie te verbieden met een Marokkaan thuis te komen, projecteer je ongevraagd jouw eigen haat en frustraties op je dochter. Mensen die op zo'n manier hun kind proberen op te voeden gun ik van harte als resultaat dat hun dochter dan net met de verkeerde thuiskomt.
Wat is eigenlijk het probleem als je dochter met een keurig geintegreerde Marokkaan thuiskomt
welke breezer neemt ook een nickname wat eindigt op PIMPquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat hij een Whigger is?
Wat een onzin, gezond verstand heeft helemaal niks met haat te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef KreKkeR het volgende:
Door je dochter per definitie te verbieden met een Marokkaan thuis te komen, projecteer je ongevraagd jouw eigen haat en frustraties op je dochter.
Die keurige man is en blijft een moslim en de kans dat het vroeg of laat in de relatie fout loopt om die reden ( of een andere ) is heel erg reëel aanwezig. Dan kan hij nog steeds een keurige man zijn maar dan issie wél keurig op zijn eigen manier en dat zou wel eens helemaal niet keurig kunnen zijn naar onze maatstaven. - Ik zal maar vast zeggen dat ik jou dan ff niet tot * ons * reken dan hoef je je daar niet aan te ergerenquote:Wat is eigenlijk het probleem als je dochter met een keurig geintegreerde Marokkaan thuiskomt
Omdat niet op klompen lopen, geen lingo kijken, niet bij de harde kern van Stormvogels Telstar zitten, geen drie zoenen geven, meer dan 1 koekje bij de koffie nemen en niet op zondagochtend de auto wassen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:
Een moslim is meestal geen keurig geïntegreerd persoon
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat niet op klompen lopen, geen lingo kijken, niet bij de harde kern van Stormvogels Telstar zitten, geen drie zoenen geven, meer dan 1 koekje bij de koffie nemen en niet op zondagochtend de auto wassen?
Oh ja? Ik ben hier niet degene die een probleem heeft met zijn medemens puur en alleen omwille van zijn afkomst.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een onzin, gezond verstand heeft helemaal niks met haat te maken.
Zo te zien heb je zélf last van haat en frustraties en die projecteer je nu op anderen.....
[..]
Ten eerste is niet elke Marokkaan een Moslim. Er komen steeds meer 2e en vooral 3e generatie Marokkanen die niet gelovig zijn. En nee, die moet je dan niet gaan zoeken in arme probleemwijken.quote:Die keurige man is en blijft een moslim en de kans dat het vroeg of laat in de relatie fout loopt om die reden ( of een andere ) is heel erg reëel aanwezig. Dan kan hij nog steeds een keurige man zijn maar dan issie wél keurig op zijn eigen manier en dat zou wel eens helemaal niet keurig kunnen zijn naar onze maatstaven. - Ik zal maar vast zeggen dat ik jou dan ff niet tot * ons * reken dan hoef je je daar niet aan te ergeren- Waarom zou je dat risico nemen
![]()
Ik vind helemaal niet dat ik een probleem heb, dat máák jij ervan. Als mensen overal het zelfde over zouden denken dan waren het geen mensen meer. Waarom zou ik er niet mijn eigen mening op na mogen maken als het om een marokkaan/moslim gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
Oh ja? Ik ben hier niet degene die een probleem heeft met zijn medemens puur en alleen omwille van zijn afkomst.
Nou kan ik het natuurlijk hebben over de kindertjes die na een stuk gelopen relatie verdwijnen naar het buitenland enzo en alle andere problemen die zich voor kunnen doen, maar daar weet je vast alles al van af en vind jij onbelangrijk. Rest mij niks anders als stug en stijf vol te houden dat ik recht heb op mijn eigen mening die ik baseer op mijn eigen ervaring en alles wat ik over dit onderwerp van anderen mensen heb gehoord/gezien en gelezen.quote:Maar je dochter verbieden een relatie aan te gaan met een (naar Westerse maatstaven) keurig persoon omdat deze toevallig ook Moslim is en de relatie daardoor stuk kan lopen slaat totaal nergens op. Want nogmaals, bij elke relatie is een grote kans dat deze op een bepaalde factor stuk loopt. Het Moslim zijn betekent niet bij elke relatie automatisch dat deze hierdoor stuk zal lopen.
Dan zijn 't de zegeltjes zeker? Of is 't omdat ze niet continue zanikken over 't weer? Omdat ze geen heuptasjes dragen zomers? Omdat ze niet kunnen lachen om Andre van Duin? Omdat ze 't smurfenlied niet kunnen meezingen? Omdat ze hun hand niet uitsteken als ze een bocht gaan maken bij het fietsen? Omdat ze niet weten dat Willem Alexander eigenlijk een mof is? Omdat ze hun eten niet prakken? Omdat ze niet massaal op het strand van Benidorm liggen 's zomers?quote:
Wel even bij de feiten blijven hè. Wanneer jij jouw kind per definitie verbied om met een Marokkaan thuis te komen val je dus wèl anderen lastig mte jouw mening over Marokkanen/Moslims.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat ik een probleem heb, dat máák jij ervan. Als mensen overal het zelfde over zouden denken dan waren het geen mensen meer. Waarom zou ik er niet mijn eigen mening op na mogen maken als het om een marokkaan/moslim gaatIk val die mensen er niet mee lastig ofzo dus wat voor probleem zou ik dan hebben/veroorzaken ?
Dat jij vind dat de mensen precies zo als jij horen te denken omdat jij vind dat dát de enige goede manier van denken is wil nog niet zeggen dat er buiten jouw mening geen andere mening ook goed kan zijn. Zo te horen ben jij knap onverdraagzaam en dus ben jij degene die een probleem heeft/veroorzaakt.![]()
[..]
Laat dat nu net vooral voorkomen bij de gevallen waar verder weinig bekend is over de familie van de man/jongen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou kan ik het natuurlijk hebben over de kindertjes die na een stuk gelopen relatie verdwijnen naar het buitenland enzo en alle andere problemen die zich voor kunnen doen, maar daar weet je vast alles al van af en vind jij onbelangrijk. Rest mij niks anders als stug en stijf vol te houden dat ik recht heb op mijn eigen mening die ik baseer op mijn eigen ervaring en alles wat ik over dit onderwerp van anderen mensen heb gehoord/gezien en gelezen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Of wanneer het een keurig ogende Moslim betreft die de relatie wel geheim blijft houden voor zijn familie e.d., dàn zou ik me zorgen maken om de relatie
Je bedoelt dat ik in mijn eigen huis en binnen eigen gezin niks mag zeggen dat niet strookt met de mening van vreemdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wel even bij de feiten blijven hè. Wanneer jij jouw kind per definitie verbied om met een Marokkaan thuis te komen val je dus wèl anderen lastig mte jouw mening over Marokkanen/Moslims.
En over die groep mensen had ik het.
Dat is niet waar volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
Laat dat nu net vooral voorkomen bij de gevallen waar verder weinig bekend is over de familie van de man/jongen:
Omdat ze homoseksuelen niet accepteren, omdat hun dochters geen Nederlandse vriend mogen hebben, omdat in die kringen vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen, omdat ze Nederlanders en joden als honden zien. Do I need to say more?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zijn 't de zegeltjes zeker? Of is 't omdat ze niet continue zanikken over 't weer? Omdat ze geen heuptasjes dragen zomers? Omdat ze niet kunnen lachen om Andre van Duin? Omdat ze 't smurfenlied niet kunnen meezingen? Omdat ze hun hand niet uitsteken als ze een bocht gaan maken bij het fietsen? Omdat ze niet weten dat Willem Alexander eigenlijk een mof is? Omdat ze hun eten niet prakken? Omdat ze niet massaal op het strand van Benidorm liggen 's zomers?
Flikkeren ze die massaal met hun kop naar beneden van een flat? Keurt de bijbel homosexualiteit wel goed? Gebruikt 99% van de Nederlandse jeugd het woord homo niet als scheldwoord? Is het op een blanke middelbare school wel verstandig om voor je sexuele geaardheid uit te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ze homoseksuelen niet accepteren
En hoeveel quotes kan ik hier uit het topic halen waarin het kinderen word verboden om een relatie met een Marokkaan aan te gaan?quote:omdat hun dochters geen Nederlandse vriend mogen hebben
Goh, thuis is juist de vrouw vaak de baas. En volgens de bijbel is de vrouw ook onder geschikt btw. En zeg eens wat over z'n moeder tegen een Marokkaan....ken je lachuh!quote:omdat in die kringen vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen
Moet ik wat dingen quoten uit dit topic waarin Marokkanen uitgemaakt worden voor alles wat nog lager dan een hond (of een varkenquote:omdat ze Nederlanders en joden als honden zien. Do I need to say more?
Het beste voor je kind willen betekent niet altijd dat het goed is wat een ouder doet. Wanneer een vader zijn kind bont en blauw slaat omdat hij hem/haar niet aankan en wel het beste met dit kind voor heeft, wordt dit hierdoor niet per definitie iets goeds. Maar goed, het onderwerp mbt wat ethisch gezien wel onder het recht v/d ouder zou mogen vallen en wat niet is een moeilijk onderwerp. Zeer subjectief, met vage grenzen en bemoeienis van buitenaf kan hierdoor vaak alleen maar nog slechtere impact hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik in mijn eigen huis en binnen eigen gezin niks mag zeggen dat niet strookt met de mening van vreemdenDe enige die ik dan * lastig * val is mijn eigen dochter dacht ik en dat valt onder het hoofstuk opvoeden IMO en het beste voor je kind willen.
Geen druppel begrip voor de Marokkaanse kant. Vind het belachelijk.quote:Ik ben trouwens begonnen met te vertellen dat mijn moeder het mij verbood...... Ik denk wél dat ik het mijn dochter zou verbieden overgens, nét zoals een marokkaan het zijn dochter verbied om met een hollandse jongen thuis te komen, maar wellicht lukt het je om daar wél begrip voor op te brengen ?
Heel mooi maar hoe zit het hier mee ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef KreKkeR het volgende:
Het beste voor je kind willen betekent niet altijd dat het goed is wat een ouder doet. Wanneer een vader zijn kind bont en blauw slaat omdat hij hem/haar niet aankan en wel het beste met dit kind voor heeft, wordt dit hierdoor niet per definitie iets goeds. Maar goed, het onderwerp mbt wat ethisch gezien wel onder het recht v/d ouder zou mogen vallen en wat niet is een moeilijk onderwerp. Zeer subjectief, met vage grenzen en bemoeienis van buitenaf kan hierdoor vaak alleen maar nog slechtere impact hebben.
Val ik dus wel of niet anderen lastig met mijn meningquote:Wel even bij de feiten blijven hè. Wanneer jij jouw kind per definitie verbied om met een Marokkaan thuis te komen val je dus wèl anderen lastig mte jouw mening over Marokkanen/Moslims.
Christenen en Joden hebben het pad der verlichting meegemaakt; Moslims nog lang niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Flikkeren ze die massaal met hun kop naar beneden van een flat? Keurt de bijbel homosexualiteit wel goed? Gebruikt 99% van de Nederlandse jeugd het woord homo niet als scheldwoord? Is het op een blanke middelbare school wel verstandig om voor je sexuele geaardheid uit te komen?
[..]
En hoeveel quotes kan ik hier uit het topic halen waarin het kinderen word verboden om een relatie met een Marokkaan aan te gaan?
[..]
Goh, thuis is juist de vrouw vaak de baas. En volgens de bijbel is de vrouw ook onder geschikt btw. En zeg eens wat over z'n moeder tegen een Marokkaan....ken je lachuh!
[..]
Moet ik wat dingen quoten uit dit topic waarin Marokkanen uitgemaakt worden voor alles wat nog lager dan een hond (of een varken) is?
Nee, wij Nederlanders zijn lekker geintregreerd in ons eigen land als dit je maatstaven zijn
Uhm, daar ging dit helemaal niet over beste cultheld. En jij noemt jou Turkse vriendjes bij deze dus 'onverlicht'? Dat je je met dat soort figuren inlaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Christenen en Joden hebben het pad der verlichting meegemaakt; Moslims nog lang niet.
Genoeg hoor; Jij vergelijkt appels met peren en daar reageer ik niet opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, daar ging dit helemaal niet over beste cultheld. En jij noemt jou Turkse vriendjes bij deze dus 'onverlicht'? Dat je je met dat soort figuren inlaat
Maar goed: wat blijft erover van de argumenten die je net aandroeg? Daar kwam de 'verlichting' namelijk niet in voor........
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Genoeg hoor; Jij vergelijkt appels met peren en daar reageer ik niet op
Als jij aan komt met een voorbeeld van een Marokkaan die boos wordt als je z'n moeder uit scheldt, terwijl het om een verschil in positie van man en vrouw gaat, dan gaat het nergens meer overquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En net ging je er nog wel op in door te proberen de discussie een andere draai te geven......
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ze homoseksuelen niet accepteren, omdat hun dochters geen Nederlandse vriend mogen hebben, omdat in die kringen vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen, omdat ze Nederlanders en joden als honden zien. Do I need to say more?
Veel Nederlanders vinden homo's raar, maar accepteren hen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lol
iedere nederlander haat ook homo;s , zelf hie rop fok, moet je voor de grap een plaatje posten met2 zoenende mannen. binnen 5 minutne is ie volgespammed mettjes. en wij zien marokkanen toch oon als untermenschen
![]()
Ach, dat is een hele andere discussie in wezen. Natuurlijk komen er gemiddelt meer gevallen van onderdrukking van vrouwen voor bij 'moslims' dan bij Nederlanders. Maar absoluut niet in de mate waarin sommigen hier het willen doen geloven (sommige beweren zelfs dat alle moslima's worden mishandelt en verkracht). Sterker nog ik denk dat als je het vergelijk met Nederlanders in dezelfde sociale klasse dat het verschil vrij klein is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 maart 2005 21:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En net ging je er nog wel op in door te proberen de discussie een andere draai te geven......
[/quote
Als jij aan komt met een voorbeeld van een Marokkaan die boos wordt als je z'n moeder uit scheldt, terwijl het om een verschil in positie van man en vrouw gaat, dan gaat het nergens meer over
Ik doel vooral op een hoop andere posts in dit topic. Ik heb geen zin om na te gaan wat jij hebt gezegd, maar ik ga er vanuit dat jij niet zo dom bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Marokkanen absoluut niet als onderontwikkeld, debiel en schappenneukend ongedierte. Mijn normen voor Marokkanen zijn ook niet anders dan mijn normen voor Nederlanders, dus ik weet niet waar je die insinuaties vandaan haalt
Vast waar, maar zoals ik al zeg, ga dit betrekken op sociale klasse en het wordt relatief al heel anders.quote:Ik kijk alleen maar naar de feiten; Geen enkel volk in Nederland heeft relatief zoveel vrouwen in blijf-van-mijn-lijf-huizen zitten als het Marokkaanse volk.
Meestal wordt dit doodgezwegen en is het gewoon een non-issue. Zien we het niet dan weten we het niet. Ook iets wat niet goed te praten is, maar dit wordt het ook gedaan bij andere geloven. Bovendien, wat hebben jij en je knappe Nederlandse vriendje er voor 'n last van?quote:Wanneer een Marokkaan/Turk tegen z'n vader zegt dat ie homo is, dan kunnen er drie dingen gebeuren:
- De vader slaat hem dood om de familie-eer te redden
- De vader begint te huilen en bidt elke dag tot Allah om zijn zoon te 'genezen'
- De vader gaat naar de imam voor advies en schopt zijn zoon daarna uit huis
Kut, door wie? Ik kan het heel goed vinden met m'n schoonvader, dus die zal het niet zijn.......quote:Wanneer een Marokkaans meisje met een Nederlander wordt betrapt, dan wordt zij vaak vermoord.
Weltrusten danquote:Hier laat ik het voorlopig ff bij
en hoevaak komt dat voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:
Wanneer een Marokkaan/Turk tegen z'n vader zegt dat ie homo is, dan kunnen er drie dingen gebeuren:
- De vader slaat hem dood om de familie-eer te redden
Wanneer een Marokkaans meisje met een Nederlander wordt betrapt, dan wordt zij vaak vermoord.
Jouw blinde haat jegens Marokkanen jegens Marokkanen gaat mij te ver!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben eruit, ik weet al wat het is!!!
Doordat deze 'helden van de moderne' tijd zoveel roggelen op straat, hebben ze een duidelijk territorium afgebakend. Iets wat wij niet-Marokkanen uit fatsoen nog weleens achterwege laten. VMBO-meisjes zijn echter zeer instinctief ingesteld (bij gebrek aan andere opties
) en zij 'ruiken' deze territoriumdrift. Dat vertaalt zich in blinde adoratie voor de man met het grootste territorium, voor de Marokkaan dus.
Nou euh......... bedanktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jouw blinde haat jegens Marokkanen jegens Marokkanen gaat mij te ver!
Maar verder ben je wel een coole poster en een v/d betere discussieerders (als dat woord zou bestaan dan).
Sorry. Moest ik even kwijt.
(En ja ik meen het hoor!! Voor 't echie!!)
Hij is waarschijnlijk een paar keer goed in elkaar geslagen door kutmarokkanen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jouw blinde haat jegens Marokkanen gaat mij te ver!
Grappenmaker. Kut-Marokkanen lopen in het algemeen met een grote boog om mij heen, zelfs als ze hun hele familie meenemen. Ik beschouw ze dan ook als wilde dieren: ze zijn banger voor mij dan ik van henquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:27 schreef fayakill het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk een paar keer goed in elkaar geslagen door kutmarokkanen.
Moet je niet weer eens verder met het afbakenen van je territorium?quote:Ik begrijp het wel hoor![]()
eh, niets?quote:Wat zien die meiden toch in Marokkaantjes?
Misschien moet je dan eens in bad gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Grappenmaker. Kut-Marokkanen lopen in het algemeen met een grote boog om mij heen
Jij deugniet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens in bad gaan.
Op moslims in het algemeen geef ik niet zo af. Eigenlijk alleen op Marokkanen. Dat heeft niks met angst te maken, maar meer met 'kwaliteit van leven'.quote:Voor iemand die beweerd dat er hele hordes kutmarokkaantjes staan te beven bij zijn aanzien ben je mij verdacht bang voor 't 'moslimgevaar'. Zo langerzamerhand weet je van gekkigheid niet meer wat je moet verzinnen om maar af te kunnen geven op Marokkanen/moslims.......
Met kwaliteit van leven? Wat heb jij voor 'n last van ze als ze met een grote boog om je heen lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij deugniet!
[..]
Op moslims in het algemeen geef ik niet zo af. Eigenlijk alleen op Marokkanen. Dat heeft niks met angst te maken, maar meer met 'kwaliteit van leven'.
Voornamelijk dat m'n omgeving erg chagrijnig wordt van dat tuig. En als mijn omgeving chagrijng wordt, dan wordt ik dat op den duur ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met kwaliteit van leven? Wat heb jij voor 'n last van ze als ze met een grote boog om je heen lopen?
Je moet toch van die condooms afkomen, in elke portemonnee zit er wel 1.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Jett het volgende:
wat ik me eerder afvraag, wat zien die marokkanen in die meisjes
het is debaters!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
...betere discussieerders (als dat woord zou bestaan dan)....
simpel neukvoerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Jett het volgende:
wat ik me eerder afvraag, wat zien die marokkanen in die meisjes
Op die leeftijd is hun 'geld' doel nog niet zo hoog. Een auto en wat geld voor de disco is genoeg. Pas na hun 25e zoeken ze echt geld. Voorlopig is bravoure en stoerheid belangrijker.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2005 06:14 schreef SeLang het volgende:
Die sletjes die met marocs gaan die wil je toch niet, dus geen probleem.
Maar ik vind wel dat Nederlanders dan ook ontmaagdingsrechten op marokkaanse vrouwen moeten krijgen.
Hoezo? Wat is er in godsnaam mis met negersquote:Op zondag 27 maart 2005 06:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
De topictitel had net zo goed "wat zien die meiden toch in negers" kunnen zijn toch?
uiterlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dat viel mij dus ook al op, zoals ik eerder in dit topic al schreef.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:25 schreef Kelt het volgende:(iets wat ik de laatste tijden steeds minder ziet!)
ikzelf wist ook niet goed, toen ik nog een stuk jonger was, wat ik wilde in een jongen. Die meisjes komen er wel nog achter dat je niks heb aan buitenlanders. Ik had al zeer snel uitgemaakt voor mezelf dat het lapschwanzen waren allemaal. En knap zijn ze ook nooit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
speciaal voor alle politiek correcte mensen hier die nog nooit een kut marokkaan zijn tegen gekomen dat filmpjequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Heb je nog een andere link. Deze werkt namelijk niet. Heb dat filmpje
al vaker gezien maar ik wil nog weer ff lachen
- edit - Heb al een link gevonden http://ma3ribi.spymac.net/muziek/noordafrikanen.avi
vandaar natuurlijk die gratis cursus versieren in Rotterdam voor die idioten, want ze kunnen geen vriendin meer krijgen!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook al op, zoals ik eerder in dit topic al schreef.
Volgens mij zijn Marokkanen 'uit' in breezahland.
''En toen kreeg-ie zomaar de DVD aan de praat!''quote:Op zondag 27 maart 2005 12:17 schreef Newien het volgende:
.. de lager geschoolden tiener-jongens zijn gewoon (voor meisjes) mysterieus
Nu je het zegt, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef Kelt het volgende:
[..]
vandaar natuurlijk die gratis cursus versieren in Rotterdam voor die idioten, want ze kunnen geen vriendin meer krijgen!![]()
Aha hier komt eindelijk de aap uit de mouw. Daarom ben jij zo hard aan het verdedigen. Omdat jij toevallig wel een uitzondering te pakken hebt. En vervolgens sluit jij gelijk je ogen en wil je situtaties van andere niet meer begrijpen en aanvaarden. Sukkelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, door wie? Ik kan het heel goed vinden met m'n schoonvader, dus die zal het niet zijn.......
Inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:24 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
wat veel opmerkingen van hoge klasse in dit topic zeg![]()
Ontmaagdingsrechten. Smeerlap.quote:Op zondag 27 maart 2005 06:14 schreef SeLang het volgende:
Die sletjes die met marocs gaan die wil je toch niet, dus geen probleem.
Maar ik vind wel dat Nederlanders dan ook ontmaagdingsrechten op marokkaanse vrouwen moeten krijgen.
Ja, dat vind ik zo lelijk! Alsof het in de mode is, bah. Ik heb tenminste een beetje fatsoenlijk kapsel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Ze zijn alles wat een perfecte man niet is. En altijd van die mooie kapsels, krulletjes en geschoren zijkante
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:45 schreef Shagster het volgende:
Ze stinken vaak ook zo naar zweet.Misschien vinden de breezers dat wel lekker. Testosteron en zo.
Besmet met de Marokkanenpestquote:Op maandag 28 maart 2005 18:47 schreef Reflex het volgende:
Die meiden zijn dan toch besmet vlees, heb je niets meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |