Jawel, maar over wie precies ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef Hilje23 het volgende:
Ik ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend (wat ook wel wat wil zeggen lijkt mij)
Daar heb je toch Rimpel voor?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef Hilje23 het volgende:
maar toen we net verkering hadden was het wel heel vervelend om af en toe de meisjes echt van hem af te moeten houden..
haha...lollig hoor...dat werkt toch zeker twee kanten op of niet dan?quote:
Rimpel is in januari 3 geworden...die hadden we in het begin dus nietquote:
Hoe zinloos ben je als je topics van iemand anders gaat doorzoekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij niet, aangezien je zulke topics opent [Hulp] Gezocht communicatie studenten![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:30 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe zinloos ben je als je topics van iemand anders gaat doorzoeken![]()
Heeft trouwens niets met googelen te maken, jammer voor je.. toch beter zoeken knul.
nee, nieuws vind je niet met googlequote:Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef Katana het volgende:
Wie heeft het over huiswerk maken
Ik vraag alleen naar een bedrijf wat in het nieuws is met interne problemen.
Oeh, provocerend!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Daysiez het volgende:
Mijn ouders doen niet moeilijk over met wie ik een relatie aanga. Misschien moet ik ook eens een marokkaan uitproberen, weer eens wat anders....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
zei de trumpingPIMP vol trotsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gebrek aan opvoeding als je dochter met een marokkaan gaat. Falen door de ouders dus!
Dat jij een whigger bent komt dus ook door het falen van je oudersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
Gebrek aan opvoeding als je dochter met een marokkaan gaat. Falen door de ouders dus!
Doet me een beetje denken aan studenten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuit![]()
Hoe weet je nou dat hij een Whigger is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:05 schreef fayakill het volgende:
Dat jij een whigger bent komt dus ook door het falen van je ouders
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens hoop ik voor een aantal mensen in dit topic dat hun dochter later met de meest foute tering Marokkaan thuis komt![]()
Omdat ze zelf op zo'n haatdragende manier bezig zijn jegens Marokkanen in 't algemeen.quote:
Dan is er geen probleem. Het probleem is dat het overgrote merendeel van de Marokkanen in Nederland niet keurig geïntegreerd is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat ze zelf op zo'n haatdragende manier bezig zijn jegens Marokkanen in 't algemeen.
Wanneer jij je dochter op de juiste manier opvoed zou ze zelf moeten weten dat ze niet met tuig moet thuiskomen, Marokkaan of niet.
Door je dochter per definitie te verbieden met een Marokkaan thuis te komen, projecteer je ongevraagd jouw eigen haat en frustraties op je dochter. Mensen die op zo'n manier hun kind proberen op te voeden gun ik van harte als resultaat dat hun dochter dan net met de verkeerde thuiskomt.
Wat is eigenlijk het probleem als je dochter met een keurig geintegreerde Marokkaan thuiskomt
welke breezer neemt ook een nickname wat eindigt op PIMPquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat hij een Whigger is?
Wat een onzin, gezond verstand heeft helemaal niks met haat te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef KreKkeR het volgende:
Door je dochter per definitie te verbieden met een Marokkaan thuis te komen, projecteer je ongevraagd jouw eigen haat en frustraties op je dochter.
Die keurige man is en blijft een moslim en de kans dat het vroeg of laat in de relatie fout loopt om die reden ( of een andere ) is heel erg reëel aanwezig. Dan kan hij nog steeds een keurige man zijn maar dan issie wél keurig op zijn eigen manier en dat zou wel eens helemaal niet keurig kunnen zijn naar onze maatstaven. - Ik zal maar vast zeggen dat ik jou dan ff niet tot * ons * reken dan hoef je je daar niet aan te ergerenquote:Wat is eigenlijk het probleem als je dochter met een keurig geintegreerde Marokkaan thuiskomt
Omdat niet op klompen lopen, geen lingo kijken, niet bij de harde kern van Stormvogels Telstar zitten, geen drie zoenen geven, meer dan 1 koekje bij de koffie nemen en niet op zondagochtend de auto wassen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:
Een moslim is meestal geen keurig geïntegreerd persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |