Als ze ook nog een onaangelijnde pitbull bij zich hadden kun je je observatie als waardeloos beschouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag zaten er 2 op de rand vaneen hoekstraat in de stad. ze hadden echt zo een brilletje op het puntje van hum neus en gingen van die chicks "spotten".
ik wist niet of ik dit nou sirieus moest nemen.
ehhhhhhhhhhhhh... ik weet niet of je weet hoe die Marokkanen waar ik het over hebt bijlopen, maar lelijk zijn ze zeker wel. Gare ranzige kapsels, vies snorretje en vaak een typische Arabische kamelenneus. Niet echt sexy, al ben ik hetero.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Marokkaanse jongens doen veel aan hun uiterlijk, dat in tegenstelling tot veel nederlandse jongens. Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen. Ze zijn zelfverzekerd. en vaak zijn ze good looking
Veel dingen die juist de Nederlandse jongens missen
sirieusquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag zaten er 2 op de rand vaneen hoekstraat in de stad. ze hadden echt zo een brilletje op het puntje van hum neus en gingen van die chicks "spotten".
ik wist niet of ik dit nou sirieus moest nemen.
Whoella bielle hij zwwwwweert ut!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is er trouwens mis met Marokkanen?
.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is er trouwens mis met Marokkanen?
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt wel een grote fout gemaakt in de opvoeding als je dochter op Marokkanen valt. Verschepen naar IJsland helpt dan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Als ik er achter kwam dat mijn dochter een relatie had met een Marokkaan ging ze op de boot naar Ijsland toe![]()
Da's waarquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt wel een grote fout gemaakt in de opvoeding als je dochter op Marokkanen valt. Verschepen naar IJsland helpt dan niet meer.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef B_BOY het volgende:
marokanen gaan niet naar sgool. werken niet dus alle tijd voor de vrouwkes, jatten wat shit en dan denken de dames. nou die zijn rijk en stoer.
evil angel jou avatar heeft wat weg van het logo van mijn school
[afbeelding]
.
Daar kan ik niks op afdingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Da's waarmaar dan hoef ik het niet aan te zien
Ga maar inteelt vissende vikingen neuken ofzo dan![]()
Je kleinzoon zal maar Mohammed hetenal die jaren evolutie voor niks
![]()
![]()
Ah, leugens en hypocrisie zijn tegenwoordig een préquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |