Jouw blinde haat jegens Marokkanen jegens Marokkanen gaat mij te ver!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben eruit, ik weet al wat het is!!!
Doordat deze 'helden van de moderne' tijd zoveel roggelen op straat, hebben ze een duidelijk territorium afgebakend. Iets wat wij niet-Marokkanen uit fatsoen nog weleens achterwege laten. VMBO-meisjes zijn echter zeer instinctief ingesteld (bij gebrek aan andere opties
) en zij 'ruiken' deze territoriumdrift. Dat vertaalt zich in blinde adoratie voor de man met het grootste territorium, voor de Marokkaan dus.
Nou euh......... bedanktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jouw blinde haat jegens Marokkanen jegens Marokkanen gaat mij te ver!
Maar verder ben je wel een coole poster en een v/d betere discussieerders (als dat woord zou bestaan dan).
Sorry. Moest ik even kwijt.
(En ja ik meen het hoor!! Voor 't echie!!)
Hij is waarschijnlijk een paar keer goed in elkaar geslagen door kutmarokkanen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jouw blinde haat jegens Marokkanen gaat mij te ver!
Grappenmaker. Kut-Marokkanen lopen in het algemeen met een grote boog om mij heen, zelfs als ze hun hele familie meenemen. Ik beschouw ze dan ook als wilde dieren: ze zijn banger voor mij dan ik van henquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:27 schreef fayakill het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk een paar keer goed in elkaar geslagen door kutmarokkanen.
Moet je niet weer eens verder met het afbakenen van je territorium?quote:Ik begrijp het wel hoor![]()
eh, niets?quote:Wat zien die meiden toch in Marokkaantjes?
Misschien moet je dan eens in bad gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Grappenmaker. Kut-Marokkanen lopen in het algemeen met een grote boog om mij heen
Jij deugniet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens in bad gaan.
Op moslims in het algemeen geef ik niet zo af. Eigenlijk alleen op Marokkanen. Dat heeft niks met angst te maken, maar meer met 'kwaliteit van leven'.quote:Voor iemand die beweerd dat er hele hordes kutmarokkaantjes staan te beven bij zijn aanzien ben je mij verdacht bang voor 't 'moslimgevaar'. Zo langerzamerhand weet je van gekkigheid niet meer wat je moet verzinnen om maar af te kunnen geven op Marokkanen/moslims.......
Met kwaliteit van leven? Wat heb jij voor 'n last van ze als ze met een grote boog om je heen lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij deugniet!
[..]
Op moslims in het algemeen geef ik niet zo af. Eigenlijk alleen op Marokkanen. Dat heeft niks met angst te maken, maar meer met 'kwaliteit van leven'.
Voornamelijk dat m'n omgeving erg chagrijnig wordt van dat tuig. En als mijn omgeving chagrijng wordt, dan wordt ik dat op den duur ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met kwaliteit van leven? Wat heb jij voor 'n last van ze als ze met een grote boog om je heen lopen?
Je moet toch van die condooms afkomen, in elke portemonnee zit er wel 1.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Jett het volgende:
wat ik me eerder afvraag, wat zien die marokkanen in die meisjes
het is debaters!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
...betere discussieerders (als dat woord zou bestaan dan)....
simpel neukvoerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Jett het volgende:
wat ik me eerder afvraag, wat zien die marokkanen in die meisjes
Op die leeftijd is hun 'geld' doel nog niet zo hoog. Een auto en wat geld voor de disco is genoeg. Pas na hun 25e zoeken ze echt geld. Voorlopig is bravoure en stoerheid belangrijker.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wederom de ladder theorie:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |