Misschien straks, nu zie ik alleen een clown. Ga een ander topic verpesten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef clowncloon het volgende:
oh jee, nu komen vast de chemtrails paranoide idioten weer...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:36 schreef junkie19 het volgende:
- Wie zijn verantwoordelijk voor deze strepen?
- Wat is het doel van deze strepen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef junkie19 het volgende:
- Hoe vaak en waar zie jij deze strepen? Dagelijks, in de lucht
- Wat zijn deze strepen? De uitlaatgassen van vliegtuigen
- Wie zijn verantwoordelijk voor deze strepen? Vliegtuigen
- Wat is het doel van deze strepen? Het vervuilen van de atmosfeer
nou ja sorry hoor maar je vraagstelling is ZO suggestief. Het is gewoon duidelijk dat jij op chemtrails doeltquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:35 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Misschien straks, nu zie ik alleen een clown. Ga een ander topic verpesten.
Dat zijn geen uitlaatgassen, dat is condens.quote:
Gemengt met condens inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zijn geen uitlaatgassen maar dat is condens.
Ownee, chemtrails!
1. Als je het antwoord al weet, waarom dan de vraag stellen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef junkie19 het volgende:
ik zal alvast verklappen dat het geen uitlaatgassen zijn, maar deeltjes alimunium en barium. Ik moet nu helaas weg, ben er morgen weer.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef junkie19 het volgende:
ik zal alvast verklappen dat het geen uitlaatgassen zijn, maar deeltjes alimunium en barium. Ik moet nu helaas weg, ben er morgen weer.
Ja das heel leuk, maar waarom?quote:Toxicologie en veiligheid
Alle in water en zuur oplosbare barium verbindingen zijn zeer giftig omdat zij kunnen leiden tot het opzwellen van de hersenen en lever en schade aanrichten in de nieren en hart. Grote hoeveelheden kunnen verlamming en zelfs dood tot gevolg hebben. Zuiver barium moet onder olie worden bewaard om te voorkomen dat het aan de lucht ontbrandt.
quote:In de zomerlucht laten vliegtuigen soms duidelijk hun sporen achter als krijtstrepen.
Zo’n streep is slechts waterdamp. Ze ontstaat, doordat uitlaatgassen van vliegtuigmotoren de hoeveelheid waterdamp en roetdeeltjes in de lucht doet toenemen. Dit gebeurt op zo’n tien kilometer hoogte waar het meer dan veertig graden vriest. Koude lucht kan maar weinig waterdamp bevatten, waardoor extra waterdamp in de lucht bij een bepaalde temperatuur en
luchtvochtigheid tot wolken van ijskristallen leidt. Doorgaans lossen de condensstrepen binnen een paar minuten tot een half uur vanzelf op. Als ze langer blijven hangen, betekent het dat er een weersomslag op komst is.
Bron.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef _Denker het volgende:
Misschien zijn het wel chemtrails...
Ja, maar wel heel langzaam op deze manier.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga de politie bellen. Ik ben bang. Het einde der tijden nadert.
Zou er nog wat over zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar wel heel langzaam op deze manier.
Ik ga even kijken of ik nog wat barium kan happen
Schijn je high van te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik nog wat barium kan happen
alweerquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga de politie bellen. Ik ben bang. Het einde der tijden nadert.
sluimerbewolkingquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef junkie19 het volgende:
Het valt mij op dat er vaak sluimerbewolking ontstaat zodra deze strepen opgelost zijn. Meestal hangt deze sluimerbewolking dan voor de zon.
-Iedere dagquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef junkie19 het volgende:
Hallo beste lezer,
- Hoe vaak en waar zie jij deze strepen?
- Wat zijn deze strepen?
- Wie zijn verantwoordelijk voor deze strepen?
- Wat is het doel van deze strepen?
Dat moet je tegen de CIA, FSB, Mossad en de Iluminati zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
kan het nou eens afgelopen zijn met die Chemtrail bullshit?
Omdat het simpelweg niet waar is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de CIA, FSB, Mossad en de Iluminati zeggen.
Die proberen ons langaam uit te moorden met al die chemtrails.![]()
En wat doet de milieumaffia? Geen reet!
Joh!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
Omdat het simpelweg niet waar is.
zeg jij...quote:
En jij bent het niet vergeten omdat... ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:40 schreef nossio het volgende:
[..]
zeg jij...
het is duidelijk een complot,waarschijnlijk ben je gewoon 1 van hun speciaal ingehuurd om ons op andere gedachten te brengen.
chemtrails zijn wetenschappelijk bewezen,alleen is iedereen dat weer vergeten door dat chemische spul wat elke dag word verspreid!!
Tuurlijk, en schapen kunnen Nederlands spreken als je maar lang genoeg wacht.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:40 schreef nossio het volgende:
[..]
zeg jij...
het is duidelijk een complot,waarschijnlijk ben je gewoon 1 van hun speciaal ingehuurd om ons op andere gedachten te brengen.
chemtrails zijn wetenschappelijk bewezen,alleen is iedereen dat weer vergeten door dat chemische spul wat elke dag word verspreid!!
Bugje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij bent het niet vergeten omdat... ?
Tja, dat komt door al die dihydroxymonooxide die ze constant sproeien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:40 schreef nossio het volgende:
[..]
zeg jij...
Nee, ik praat liever niet iemand na die wat uit zijn veel te grote duim heeft gezogen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:56 schreef nossio het volgende:
over schapen gesproken
![]()
het gaat over chemtrails en de oogkleppen gaan weer op
Feit dat figuren als nossio ons erop wijzen toont al aan dat de chemtrail theorie niet klopt. Immers, hij ademt dezelfde lucht als die wij inademen in.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik praat liever niet iemand na die wat uit zijn veel te grote duim heeft gezogen.
Het is beetje als de papagaaien (om in de dierenwereld te blijven) die praten elkaar ook maar na omdat 1 begint met een fantastisch verhaal.
Ik weiger deze stupide ideen te aanvaarden, dat er krachten aanwezig zouden zijn die ons stelselmatig dom zouden houden door "chemtrails" uit te sproeien. Dat zou nooit een goed bewaard geheim kunnen blijven, en dus blijft het een sprookje voor mensen die ook nog denken dat er daadwerkelijk een monster onder hun bed ligt te wachten als ze naar bed gaan.
even voorop chemtrail vind ik aardig vergezocht en bull*quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik praat liever niet iemand na die wat uit zijn veel te grote duim heeft gezogen.
Het is beetje als de papagaaien (om in de dierenwereld te blijven) die praten elkaar ook maar na omdat 1 begint met een fantastisch verhaal.
Ik weiger deze stupide ideen te aanvaarden, dat er krachten aanwezig zouden zijn die ons stelselmatig dom zouden houden door "chemtrails" uit te sproeien. Dat zou nooit een goed bewaard geheim kunnen blijven, en dus blijft het een sprookje voor mensen die ook nog denken dat er daadwerkelijk een monster onder hun bed ligt te wachten als ze naar bed gaan.
Ik vind het soms nogal frustrerend om te zien hoe mensen blijven vasthouden aan hun illusiesquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef nossio het volgende:
[..]
Almetal altijd een leuk topic om te volgen
Daar is dus dit hele sub-forum op gebaseerd, illusiesquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het soms nogal frustrerend om te zien hoe mensen blijven vasthouden aan hun illusies
Ha Bastard!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef Marc83 het volgende:
Trek je conclusie zelf!
Heel apart. Je mag er niet bij, je weet niet precies wat ze doen, en toch weet je dat het chemtrails zijn. Mijn oom is ook monteur bij klm. Welk park zit jij? Bij welk 'hok' hoor jij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef Marc83 het volgende:
Jup, zeker weten chemtrails. Ik werk op vliegveld Schiphol als monteur voor vliegtuig vleugels en de staartstukken. Af en toe komt er een onbekend vliegtuig langs waar ik het eerste uur niet bij mag, mannen die hier wel vaker komen maar wie ik niet ken gaan dan eerst wat "voorbereiden", schoonmaken van het complete achterstel van de machine en ze verwijderen een of ander apparaat.
Pas daarna mag ik erbij, met toezicht, zogenaamd omdat het een prive vliegtuig is en dat de eigenaar er zeker van wil zijn dat ik niets verkeerd doe.
Nu heb ik een vriend in Israel wonen, en die heb ik weleens horen praten, nou, deze mensen zijn DUIDELIJK Israeli's.
Trek je conclusie zelf!
hint:quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Heel apart. Je mag er niet bij, je weet niet precies wat ze doen, en toch weet je dat het chemtrails zijn. Mijn oom is ook monteur bij klm. Welk park zit jij? Bij welk 'hok' hoor jij?
Dat had ik zelf ook nog wel kunnen neerzetten hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ha Bastard!
Nu hoor je het eens van iemand die er verstand van heeft.
Dat vind ik persoonlijk een grove generalisatie.. laten we het even op chemtrails houden gezien het onderwerp.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef fuzzybear het volgende:
[..]
Daar is dus dit hele sub-forum op gebaseerd, illusies
DHMOquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:19 schreef Knarf het volgende:
[..]
Tja, dat komt door al die dihydroxymonooxide die ze constant sproeien.
Als je daar te veel van binnen krijgt zul je zeker sterven!!!!
Maar dat wordt ons nooit verteld!
Het zou verboden moeten worden!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:10 schreef junkie19 het volgende:
ik ben er mee bezig.
Ik vind anders dat het collectieve bewustzijn de laatste tijd erg verbeterd is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef junkie19 het volgende:
Het collectieve bewustzijn van mensen is zo verne*kt dat ik er soms een beetje moedeloos van wordt.
rara, hoe komt dat toch..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind anders dat het collectieve bewustzijn de laatste tijd erg verbeterd is.
Beetje naief van je om te denken dat ik al die larie ga doorlezen..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:58 schreef junkie19 het volgende:
[..]
rara, hoe komt dat toch..
Educate yourself!
We worden vermoord door de joden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef Marc83 het volgende:
Trek je conclusie zelf!
Het is anders best de moeite waard!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje naief van je om te denken dat ik al die larie ga doorlezen..
quote:Update: nov. 2004 – In januari 2002 plaatste ik op deze website het artikel Goodbye Chemtrails, Hello Blue Skies met een beschrijving van de Chembuster, een eenvoudige, zelfgemaakte uitvinding ontwikkeld door Don Croft, geïnspireerd op Wilhelm Reichs Cloudbuster. Deze nieuwe uitvinding toonde aan dat het mogelijk was chemtrails af te breken en op te lossen. Daarmee kan een normale blauwheid van de hemel terugkeren, kan de lucht weer krachtig worden met een schone, frisse geur, en kan het weer regenen in die gebieden waar kunstmatig droogte wordt geschapen door HAARP en andere geheime klimaatbeheersings-technologieën. De Chembuster omvat drie veel voorkomende elementen die vermengd een orgon-generator vormen – een toestel dat de negatieve in de positieve polariteit van atmosferische orgon-energie omzet. De negatieve polariteit van orgon, door Wilhelm Reich Dode Orgon-Radiatie genoemd, is de ‘lijm’ die chemtrails samenhoudt. Door de polariteit van de atmosferische orgon-omhulling van de aarde om te keren, worden chemtrails afgebroken en opgelost. In de twee jaar sindsdien, omdat lezers die zich het fenomeen bewust werden steeds meer Chembusters construeerden en opzetten, is de concentratie atmosferische DOR in die gebieden voldoende gereduceerd om instroom mogelijk te maken van reusachtige sylfen in de met Chembusters behandelde atmosfeer. Sylfen zijn intelligente elementaire luchtgeesten die chemtrails letterlijk kunnen afdekken en omzetten in echte wolken. Ik besef dat het amper te geloven is dat gewone mensen chemtrails zo kunnen vernietigen, maar we hebben de foto’s en getuigenissen om de bewering te staven. Niemand hoeft nog chemtrail-bombardementen te tolereren. Je kunt chemtrails uitschakelen! Lees de links en bekijk de foto’s om meer te begrijpen van sylfen en chemtrails.
En dat voor maar ¤250,-quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:55 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Het is anders best de moeite waard!
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:27 schreef junkie19 het volgende:
http://members.chello.nl/r.k.binda/educateyourself.doc
And now it's time for something completely differentquote:Holy Handgrenade
De Hopi's hadden gelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef junkie19 het volgende:
De rest natuurlijk ook bedankt voor alle posts tot nu toe. Zoals sommige al vermoeden weet ik inderdaad hoe de vork in de steel zit (en het gaat heel ver kan ik je vertellen). Voordat ik de waarheid vertel (wat maar 1 punt in tijd is) moet ik eerst weten hoe ik het het beste kan uitleggen. Het collectieve bewustzijn van mensen is zo verne*kt dat ik er soms een beetje moedeloos van wordt.
Inderdaad, dat zijn geen chemtrailsquote:
O gelukkig....quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn geen chemtrails![]()
Inderdaad, dat is wat we zien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:12 schreef kepler het volgende:
In een vliegtuigmotor ontstaat bij de verbranding onder andere waterdamp. Als de waterdamp van de motor ervoor zorgt dat het kritieke punt van de lucht (waterdamp grens) wordt overschreden dan veranderen de waterdruppels in ijskristallen (wolken), dit gebeurt bij een temp van minimaal -40 graden. Dus ongeveer op een kilometertje of 8-9
die contrails? Ik zou zeggen kijk vandaag eens naar de luchtquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef merlin693 het volgende:
disclaimer ik weet ook niet wat mogelijk is maar heb zelf het beoogde fenomeen zelf nog nooit boven nederland gezien
Maar wat ik nou niet snap, en moet je me echt eens uitleggen, waarom weet jij wel hoe de vork in de steel steekt, en de rest van ons niet? Ik bedoel, we zien allemaal dezelfde strepen in de lucht, we ademen allemaal dezelfde lucht. Waarom heeft die stof die in die strepen zit geen invloed op jou en wel op mij als ongelovige? Volgens mij ben jij het levende bewijs dat je eigen theorie dikke onzin is. Maar ik ben benieuwd naar je uitleg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef junkie19 het volgende:
De rest natuurlijk ook bedankt voor alle posts tot nu toe. Zoals sommige al vermoeden weet ik inderdaad hoe de vork in de steel zit (en het gaat heel ver kan ik je vertellen). Voordat ik de waarheid vertel (wat maar 1 punt in tijd is) moet ik eerst weten hoe ik het het beste kan uitleggen. Het collectieve bewustzijn van mensen is zo verne*kt dat ik er soms een beetje moedeloos van wordt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef Mobious het volgende:
Toch wel teleurstellend dat die lui met hun geavanceerde techniek zo erg proberen geheim te blijven maar zichzelf dan wel weer verraden door een simpele chemtrail. Je zou verwachten dat ze dat ook wel op konden lossen(!) door het niet als damp/nevel te lozen, maar als onzichtbaar gas, of door gewoonweg een andere hoogte te kiezen.
Ook raar dat het ook geloosd wordt op heldere dagen. Ik zou de nachten en bewolkte dagen uitkiezen. Misschien kan iemand met contacten dat eens aan die jongens vragen waarom ze dat niet doen!?
Dat is heel simpel. Het zijn simpelweg patronen om e.e.a. te coordineren daar in de lucht. De "chemtrails" zijn zelf geen chemische stoffen, de echte stoffen worden namelijk niet zo dunnetjes verspreid. Deze echte materialen worden OMHOOG de lucht in gespoten (niet zichtbaar vanaf de grond) aan weerszijden van het vliegtuig. Een vlucht van 800 KM. is in staat compleet Nederland en Belgie te "besproeien", en een gedeelte van Duitsland.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef Mobious het volgende:
Ook raar dat het ook geloosd wordt op heldere dagen. Ik zou de nachten en bewolkte dagen uitkiezen. Misschien kan iemand met contacten dat eens aan die jongens vragen waarom ze dat niet doen!?
waarom zouden ze zichtbare patronen gebruiken om te coordineren als je veel meer en betere mogelijkheden hebt. Ik noem bijvoorbeeld GPS, satellieten, enz.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:39 schreef Marc83 het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het zijn simpelweg patronen om e.e.a. te coordineren daar in de lucht. De "chemtrails" zijn zelf geen chemische stoffen, de echte stoffen worden namelijk niet zo dunnetjes verspreid. Deze echte materialen worden OMHOOG de lucht in gespoten (niet zichtbaar vanaf de grond) aan weerszijden van het vliegtuig. Een vlucht van 800 KM. is in staat compleet Nederland en Belgie te "besproeien", en een gedeelte van Duitsland.
Het zijn trouwens geen schadelijke stoffen voor de meesten van ons. Er is wel een doel met deze acties; het uitroeien van een bepaald type levelsvorm. Menselijk of niet, dat weet ik echt niet.
Ik denk trouwens dat ze vooral criminele instincten opwekken bij de jonge Islamitische mensch. Maar dat kan ook gewoon van nature zo zijn, natuurlijk. In dat geval mijn excuses, no offense intended.
Vandaag trouwens weer twee vluchten (2 verschillende chemicalien); een van Groningen naar Limburg via Londen; en een van Schiphol naar Parijs via Berlijn. Er zou nog een derde vlucht zijn maar die is afgelast vanwege motorische problemen. Deze staat nu geplanned voor volgende week dinsdag.
Offtopic:
Hint voor alien fanatiekelingen: mirror, mirror.
Omdat conventionele communicatie met bepaalde personen niet mogelijk is zonder de aandacht te trekken van officiele instanties die niks te maken hebben met wat er gebeurt. Een soort graancirkel principe, maar dan groter.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zouden ze zichtbare patronen gebruiken om te coordineren als je veel meer en betere mogelijkheden hebt. Ik noem bijvoorbeeld GPS, satellieten, enz.
Waar doel je op? Ik zie niets afwijkends op de foto namelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:27 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Nog zoiets wat me vorig jaar opviel toen ik naar buiten keek.
nee die grote strepen in de lucht trekken geen aandachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:29 schreef Marc83 het volgende:
[..]
Omdat conventionele communicatie met bepaalde personen niet mogelijk is zonder de aandacht te trekken van officiele instanties die niks te maken hebben met wat er gebeurt. Een soort graancirkel principe, maar dan groter.
Dit ondermijnt je geloofwaardigheid ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:39 schreef Marc83 het volgende:
Ik denk trouwens dat ze vooral criminele instincten opwekken bij de jonge Islamitische mensch. Maar dat kan ook gewoon van nature zo zijn, natuurlijk. In dat geval mijn excuses, no offense intended.
Kom op, MUUS. Als je zo'n OP plaatst, vol met "vragen", vervolgens zegt dat je het antwoord wel weet en niet eens het benul hebt even in de historie tekijken of er niet al eerder over deze dingen gepraat is, dan vraag je om dit soort reacties.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:55 schreef MUUS het volgende:
Doe eens normaal allemaal. Voer normaal een discussie, zonder gezuig, sarcasme en smileyposts of blijf weg.
En toch wil ik dat er normaal gereageerd wordt in dit forum.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, MUUS. Als je zo'n OP plaatst, vol met "vragen", vervolgens zegt dat je het antwoord wel weet en niet eens het benul hebt even in de historie tekijken of er niet al eerder over deze dingen gepraat is, dan vraag je om dit soort reacties.
In dit geval wel hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef MUUS het volgende:
Je hoeft niemand belachelijk te maken om je punt duidelijk te maken.
dan kun je beter ff doorgaan en meerdere posts dan die laatse van uncle,marc en mij weg te halen (ik probeerde er nog een normale draad van te maken maar te vergeefs ) of anders schop m naar ONZquote:Voer normaal een discussie, zonder gezuig, sarcasme en smileyposts
WOW, dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:27 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Nog zoiets wat me vorig jaar opviel toen ik naar buiten keek.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef Diepvriez het volgende:
Dat is gewoon een spoor van veren. Er zitten namelijk keiveel eenden in de vleugel van een vliegtuig te fladderen om dat ding in de lucht te houden, door het snel en hard fladderen verliezen ze soms wat veertjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef Diepvriez het volgende:
Dat is gewoon een spoor van veren. Er zitten namelijk keiveel eenden in de vleugel van een vliegtuig te fladderen om dat ding in de lucht te houden, door het snel en hard fladderen verliezen ze soms wat veertjes.
[ot]coz! zaterdag Stam?[/ot]quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef coz het volgende:
[[url=http://img47.exs.cx/img47/4219/chemtrailplane6ib.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit zal wel genomen bij een vliegshow zijn .. ingezet als stuntvliegtuigje
loopings ,..kurketrekkers ,kan allemaal met die kisten
kan natuurlijk ook gewoon soep of brand zijn , i know
hmmm we hebben een speth2 in spe !quote:Goed goed, mijn welgemeende excuses voor alle Napoleon's en Goden die hier aanwezig zijn vandaag. Sorry voor de laatste sarcasme in de voorgaande zin. Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: Waarom willen mensen toch geloven in dit soort dingen, die volgens mij gewoon onzin zijn?
Ik kan me vaak wel inleven, maar dit kan ik niet verklaren. Zoek je genoegdoening ergens voor? Wil je echt zo graag dat er mensen zijn in "the background" die alles en iedereen overheersen, en die geheime complotten hebben?
Why? Tell me the TRUTH!
Je kunt ook zeggen 'de meesten weigeren mee te doen aan dit soort genante vertoningen'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef coz het volgende:
de meesten willen het zelf ook niet graag geloven
Volgens mij ben jij nog harder op je achter- en voorhoofd gevallen zowel als baby zijnde als in de jaren daarna. Negeer ook maar mijn post, voorspelbare kneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef The_stranger het volgende:
Heb de laatste paar dagen dit topic eens in de gaten gehouden gezien mijn irritatie ten opzichte van mensen die achter alles een complot zien, dit (proberen) te staven met wetenschappelijk, of geheim bewijs, maar er de ballen verstand van hebben (de TS in dit geval).
In vorige chemtrail topics heb ik meerdere malen duidelijk proberen te maken dat het verhaal achter chemtrails zo lek is als een vergiet zonder bodem (of wanden en handvaten).
Ben er echter nog niet helemaal uit of dit topic nu serieus bedoeld is of een grote vervroegde 1 april grap is.
In het laatste geval is hij op zijn hoogst matig, in het eerste geval vraag ik me af of de TS als baby op zijn hoofd is laten vallen,.. (maar dat mag ik niet zeggen, dus ik vraag het me maar af in mijn eentje)...
als de WoW servers nu weer online waren, hoef ik me niet bezig te houden met dit soort onzin
Kan aan verschillende factoren liggen welke route gekozen wordt. De "basis"route is waarschijnlijk van vertrek richting Eindhoven, Amsterdam, Schotland.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:18 schreef merlin693 het volgende:
@ The_stranger,
ff offtopic maar ik zie je nu hier reageren en wilde je iets vragen...wat zou de vliegroute zijn van een militair vliegruig als die van de Limburgse NATO basis naar de schotse NATO basis zou vliegen ?
bij voorbaat dank
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:43 schreef T2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog harder op je achter- en voorhoofd gevallen zowel als baby zijnde als in de jaren daarna. Negeer ook maar mijn post, voorspelbare kneus.
een leuk samenspel van schaduw en lichtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef T2012 het volgende:
Ongelooflijk dat de site www.chemtrails.nl weer niet wordt vermeld. Lees dit topic: http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=229&mforum=wesley en let vooral op deze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de meldingen erbij.
Quote Marcel: Beetje vaag nu... Ene keer is de chemtrail dik zwart, dan wordt ie weer wit, en dan weer zwart....
Quote Wesley: Inderdaad zag ik ook hier zwarte (in ieder geval donker gekleurde) vliegtuigen. Bij 1 van ze (in dat kwartiertje dat ik naar buiten keek) zag ik ook zo een toestel eerst een zwarte trail achterlaten, daarna ongeveer 10 seconden helemaal niets en daarna ineens weer een witte trail!
Kijk eens wat vaker naar boven of anderslekker
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
een leuk samenspel van schaduw en licht
als je kijkt naar de andere wolken dan hebben die dezelfde kleur als de contrails. Het is dus gewoon een combinatie van de ondergaande zon en de schaduw van de andere wolken
kepler had gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:54 schreef T2012 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan deze foto, in Duitsland genomen, daar is het helemaal goed op te zien:
[afbeelding]
Vraag mij niet waarom, maar zo af en toe worden ook donkere trails achtergelaten. Mensen moeten eens wat beter opletten.
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.quote:
Hebben ze bij dat meldpunt ook foto's van die vliegtuigen, of alleen van de condensstrepen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
Het waren, zoals bij het meldpunt was te lezen, ook zeker geen normale commerciële toestellen.
Je hebt zeker ook nooit wolken gezien die aan de bovenkant licht waren en aan de onderkant donker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.![]()
Je bedoelt de compleet niet te verifiëren waarnemingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef T2012 het volgende:
En negeer de rest v.d. waarneming maar. Lekker makkelijk he?
ik hoop dat je begrijpt dat wolken niet op 1 hoogte hangen, maar op verschillende hoogtes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:54 schreef T2012 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan deze foto, in Duitsland genomen, daar is het helemaal goed op te zien:
[afbeelding]
Vraag mij niet waarom, maar zo af en toe worden ook donkere trails achtergelaten. Mensen moeten eens wat beter opletten.
ik als lucht- en ruimtevaartstudent kijk vaak genoeg naar boven (vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
[..]
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.![]()
Als je zoiets met je eigen ogen ziet gebeuren, dat het toestel plotseling 10 seconden geen trail achterlaat en dan ineens overschakelt naar een donkere, weet je genoeg. Het waren, zoals bij het meldpunt was te lezen, ook zeker geen normale commerciële toestellen. Dat was vanaf de grond zelfs te zien, vrij laag, ruim beneden de 8 kilometer. Sowieso als jij het type toestel vanaf de grond ongeveer kan zien, dan weet je dat het zich beneden de 8 kilometer bevindt.![]()
Edit: Ik vind het grappig om de wanhopige laatste tegenspartelingen te lezen van sommige mensen.
Je hebt gelijk. Die laatste wanhopige tegespartelingen. Grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
[..]
dan weet je dat het zich beneden de 8 kilometer bevindt.![]()
Edit: Ik vind het grappig om de wanhopige laatste tegenspartelingen te lezen van sommige mensen.
Nee natuurlijk heb jij dat nog nooit gezien, anders was je nu ook wel overtuigd dat er doelbewust iets wordt gesproeid, want van zo een waarneming kan je niets anders maken. Wat je daarna beweert klopt ook weer van geen kant. Wanneer een toestel zich boven de 8 kilmoter bevindt, kan jij niet zien waar de motoren zich bevinden, van alle onderdelen nota benequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik als lucht- en ruimtevaartstudent kijk vaak genoeg naar boven (vliegtuigen) maar wat jij beschrijft heb ik nog nooit gezien. Ook kan je ongeveer wel types vliegtuigen op 8 km spotten, denk bijvoorbeeld maar eens aan de plaats van de motoren (4 motoren, 2 motoren, motoren bij de staart). Misschien niet het precieze type maar wel ongeveer
In serieuze woorden: jij vind de chembuster onzin. Gefeliciteerd, ik ook. Dat was een boeiende conversatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 05:01 schreef AIRmichael het volgende:
Ik slaap met mijn licht aan omdat ik sinds ik deze topic heb gelezen erg bang ben geworden voor chemtrails. Ik heb ook 3 chembuster apparaten in mijn kamer staan. Als ik er weer geld voor heb koop ik weer een paar.
Als je wilt discussieren, kom dan met argumenten, en niet met een paar links van samenzweringssites.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef T2012 het volgende:
Misschien dat jullie hier commentaar op kunnen leveren:
http://www.chemtrailcentral.com/forum/viewtopic.php?t=8232&sid=6659c88404ab8556d4cff5b0df48841b
Hier is een interview te lezen van Jeff Rense met een meteoroloog. Hij heeft jaren ervaring, weet beter waar hij over praat dan wie dan ook hier. Zijn website: http://www.weatherwars.info/
Check bijv. eens deze: http://www.weatherwars.info/pilotsview.htm (alleen de foto's zeggen alweer genoeg)
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:51 schreef Knarf het volgende:
Die helicopter foto is natuurlijk fake, maar voor de rest heb je gelijk Piet.
Kijk eens goed naar die foto daarboven. Van die Tomcat die door de geluidsbarierre gaat. Dat is exact dezelfde foto (en ook erg beroemd). Daar is die helicopter ingesoept.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
zover ik weet is er ook geen enkele helicopter dat sneller dan het geluid kan vliegen zover ik weetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
waarom negeer je nu mijn verhaaltje over de wolkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:32 schreef T2012 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb jij dat nog nooit gezien, anders was je nu ook wel overtuigd dat er doelbewust iets wordt gesproeid, want van zo een waarneming kan je niets anders maken. Wat je daarna beweert klopt ook weer van geen kant. Wanneer een toestel zich boven de 8 kilmoter bevindt, kan jij niet zien waar de motoren zich bevinden, van alle onderdelen nota beneheb jij het over de motoren. Heel erg jammer dat ik de waarneming van afgelopen week niet heb gefilmd, anders had ik nu bewijs gehad. Maar die kans krijg ik vast nog wel een keer. Dan kom ik terug om debunkers hier een nachtmerrie te bezorgen.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is er ook geen enkele helicopter dat sneller dan het geluid kan vliegen zover ik weet
ROFLOLPIMPquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef coz het volgende:
[..]duurde even om bij te komen
maar serieus .... en je denkt ook dat het patroon van eventuele schokgolf overeen zou komen met die foto ?
ik weet dat de hoofdrotor dicht bij supersoon in de buurt kan komen qua snelheid (bij sommige heli's !) maar , leg eens uit
wat zou het nut zijn van een zo snelle staartrotor ?
Ijsbeer haar is eigenlijk ook kleurloos...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Water is kleurloos, het wit van condensatie wordt veroorzaakt door het verspreiden van licht, vergelijk maar met een vensterglas waar je schuurpapier over heen haalt.
Goed, als het licht wat daardoor verspreid wordt niet wit is, maar een kleur heeft, bv doordat je er een achtergrond achter hebt of het is avond, dan hebben de condensatiesporen een andere kleur,
Wolken zijn immer savonds ook vaak de meest fantastische kleuren. Deze Lufthansa airbus foto is dan ook van boven opgenomen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]die heli is nep... het is dezelfde die precies erboven staat.
Kijk maar eens naar de vage bewolking....
Sja die kutjunk heeft dit topic gewoon geopend om zijn vage handel te pushen..quote:Op zondag 27 maart 2005 01:30 schreef merlin693 het volgende:
eigenlijk is hier een ding bewezen...zo genaamde believers (door de non believers bepaald) zijn wel degelijk in staat een hoax te herkennen terwijl nonbeliers erin trappen !
zien jullie nu hoe de vergelijking werkt !
Alleen jammer dat ik een zogenaamde believer ben.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:30 schreef merlin693 het volgende:
eigenlijk is hier een ding bewezen...zo genaamde believers (door de non believers bepaald) zijn wel degelijk in staat een hoax te herkennen terwijl nonbeliers erin trappen !
zien jullie nu hoe de vergelijking werkt !
beetje kromme zinquote:
of airwolf, of blue thunder!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
[..]
of ken jij een helicopter die sneller kan dan het geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |