Inderdaad, dat is wat we zien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:12 schreef kepler het volgende:
In een vliegtuigmotor ontstaat bij de verbranding onder andere waterdamp. Als de waterdamp van de motor ervoor zorgt dat het kritieke punt van de lucht (waterdamp grens) wordt overschreden dan veranderen de waterdruppels in ijskristallen (wolken), dit gebeurt bij een temp van minimaal -40 graden. Dus ongeveer op een kilometertje of 8-9
die contrails? Ik zou zeggen kijk vandaag eens naar de luchtquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef merlin693 het volgende:
disclaimer ik weet ook niet wat mogelijk is maar heb zelf het beoogde fenomeen zelf nog nooit boven nederland gezien
Maar wat ik nou niet snap, en moet je me echt eens uitleggen, waarom weet jij wel hoe de vork in de steel steekt, en de rest van ons niet? Ik bedoel, we zien allemaal dezelfde strepen in de lucht, we ademen allemaal dezelfde lucht. Waarom heeft die stof die in die strepen zit geen invloed op jou en wel op mij als ongelovige? Volgens mij ben jij het levende bewijs dat je eigen theorie dikke onzin is. Maar ik ben benieuwd naar je uitleg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef junkie19 het volgende:
De rest natuurlijk ook bedankt voor alle posts tot nu toe. Zoals sommige al vermoeden weet ik inderdaad hoe de vork in de steel zit (en het gaat heel ver kan ik je vertellen). Voordat ik de waarheid vertel (wat maar 1 punt in tijd is) moet ik eerst weten hoe ik het het beste kan uitleggen. Het collectieve bewustzijn van mensen is zo verne*kt dat ik er soms een beetje moedeloos van wordt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef Mobious het volgende:
Toch wel teleurstellend dat die lui met hun geavanceerde techniek zo erg proberen geheim te blijven maar zichzelf dan wel weer verraden door een simpele chemtrail. Je zou verwachten dat ze dat ook wel op konden lossen(!) door het niet als damp/nevel te lozen, maar als onzichtbaar gas, of door gewoonweg een andere hoogte te kiezen.
Ook raar dat het ook geloosd wordt op heldere dagen. Ik zou de nachten en bewolkte dagen uitkiezen. Misschien kan iemand met contacten dat eens aan die jongens vragen waarom ze dat niet doen!?
Dat is heel simpel. Het zijn simpelweg patronen om e.e.a. te coordineren daar in de lucht. De "chemtrails" zijn zelf geen chemische stoffen, de echte stoffen worden namelijk niet zo dunnetjes verspreid. Deze echte materialen worden OMHOOG de lucht in gespoten (niet zichtbaar vanaf de grond) aan weerszijden van het vliegtuig. Een vlucht van 800 KM. is in staat compleet Nederland en Belgie te "besproeien", en een gedeelte van Duitsland.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef Mobious het volgende:
Ook raar dat het ook geloosd wordt op heldere dagen. Ik zou de nachten en bewolkte dagen uitkiezen. Misschien kan iemand met contacten dat eens aan die jongens vragen waarom ze dat niet doen!?
waarom zouden ze zichtbare patronen gebruiken om te coordineren als je veel meer en betere mogelijkheden hebt. Ik noem bijvoorbeeld GPS, satellieten, enz.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:39 schreef Marc83 het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het zijn simpelweg patronen om e.e.a. te coordineren daar in de lucht. De "chemtrails" zijn zelf geen chemische stoffen, de echte stoffen worden namelijk niet zo dunnetjes verspreid. Deze echte materialen worden OMHOOG de lucht in gespoten (niet zichtbaar vanaf de grond) aan weerszijden van het vliegtuig. Een vlucht van 800 KM. is in staat compleet Nederland en Belgie te "besproeien", en een gedeelte van Duitsland.
Het zijn trouwens geen schadelijke stoffen voor de meesten van ons. Er is wel een doel met deze acties; het uitroeien van een bepaald type levelsvorm. Menselijk of niet, dat weet ik echt niet.
Ik denk trouwens dat ze vooral criminele instincten opwekken bij de jonge Islamitische mensch. Maar dat kan ook gewoon van nature zo zijn, natuurlijk. In dat geval mijn excuses, no offense intended.
Vandaag trouwens weer twee vluchten (2 verschillende chemicalien); een van Groningen naar Limburg via Londen; en een van Schiphol naar Parijs via Berlijn. Er zou nog een derde vlucht zijn maar die is afgelast vanwege motorische problemen. Deze staat nu geplanned voor volgende week dinsdag.
Offtopic:
Hint voor alien fanatiekelingen: mirror, mirror.
Omdat conventionele communicatie met bepaalde personen niet mogelijk is zonder de aandacht te trekken van officiele instanties die niks te maken hebben met wat er gebeurt. Een soort graancirkel principe, maar dan groter.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zouden ze zichtbare patronen gebruiken om te coordineren als je veel meer en betere mogelijkheden hebt. Ik noem bijvoorbeeld GPS, satellieten, enz.
Waar doel je op? Ik zie niets afwijkends op de foto namelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:27 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Nog zoiets wat me vorig jaar opviel toen ik naar buiten keek.
nee die grote strepen in de lucht trekken geen aandachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:29 schreef Marc83 het volgende:
[..]
Omdat conventionele communicatie met bepaalde personen niet mogelijk is zonder de aandacht te trekken van officiele instanties die niks te maken hebben met wat er gebeurt. Een soort graancirkel principe, maar dan groter.
Dit ondermijnt je geloofwaardigheid ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:39 schreef Marc83 het volgende:
Ik denk trouwens dat ze vooral criminele instincten opwekken bij de jonge Islamitische mensch. Maar dat kan ook gewoon van nature zo zijn, natuurlijk. In dat geval mijn excuses, no offense intended.
Kom op, MUUS. Als je zo'n OP plaatst, vol met "vragen", vervolgens zegt dat je het antwoord wel weet en niet eens het benul hebt even in de historie tekijken of er niet al eerder over deze dingen gepraat is, dan vraag je om dit soort reacties.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:55 schreef MUUS het volgende:
Doe eens normaal allemaal. Voer normaal een discussie, zonder gezuig, sarcasme en smileyposts of blijf weg.
En toch wil ik dat er normaal gereageerd wordt in dit forum.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, MUUS. Als je zo'n OP plaatst, vol met "vragen", vervolgens zegt dat je het antwoord wel weet en niet eens het benul hebt even in de historie tekijken of er niet al eerder over deze dingen gepraat is, dan vraag je om dit soort reacties.
In dit geval wel hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef MUUS het volgende:
Je hoeft niemand belachelijk te maken om je punt duidelijk te maken.
dan kun je beter ff doorgaan en meerdere posts dan die laatse van uncle,marc en mij weg te halen (ik probeerde er nog een normale draad van te maken maar te vergeefs ) of anders schop m naar ONZquote:Voer normaal een discussie, zonder gezuig, sarcasme en smileyposts
WOW, dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:27 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Nog zoiets wat me vorig jaar opviel toen ik naar buiten keek.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef Diepvriez het volgende:
Dat is gewoon een spoor van veren. Er zitten namelijk keiveel eenden in de vleugel van een vliegtuig te fladderen om dat ding in de lucht te houden, door het snel en hard fladderen verliezen ze soms wat veertjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef Diepvriez het volgende:
Dat is gewoon een spoor van veren. Er zitten namelijk keiveel eenden in de vleugel van een vliegtuig te fladderen om dat ding in de lucht te houden, door het snel en hard fladderen verliezen ze soms wat veertjes.
[ot]coz! zaterdag Stam?[/ot]quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef coz het volgende:
[[url=http://img47.exs.cx/img47/4219/chemtrailplane6ib.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit zal wel genomen bij een vliegshow zijn .. ingezet als stuntvliegtuigje
loopings ,..kurketrekkers ,kan allemaal met die kisten
kan natuurlijk ook gewoon soep of brand zijn , i know
hmmm we hebben een speth2 in spe !quote:Goed goed, mijn welgemeende excuses voor alle Napoleon's en Goden die hier aanwezig zijn vandaag. Sorry voor de laatste sarcasme in de voorgaande zin. Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: Waarom willen mensen toch geloven in dit soort dingen, die volgens mij gewoon onzin zijn?
Ik kan me vaak wel inleven, maar dit kan ik niet verklaren. Zoek je genoegdoening ergens voor? Wil je echt zo graag dat er mensen zijn in "the background" die alles en iedereen overheersen, en die geheime complotten hebben?
Why? Tell me the TRUTH!
Je kunt ook zeggen 'de meesten weigeren mee te doen aan dit soort genante vertoningen'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef coz het volgende:
de meesten willen het zelf ook niet graag geloven
Volgens mij ben jij nog harder op je achter- en voorhoofd gevallen zowel als baby zijnde als in de jaren daarna. Negeer ook maar mijn post, voorspelbare kneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef The_stranger het volgende:
Heb de laatste paar dagen dit topic eens in de gaten gehouden gezien mijn irritatie ten opzichte van mensen die achter alles een complot zien, dit (proberen) te staven met wetenschappelijk, of geheim bewijs, maar er de ballen verstand van hebben (de TS in dit geval).
In vorige chemtrail topics heb ik meerdere malen duidelijk proberen te maken dat het verhaal achter chemtrails zo lek is als een vergiet zonder bodem (of wanden en handvaten).
Ben er echter nog niet helemaal uit of dit topic nu serieus bedoeld is of een grote vervroegde 1 april grap is.
In het laatste geval is hij op zijn hoogst matig, in het eerste geval vraag ik me af of de TS als baby op zijn hoofd is laten vallen,.. (maar dat mag ik niet zeggen, dus ik vraag het me maar af in mijn eentje)...
als de WoW servers nu weer online waren, hoef ik me niet bezig te houden met dit soort onzin
Kan aan verschillende factoren liggen welke route gekozen wordt. De "basis"route is waarschijnlijk van vertrek richting Eindhoven, Amsterdam, Schotland.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:18 schreef merlin693 het volgende:
@ The_stranger,
ff offtopic maar ik zie je nu hier reageren en wilde je iets vragen...wat zou de vliegroute zijn van een militair vliegruig als die van de Limburgse NATO basis naar de schotse NATO basis zou vliegen ?
bij voorbaat dank
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:43 schreef T2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog harder op je achter- en voorhoofd gevallen zowel als baby zijnde als in de jaren daarna. Negeer ook maar mijn post, voorspelbare kneus.
een leuk samenspel van schaduw en lichtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef T2012 het volgende:
Ongelooflijk dat de site www.chemtrails.nl weer niet wordt vermeld. Lees dit topic: http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=229&mforum=wesley en let vooral op deze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de meldingen erbij.
Quote Marcel: Beetje vaag nu... Ene keer is de chemtrail dik zwart, dan wordt ie weer wit, en dan weer zwart....
Quote Wesley: Inderdaad zag ik ook hier zwarte (in ieder geval donker gekleurde) vliegtuigen. Bij 1 van ze (in dat kwartiertje dat ik naar buiten keek) zag ik ook zo een toestel eerst een zwarte trail achterlaten, daarna ongeveer 10 seconden helemaal niets en daarna ineens weer een witte trail!
Kijk eens wat vaker naar boven of anderslekker
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
een leuk samenspel van schaduw en licht
als je kijkt naar de andere wolken dan hebben die dezelfde kleur als de contrails. Het is dus gewoon een combinatie van de ondergaande zon en de schaduw van de andere wolken
kepler had gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:54 schreef T2012 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan deze foto, in Duitsland genomen, daar is het helemaal goed op te zien:
[afbeelding]
Vraag mij niet waarom, maar zo af en toe worden ook donkere trails achtergelaten. Mensen moeten eens wat beter opletten.
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.quote:
Hebben ze bij dat meldpunt ook foto's van die vliegtuigen, of alleen van de condensstrepen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
Het waren, zoals bij het meldpunt was te lezen, ook zeker geen normale commerciële toestellen.
Je hebt zeker ook nooit wolken gezien die aan de bovenkant licht waren en aan de onderkant donker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.![]()
Je bedoelt de compleet niet te verifiëren waarnemingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef T2012 het volgende:
En negeer de rest v.d. waarneming maar. Lekker makkelijk he?
ik hoop dat je begrijpt dat wolken niet op 1 hoogte hangen, maar op verschillende hoogtes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:54 schreef T2012 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn een dag eerder geplaatst bij 20-3, daar is duidelijk te zien dat je poging leuk is, maar niet klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem dan deze foto, in Duitsland genomen, daar is het helemaal goed op te zien:
[afbeelding]
Vraag mij niet waarom, maar zo af en toe worden ook donkere trails achtergelaten. Mensen moeten eens wat beter opletten.
ik als lucht- en ruimtevaartstudent kijk vaak genoeg naar boven (vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
[..]
De 2e serie foto's bewijzen van niet hoor.![]()
Als je zoiets met je eigen ogen ziet gebeuren, dat het toestel plotseling 10 seconden geen trail achterlaat en dan ineens overschakelt naar een donkere, weet je genoeg. Het waren, zoals bij het meldpunt was te lezen, ook zeker geen normale commerciële toestellen. Dat was vanaf de grond zelfs te zien, vrij laag, ruim beneden de 8 kilometer. Sowieso als jij het type toestel vanaf de grond ongeveer kan zien, dan weet je dat het zich beneden de 8 kilometer bevindt.![]()
Edit: Ik vind het grappig om de wanhopige laatste tegenspartelingen te lezen van sommige mensen.
Je hebt gelijk. Die laatste wanhopige tegespartelingen. Grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef T2012 het volgende:
[..]
dan weet je dat het zich beneden de 8 kilometer bevindt.![]()
Edit: Ik vind het grappig om de wanhopige laatste tegenspartelingen te lezen van sommige mensen.
Nee natuurlijk heb jij dat nog nooit gezien, anders was je nu ook wel overtuigd dat er doelbewust iets wordt gesproeid, want van zo een waarneming kan je niets anders maken. Wat je daarna beweert klopt ook weer van geen kant. Wanneer een toestel zich boven de 8 kilmoter bevindt, kan jij niet zien waar de motoren zich bevinden, van alle onderdelen nota benequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik als lucht- en ruimtevaartstudent kijk vaak genoeg naar boven (vliegtuigen) maar wat jij beschrijft heb ik nog nooit gezien. Ook kan je ongeveer wel types vliegtuigen op 8 km spotten, denk bijvoorbeeld maar eens aan de plaats van de motoren (4 motoren, 2 motoren, motoren bij de staart). Misschien niet het precieze type maar wel ongeveer
In serieuze woorden: jij vind de chembuster onzin. Gefeliciteerd, ik ook. Dat was een boeiende conversatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 05:01 schreef AIRmichael het volgende:
Ik slaap met mijn licht aan omdat ik sinds ik deze topic heb gelezen erg bang ben geworden voor chemtrails. Ik heb ook 3 chembuster apparaten in mijn kamer staan. Als ik er weer geld voor heb koop ik weer een paar.
Als je wilt discussieren, kom dan met argumenten, en niet met een paar links van samenzweringssites.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef T2012 het volgende:
Misschien dat jullie hier commentaar op kunnen leveren:
http://www.chemtrailcentral.com/forum/viewtopic.php?t=8232&sid=6659c88404ab8556d4cff5b0df48841b
Hier is een interview te lezen van Jeff Rense met een meteoroloog. Hij heeft jaren ervaring, weet beter waar hij over praat dan wie dan ook hier. Zijn website: http://www.weatherwars.info/
Check bijv. eens deze: http://www.weatherwars.info/pilotsview.htm (alleen de foto's zeggen alweer genoeg)
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:51 schreef Knarf het volgende:
Die helicopter foto is natuurlijk fake, maar voor de rest heb je gelijk Piet.
Kijk eens goed naar die foto daarboven. Van die Tomcat die door de geluidsbarierre gaat. Dat is exact dezelfde foto (en ook erg beroemd). Daar is die helicopter ingesoept.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
zover ik weet is er ook geen enkele helicopter dat sneller dan het geluid kan vliegen zover ik weetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
waarom negeer je nu mijn verhaaltje over de wolkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:32 schreef T2012 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb jij dat nog nooit gezien, anders was je nu ook wel overtuigd dat er doelbewust iets wordt gesproeid, want van zo een waarneming kan je niets anders maken. Wat je daarna beweert klopt ook weer van geen kant. Wanneer een toestel zich boven de 8 kilmoter bevindt, kan jij niet zien waar de motoren zich bevinden, van alle onderdelen nota beneheb jij het over de motoren. Heel erg jammer dat ik de waarneming van afgelopen week niet heb gefilmd, anders had ik nu bewijs gehad. Maar die kans krijg ik vast nog wel een keer. Dan kom ik terug om debunkers hier een nachtmerrie te bezorgen.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is er ook geen enkele helicopter dat sneller dan het geluid kan vliegen zover ik weet
ROFLOLPIMPquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er fake aan die helicopterfoto? Is de schokgolf van de tips van de staartrotor imho.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef coz het volgende:
[..]duurde even om bij te komen
maar serieus .... en je denkt ook dat het patroon van eventuele schokgolf overeen zou komen met die foto ?
ik weet dat de hoofdrotor dicht bij supersoon in de buurt kan komen qua snelheid (bij sommige heli's !) maar , leg eens uit
wat zou het nut zijn van een zo snelle staartrotor ?
Ijsbeer haar is eigenlijk ook kleurloos...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Water is kleurloos, het wit van condensatie wordt veroorzaakt door het verspreiden van licht, vergelijk maar met een vensterglas waar je schuurpapier over heen haalt.
Goed, als het licht wat daardoor verspreid wordt niet wit is, maar een kleur heeft, bv doordat je er een achtergrond achter hebt of het is avond, dan hebben de condensatiesporen een andere kleur,
Wolken zijn immer savonds ook vaak de meest fantastische kleuren. Deze Lufthansa airbus foto is dan ook van boven opgenomen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]die heli is nep... het is dezelfde die precies erboven staat.
Kijk maar eens naar de vage bewolking....
Sja die kutjunk heeft dit topic gewoon geopend om zijn vage handel te pushen..quote:Op zondag 27 maart 2005 01:30 schreef merlin693 het volgende:
eigenlijk is hier een ding bewezen...zo genaamde believers (door de non believers bepaald) zijn wel degelijk in staat een hoax te herkennen terwijl nonbeliers erin trappen !
zien jullie nu hoe de vergelijking werkt !
Alleen jammer dat ik een zogenaamde believer ben.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:30 schreef merlin693 het volgende:
eigenlijk is hier een ding bewezen...zo genaamde believers (door de non believers bepaald) zijn wel degelijk in staat een hoax te herkennen terwijl nonbeliers erin trappen !
zien jullie nu hoe de vergelijking werkt !
beetje kromme zinquote:
of airwolf, of blue thunder!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
[..]
of ken jij een helicopter die sneller kan dan het geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |