quote:
Het is anders best de moeite waard!
quote:
Update: nov. 2004 – In januari 2002 plaatste ik op deze website het artikel Goodbye Chemtrails, Hello Blue Skies met een beschrijving van de Chembuster, een eenvoudige, zelfgemaakte uitvinding ontwikkeld door Don Croft, geïnspireerd op Wilhelm Reichs Cloudbuster. Deze nieuwe uitvinding toonde aan dat het mogelijk was chemtrails af te breken en op te lossen. Daarmee kan een normale blauwheid van de hemel terugkeren, kan de lucht weer krachtig worden met een schone, frisse geur, en kan het weer regenen in die gebieden waar kunstmatig droogte wordt geschapen door HAARP en andere geheime klimaatbeheersings-technologieën. De Chembuster omvat drie veel voorkomende elementen die vermengd een orgon-generator vormen – een toestel dat de negatieve in de positieve polariteit van atmosferische orgon-energie omzet. De negatieve polariteit van orgon, door Wilhelm Reich Dode Orgon-Radiatie genoemd, is de ‘lijm’ die chemtrails samenhoudt. Door de polariteit van de atmosferische orgon-omhulling van de aarde om te keren, worden chemtrails afgebroken en opgelost. In de twee jaar sindsdien, omdat lezers die zich het fenomeen bewust werden steeds meer Chembusters construeerden en opzetten, is de concentratie atmosferische DOR in die gebieden voldoende gereduceerd om instroom mogelijk te maken van reusachtige sylfen in de met Chembusters behandelde atmosfeer. Sylfen zijn intelligente elementaire luchtgeesten die chemtrails letterlijk kunnen afdekken en omzetten in echte wolken. Ik besef dat het amper te geloven is dat gewone mensen chemtrails zo kunnen vernietigen, maar we hebben de foto’s en getuigenissen om de bewering te staven. Niemand hoeft nog chemtrail-bombardementen te tolereren. Je kunt chemtrails uitschakelen! Lees de links en bekijk de foto’s om meer te begrijpen van sylfen en chemtrails.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze