Twee vliegen in een klap, prachtig. Nu de rest nogquote:Geweldig he, de Graaf treedt af en je krijgt Brinkhorst er gratis bij. Dat is nou democratie
Het roze biggetje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
en die ene vvd staatsecretaris dan (Nijs dacht ik)? Die moest toch ook via de achterdeur verdwijnen. Dat zou dan al de 2e zijn
ja die jaquote:
Niet geloofwaardig met D'66, dat wordt dus 3 keer puspiemols.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
OMG, er komt een nieuwe minister voor Bestuurlijke Vernieling. Lekker makkelijk cashen als je verder toch niets te doen heeft.
Dan zou ik opeens fan van 'm zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
Thom schiet zichzelf door hoofd in persconferentie!!!
inderdaad zeg, godverrrquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
Kut... wat een koude douche is dit.
Dat aanblijven is alleen omdat ie zo'n grote glimlach heeft en krulletjes.quote:Minister De Graaf treedt af
DEN HAAG D66-minister en vice-premier
De Graaf stapt op.Premier Balkenende
heeft in de Tweede Kamer gezegd dat hij
de beslissing betreurt.De Graaf treedt
af omdat zijn voorstel voor de gekozen
burgemeester is verworpen.De minister
geeft nu een persconferentie.
De premier zei dat zijn minister in de
Eerste Kamer gisteravond geen eerlijke
kans heeft gekregen.De PvdA verwierp de
plannen van De Graaf over de gekozen
burgemeester,een belangrijk punt voor
zijn partij.
D66 en de coalitiegenoten CDA en VVD
hadden er bij De Graaf op aangedrongen
dat hij aanbleef.
dat kan alleen maar een rechts complot zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat vuige NOS doet net alsof ze geen verbinding kon maken met Thommie's persconferentie!!
Het is een complot!!
Nee, ze willen het eigen commentaar van Thommieboy wegsnijden. Geen kwade woorden aan het adres van PvdA als het aan Laroes ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat kan alleen maar een rechts complot zijn
Ben jij links?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
Kut... wat een koude douche is dit.
Nee gematigd rechts....met linkse puntjes...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:34 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Ben jij links?
PvdA vooral op sociaal-economisch gebied bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee gematigd rechts....met linkse puntjes...
Bij de laatste politieke test was ik een centralist (en D66 kwam het beste uit de bus)..
Maar ik zweef tussen Wilders en de PVDA in.... hangt ook een beetje af van het sociale klimaat en de maakbaarheid van de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |