Tuurlijk, jammer dat van Aarsten zich al versproken heeft eerder vandaag; de club is hechter dan ooitquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is dezelfde strekking als mijn eerdere posting....... toch een complot... ?!
Nou je het zegt, de pil Drion was een D66 initiatief ..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie opeens vergelijkingen met D66 en johnstown....... gaan ze nu allemaal euthanasie plegen
Bij Netwerk, niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Hillen (cda) heeft gelijk, hij zegt bij 2vandaag dat die krokodillentranen (want dat zijn het) van de regeringspartijen bij het politieke spel horen. De pvda hoeft niet in de lijn van die gedachten te reageren, ze hebben gewoon hun werk gedaan door tegen te stemmen gister.
wel, dat bedoel ik dus, alles wat niet nova is maar wel op de publieke omroep isquote:
het is weer kut geregeld he? Op welke zender komt het nou?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Balkie speech voor de 2e kamer om kwart over 9. Waarschijnlijk de officiele afkondiging van De Graaf.
welke zender?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Balkie speech voor de 2e kamer om kwart over 9. Waarschijnlijk de officiele afkondiging van De Graaf.
Geen idee.quote:
op www.cda.nl.org of op www.janpeterweethetnogsteedsbeter.nl.govquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:04 schreef George-Butters het volgende:
En kan ik al voor balkenende III stemmen?
Geweldig he, de Graaf treedt af en je krijgt Brinkhorst er gratis bij. Dat is nou democratiequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:06 schreef George-Butters het volgende:
mooie shit:
Update 20.29 uur
Het NOS Journaal meldt dat De Graaf op dit moment samen met andere D66-bewindslieden samen is en daar zijn aftreden bekend heeft gemaakt. De andere D66-bewindslieden zouden zich solidair met hem willen verklaren en ook opstappen. Voor D66 zitten naast Thom de Graaf Laurens Jan Brinkhorst (minister voor Economische Zaken) en Medy van der Laan (staatssecretaris voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen) in de regering.
Update 20.51 uur
De vergadering is zojuist geopend en opnieuw geschorst door Tweede Kamer-voorzitter Frans Weisglas. Hij zei dat de vergadering om 21.15 uur weer heropend zal worden en dat premier Balkenende dan met een verklaring zal komen. Je kunt hier via een live stream rechtstreeks volgen wat er in de Tweede Kamer gaande is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |