Wat zegt die? Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Geert Dales is echt een valse nicht zeg, moet je 'm horen over de pvda bij B&W..
Gelukkig is hij opgetieft uit Amsterdam
dan mag je van je geloof ook vast niet weten wat hij te zeggen heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zegt die? Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken.![]()
Jawel, er is een clausule ingebouwd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan mag je van je geloof ook vast niet weten wat hij te zeggen heeft
Laat mij dat contract eens lezen dan, ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jawel, er is een clausule ingebouwd.![]()
Nee, dan moet ik eerst een verklaring van je dokter hebben dat je niet insane bent.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat mij dat contract eens lezen dan, ik geloof er niets van
Hij is nog geregisteerd in Amsterdam ivm renteaftrekquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Geert Dales is echt een valse nicht zeg, moet je 'm horen over de pvda bij B&W..
Het is erg leuk hoe SP-ers maar blijven kankeren, feitjes naar hun hand zetten en hopen dat Nederland ooit nog een keer een SP ideaal wordt. Vooral naarmate Nederland steeds beter wordt (en dus verder van het SP ideaal wegschuift) laat de wanhoop zich zien. Bijvoorbeeld nutteloze feitjes, zoals het SP-ledenaantal, worden gebruikt om te laten zien dat de SP iets voorstelt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:28 schreef Harry_Sack het volgende:
wat is er dan zo goed aan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:42 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Het is erg leuk hoe SP-ers maar blijven kankeren, feitjes naar hun hand zetten en hopen dat Nederland ooit nog een keer een SP ideaal wordt. Vooral naarmate Nederland steeds beter wordt (en dus verder van het SP ideaal wegschuift) laat de wanhoop zich zien. Bijvoorbeeld nutteloze feitjes, zoals het SP-ledenaantal, worden gebruikt om te laten zien dat de SP iets voorstelt.
Denk je echt dat het ooit nog een keer weer richting een SP-samenleving gaat Harry? Ben je de wanhoop niet nabij? Het moet vreselijk zijn om mensen aan de macht te zien die het andere uiterste doen van wat jij graag wil zien.
Kusjes.
N-Z lijn he, het schijnt zelfs nu nog goedkoper te zijn om het project af te blazen dan de stad te vernielen met die onzin..quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:45 schreef pberends het volgende:
Ik snap ook niet dat die Geert Dales in de politiek zit, wat een flapdrol is die gozerd.
aha, het is nog een procederende asielzoeker, ik wist 'tquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is nog geregisteerd in Amsterdam ivm renteaftrek.
http://www.hypohome.nl/hy(...)theekrenteaftrek.htm
het gaat goed, Donner is vandaag uitgejoeld door hysterische voogden (vrouwen)quote:
en wilbers is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn booswiGtenclubquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Holy kanker, dit kabinet gaat vallen.
En we zitten op de eerste rang.... met bier chips en pron op de harde schijf.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Holy kanker, dit kabinet gaat vallen.
Nee, nog wel meer nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en wilbers is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn booswiGtenclub
Dat is dezelfde strekking als mijn eerdere posting....... toch een complot... ?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:
en wilbers is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn booswiGtenclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |