quote:Maar wees voorzichtig onderweg, d'r kan van alles oversteken
Egels, egels, ouwe vrouwen, racefietsen, van alles
Ik was nog even afgeleid door het eind van Back to the futurequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Gambolputty het volgende:
Over naar Ranja voor de nieuwe vraag. Ranja: take it awaaaay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet vertaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef timbob het volgende:
on topic.. zegt me niet zoveel, is het vertaald?
Ik dacht dus ook dat het vertaald was, en voor de gein toch opzoeken.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
hallo, iemand die iets zinnigers dan tvp's te melden heeft
opzoeken nog voor dat ik ook maar 1 hintje heb gegevenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat het vertaald was, en voor de gein toch opzoeken.....![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar zou heel goed dat eindwoordje van de dj kunnen zijn, ja
Neuh, dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat jij het punt mag hebben trouwens. Dit voelt als stelen![]()
Ah, mooi! Kan ik met een gerust geweten pitten!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Je steelt niks, want naar de uitvoerende(n) werd niet gevraagd
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Je steelt niks, want naar de uitvoerende(n) werd niet gevraagd
Raar. Je keurt het enige goede antwoord op je vraag af.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef ranja het volgende:
KloptDeel van het outtro...
Mooi ingekopt Newbiedoobiedoo +1
Oh er was al een 2e bladzijdeMaar het punt blijft staan.
die meidenband schrijf je met ie op het eindquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef GLO het volgende:
Kitty
Ivy Greenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:57 schreef ranja het volgende:
Ivy green
Nee! (Daar zijn ook geen foto's van)quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:12 schreef GLO het volgende:
Gorillaz?
Ja natuurlijk. Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef ranja het volgende:
[..]
die meidenband schrijf je met ie op het eind
I know. Maar wie weet, dacht ik. Een grapfoto. Links leek me die Jap wel. En dan Damon Albarn in het gorillapak...quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee! (Daar zijn ook geen foto's van)
Nee, dit is ook een 'y'-band.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
[..]
I know. Maar wie weet, dacht ik. Een grapfoto. Links leek me die Jap wel. En dan Damon Albarn in het gorillapak...
O, mooi is dat. Mijn concurrenten slaan op de vluchtquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Truste
Nou GLO, nu moet jij het wel raden.
Hee, daar had je nog niet op gereageerd. Lijkt me nog een aardige gok.quote:
O kutquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Hee, daar had je nog niet op gereageerd. Lijkt me nog een aardige gok.
Of de Yeah Yeah Yeah's.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bij deze vraag had ik op zijn minst de band Yyrkoon verwacht
yep en je krijgt het punt DaisyDuke +1quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Der Rudi?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef bukgeit het volgende:
LCD Soundsystem
Jens Lekman
2 Many DJ's
Tiga
Doves
Die zien er zo uit, met poes, een vrouw, en een zanger met meer haar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:37 schreef Z het volgende:
Magnetic Fields.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:44 schreef bartrid het volgende:
dat is toch gewoon a perfect circle?
Leeft ie nog?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef ranja het volgende:
Ben 2 dagen te laat met deze vraag
Wie werd maandag 320 jaar?
Hmmmm....welke Bach bedoelde Bukgeit dan?quote:
Tja, vrouwen en rekenen he...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
Beethoven? Mahler???? Uit 1685?
Da's hetzelfde als Jantje Smit een grondlegger van de rock 'n roll noemen.![]()
Johann Sebastian had minstens drie componerende zonen, die zelf ook redelijk beroemd zijn geworden.quote:
Mattheus Passion?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef bukgeit het volgende:
Welk concert moest deze week worden gestaakt nadat er in de zaal was geschoten?
oh, dat was een rapconcert, toch? heb er iets over gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef bukgeit het volgende:
Welk concert moest deze week worden gestaakt nadat er in de zaal was geschoten?
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
oh, dat was een rapconcert, toch? heb er iets over gelezen
quote:[b]Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef TheSilentEnigma he
oh, dat was een rapconcert, toch?
TSE +1quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh!! Ik weet het weer!! Nas toch?
Waarom beste ranja, waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef ranja het volgende:
Maar het punt blijft staan.
Heel goed! Het schijfje heeft de naam 'a place to be' en is onder Strangelight Records uitgebrachtquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef ranja het volgende:
Nick Drake?
Interessant, ga ik eens opzoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel goed! Het schijfje heeft de naam 'a place to be' en is onder Strangelight Records uitgebracht
RANJA + 1
Een titel zonder uitvoerende betekent voor mij helemaal niks. Misschien moet ik het er bij zetten, dat ik artiest + titel zoek, maar voor mij spreekt dat vanzelf.quote:
Dus als jij bijv. vraagt van welk nummer Keith Richards de baslijn bedacht heeft ipv Bill Wyman dan is Jumpin' Jack Flash niet het goede antwoord?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Een titel zonder uitvoerende betekent voor mij helemaal niks. Misschien moet ik het er bij zetten, dat ik artiest + titel zoek, maar voor mij spreekt dat vanzelf.
Tracklisting:quote:
Newbiedoobiedoo gaf duidelijk aan dat hij het numer niet herkend had.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Een titel zonder uitvoerende betekent voor mij helemaal niks. Misschien moet ik het er bij zetten, dat ik artiest + titel zoek, maar voor mij spreekt dat vanzelf.
Ja, dat zijn allemaal Drake-songsquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tracklisting:
1. Cello song
2. One of these things first
3. Place to be
4. Road
5. Rider on the wheel
6. Black eyed dog
7. River man
8. Clothes of sand
9. Fly
10. Northern sky
11. From the morning
dan vraag ik een titelquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus als jij bijv. vraagt van welk nummer Keith Richards de baslijn bedacht heeft ipv Bill Wyman dan is Jumpin' Jack Flash niet het goede antwoord?
Tja, Scrutinizer maakte er een weggever van door de titel te posten. Dat is niet mijn schuld, ik had nog wel meer tekststukjes willen posten maar dat was daardoor nogal overbodig geworden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:43 schreef bukgeit het volgende:
Newbiedoobiedoo gaf duidelijk aan dat hij het numer niet herkend had.
Blauw 14-7/1991quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Scene?
nope...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
Faithless?
wat hij zegtquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:14 schreef GLO het volgende:
Roots Manuva - als het meezit kom ik ook.
Je hersenen hebben gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:23 schreef timbob het volgende:
DEIBC
maar dat zou te logisch zijn
het was iets met drum n bass ofzo zeggen m'n hersenen
quote:
'Zakelijk gezien waseen meesterzet van me, maar gevoelsmatig is het een drama. Niemand kan mij betichten van zakken vullen. Als ik wil, heb ik elke avond een schnabbel. Ik ben liever gastheer op raves. Ik hoop maar dat de gabbers willen inzien dat het alleen maar een geintje was. Het was eigenlijk een reactie op
en dat soort plaatjes, omdat die de gabberscene in een slecht daglicht stelden. Niet leuk? Ach, die 60.00 verkochte exemplaren van
plus ook nog eens de 250.000 keer via de compilatie albums bewijzen hoeveel mensen het wel leuk vonden.'
Ay, ay, kapiteinquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bad Company ??
Gabber Piet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aan de reactie van Timbob te zien heb ik 'm goed![]()
Ik moet over 10 minuutjes weg, dus ik stel stiekem alvast een volgende vraag om niet te willen verzaken. Een makkie: wie zei:
[..]
quote:
Hmm so close and yet so far...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard! GLO +1
Zijn verhaal is te lezen in MUZ en ook op http://www.drugtext.nl/mi(...)formatie/krant19.htm
Bob Fosko was degene die op het tweedeingevuld moest worden.
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mij ook niet. Heb je een hintje, GLO?
Volgens www.proxis.be is het de nieuwe van New Order, maar dat zie ik nergens bevestigd. Integendeel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef Z het volgende:
Maar, maar, maar, ik wil wel weten wat het was!
rustiek hequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
YO! GLO!
Waar ben je man! We zitten al bijna een uur naar een plaatje van een paar boten te staren!!
Dan zal ik volgens TSE wel degene zijn die zeurt, maar jij vraagt om een nummer, niet om een uitvoerende. Dat je dan het punt geeft aan degene die de artiest raadt, nog met hulp van Scrutinizer, dat is gewoon niet juist. Had je de vraag anders moeten stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, Scrutinizer maakte er een weggever van door de titel te posten. Dat is niet mijn schuld, ik had nog wel meer tekststukjes willen posten maar dat was daardoor nogal overbodig geworden.
Ja precies. Hoewel ik nu bij www.nlstore.nl ineens ook dat jachthaventje in beeld krijg. Verwarrend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef RoofingBurner het volgende:
'Waiting for the sirens' call' ziet er zo uit:
[afbeelding]
Tering, wat goed Berkery!quote:
Ok mijn schuld dan... punt blijft staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef bukgeit het volgende:
Dan zal ik volgens TSE wel degene zijn die zeurt, maar jij vraagt om een nummer, niet om een uitvoerende. Dat je dan het punt geeft aan degene die de artiest raadt, nog met hulp van Scrutinizer, dat is gewoon niet juist. Had je de vraag anders moeten stellen.
Ik had al eens eerder een foto van Adam Ant gezien met hoed, vandaar de gok. De piratentekens waren ook wel een hintquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Tering, wat goed Berkery!
En ik had nog wel een hele rits andere plaatjes als hint, waar-ie er steeds weer anders op uitziet. Deze was de moeilijkste, dacht ik.
quote:At the core of their beings, a lot of indie-sheep really just want to listen to Pink Floyd like their dads. However, it's seen as direly uncool among indie circles to listen to prog-rock. Therefore, the indie scene had to invent its own hideous bastardization of prog-rock in order to satisfy the dark unconscious urges of all the hipsters out there. This is the only possible explanation for the success of.
Dat is het zeker! Hulde!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef belsen het volgende:
Het komt uit de musical 'Fiddler on the roof', in het Nederlands Anatevka en het is hier beroemd gemaakt door Lex Goudsmidt. Het heet oorspronkelijk 'If I were a rich man' (Als ik toch eens rijk was). En Henk Poort heeft na het overlijden van Goudsmidt (die de rol volgens mij 50 jaar gespeeld heeft) ook nog een tijdje in de rol van Anatevka gezeten.
Is dit genoeg?
Idd. Wel een goed nummer, dat van Hall & Oatesquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef pyl het volgende:
Hall & Oates - en volgens mij heette het toen ook Rich girl.
Edit: het gaat kennelijk om een andere rich girl.....
Klinkt wel grappig ja, thuis even goed uitchecken. Er staat een cover van The Jam bij, overigens (Ghosts).quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Hier staat een nummer of 15 -> http://www.tedleo.com/
Ja klopt, ze deelde de hoofdrol met Katleen van K3.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef GLO het volgende:
De Kleine Zeemeermin enne... eh...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef RoofingBurner het volgende:
en in iedergeval in Hamelen, die heb ik (voor de kids hoor)
Nee, Kathleen heeft haar rol overgenomen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja klopt, ze deelde de hoofdrol met Katleen van K3.
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, Kathleen heeft haar rol overgenomen...
quote:there is pain, does not go you it reverse gear. Smoke far from a ship on the horizon. You pass only in the waves. Your lips are moved but I cannot hear what sayin ' are to you. Me a child was at this time I caught a fugacious glimp
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.
Mijn bron is een Ontbijt tv-interview van Daphne Bunskoek met Kathleen, een tijdje terug. Daarin vroeg Daphne nog speciaal of zij de rol anders zou gaan spelen dan Kim-Lian.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.
Eh, ja...quote:
Ja, precies!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zegt toch niets? Dan kunnen ze nog steeds om en om doen..
Dat heb je mooi goedquote:
leuk man, ik ook! (voor stage dan)quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, ja...
'k Dacht dat dat toch wel een soort publiek geheim was...
...of the Scissor sistersquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
het is trouwens een aanradertje om het nummer te luisteren in de uitvoering van Hayseed Dixie![]()
quote:
Hoe bedoel je? Dat Kim-Lian later de rol weer van haar overneemt? Dat ligt verscholen in het koffiedik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zegt toch niets? Dan kunnen ze nog steeds om en om doen..
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef lubje25 het volgende:
one metallica?
Nr 2....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dan ga ik voor Bohemian Rhapsody van Queen...
Nee, dat de een het drie dagen in de week doet, en de ander ook. Dat gebeurt vaker in het lopende band musicalwereldje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat Kim-Lian later de rol weer van haar overneemt? Dat ligt verscholen in het koffiedik.
Nr 986quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef belsen het volgende:
Of Anouk met Girl.
Dat was volgens 3FM ook al de beste single ooit.
Of Two van U1.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gezien je reactie: One van U2??
Juistemquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gezien je reactie: One van U2??
Klopt. Maar Kim-Lian zullen ze niet zo gauw terugnemen. Ik lees net overal dat ze nogal tegenviel én dat het voor haar "niet meer dan een leuke schnabbel was."quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, dat de een het drie dagen in de week doet, en de ander ook. Dat gebeurt vaker in het lopende band musicalwereldje.
En in het interview met Daphne ging het ook duidelijk over opvolgen.quote:8 december 2004 - Vandaag werd bekend dat de blonde K3 zangeres Kathleen Aerts vanalf half januari 2005 de rol van 'De Kleine Zeemeermin' overneemt van Kim-Lian. Kathleen zat in in het publiek bij de première op 17 november. Het is na de Vlaamse versies van Doornroosje en de 3 Biggetjes de 3e musical voor de 26-jarige zangeres.
offtopic: rare lijst... wat doet Frankie Goes To Hollywood in een poprocklijst???quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Alhiero PDF enzo: http://www.rtl.nl/experie(...)ges/Poprock_1000.pdf
vind je't geen pop danquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
offtopic: rare lijst... wat doet Frankie Goes To Hollywood in een poprocklijst???
Ik sluit mezelf maar even uit van deelname...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie iets al hebben opgezocht in de lijst...
wie is nummer 1000?
Die valt toch nooit beredeneerd te gokken??? lijkt me eigenlijk wel beetje een opzoekvraag...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie iets al hebben opgezocht in de lijst...
wie is nummer 1000?
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was het eerste waar ik naar keek
Shout to the top - Style council
Oh Yeah!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Yello, Ash en Roxy Music?
Dan geef je het punt aan Gambulputty. 't Was me het grapje wel waard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, nu maak je het me moeilijk..ik wil het eigenlijk (zelfs met smiley) niet goedkeuren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |