Tja, Scrutinizer maakte er een weggever van door de titel te posten. Dat is niet mijn schuld, ik had nog wel meer tekststukjes willen posten maar dat was daardoor nogal overbodig geworden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:43 schreef bukgeit het volgende:
Newbiedoobiedoo gaf duidelijk aan dat hij het numer niet herkend had.
Blauw 14-7/1991quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Scene?
nope...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
Faithless?
wat hij zegtquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:14 schreef GLO het volgende:
Roots Manuva - als het meezit kom ik ook.
Je hersenen hebben gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:23 schreef timbob het volgende:
DEIBC
maar dat zou te logisch zijn
het was iets met drum n bass ofzo zeggen m'n hersenen
quote:
'Zakelijk gezien waseen meesterzet van me, maar gevoelsmatig is het een drama. Niemand kan mij betichten van zakken vullen. Als ik wil, heb ik elke avond een schnabbel. Ik ben liever gastheer op raves. Ik hoop maar dat de gabbers willen inzien dat het alleen maar een geintje was. Het was eigenlijk een reactie op
en dat soort plaatjes, omdat die de gabberscene in een slecht daglicht stelden. Niet leuk? Ach, die 60.00 verkochte exemplaren van
plus ook nog eens de 250.000 keer via de compilatie albums bewijzen hoeveel mensen het wel leuk vonden.'
Ay, ay, kapiteinquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bad Company ??
Gabber Piet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aan de reactie van Timbob te zien heb ik 'm goed![]()
Ik moet over 10 minuutjes weg, dus ik stel stiekem alvast een volgende vraag om niet te willen verzaken. Een makkie: wie zei:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |