Dat is het zeker! Hulde!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef belsen het volgende:
Het komt uit de musical 'Fiddler on the roof', in het Nederlands Anatevka en het is hier beroemd gemaakt door Lex Goudsmidt. Het heet oorspronkelijk 'If I were a rich man' (Als ik toch eens rijk was). En Henk Poort heeft na het overlijden van Goudsmidt (die de rol volgens mij 50 jaar gespeeld heeft) ook nog een tijdje in de rol van Anatevka gezeten.
Is dit genoeg?
Idd. Wel een goed nummer, dat van Hall & Oatesquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef pyl het volgende:
Hall & Oates - en volgens mij heette het toen ook Rich girl.
Edit: het gaat kennelijk om een andere rich girl.....
Klinkt wel grappig ja, thuis even goed uitchecken. Er staat een cover van The Jam bij, overigens (Ghosts).quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Hier staat een nummer of 15 -> http://www.tedleo.com/
Ja klopt, ze deelde de hoofdrol met Katleen van K3.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef GLO het volgende:
De Kleine Zeemeermin enne... eh...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef RoofingBurner het volgende:
en in iedergeval in Hamelen, die heb ik (voor de kids hoor)
Nee, Kathleen heeft haar rol overgenomen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja klopt, ze deelde de hoofdrol met Katleen van K3.
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, Kathleen heeft haar rol overgenomen...
quote:there is pain, does not go you it reverse gear. Smoke far from a ship on the horizon. You pass only in the waves. Your lips are moved but I cannot hear what sayin ' are to you. Me a child was at this time I caught a fugacious glimp
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |