Of Two van U1.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gezien je reactie: One van U2??
Juistemquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gezien je reactie: One van U2??
Klopt. Maar Kim-Lian zullen ze niet zo gauw terugnemen. Ik lees net overal dat ze nogal tegenviel én dat het voor haar "niet meer dan een leuke schnabbel was."quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, dat de een het drie dagen in de week doet, en de ander ook. Dat gebeurt vaker in het lopende band musicalwereldje.
En in het interview met Daphne ging het ook duidelijk over opvolgen.quote:8 december 2004 - Vandaag werd bekend dat de blonde K3 zangeres Kathleen Aerts vanalf half januari 2005 de rol van 'De Kleine Zeemeermin' overneemt van Kim-Lian. Kathleen zat in in het publiek bij de première op 17 november. Het is na de Vlaamse versies van Doornroosje en de 3 Biggetjes de 3e musical voor de 26-jarige zangeres.
offtopic: rare lijst... wat doet Frankie Goes To Hollywood in een poprocklijst???quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Alhiero PDF enzo: http://www.rtl.nl/experie(...)ges/Poprock_1000.pdf
vind je't geen pop danquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
offtopic: rare lijst... wat doet Frankie Goes To Hollywood in een poprocklijst???
Ik sluit mezelf maar even uit van deelname...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie iets al hebben opgezocht in de lijst...
wie is nummer 1000?
Die valt toch nooit beredeneerd te gokken??? lijkt me eigenlijk wel beetje een opzoekvraag...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie iets al hebben opgezocht in de lijst...
wie is nummer 1000?
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was het eerste waar ik naar keek
Shout to the top - Style council
Oh Yeah!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Yello, Ash en Roxy Music?
Dan geef je het punt aan Gambulputty. 't Was me het grapje wel waard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, nu maak je het me moeilijk..ik wil het eigenlijk (zelfs met smiley) niet goedkeuren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |