Mijn bron is een Ontbijt tv-interview van Daphne Bunskoek met Kathleen, een tijdje terug. Daarin vroeg Daphne nog speciaal of zij de rol anders zou gaan spelen dan Kim-Lian.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen (de kinderen uit mijn klas) deden ze het om en om.
Eh, ja...quote:
Ja, precies!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zegt toch niets? Dan kunnen ze nog steeds om en om doen..
Dat heb je mooi goedquote:
leuk man, ik ook! (voor stage dan)quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, ja...
'k Dacht dat dat toch wel een soort publiek geheim was...
...of the Scissor sistersquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
het is trouwens een aanradertje om het nummer te luisteren in de uitvoering van Hayseed Dixie![]()
quote:
Hoe bedoel je? Dat Kim-Lian later de rol weer van haar overneemt? Dat ligt verscholen in het koffiedik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zegt toch niets? Dan kunnen ze nog steeds om en om doen..
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef lubje25 het volgende:
one metallica?
Nr 2....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dan ga ik voor Bohemian Rhapsody van Queen...
Nee, dat de een het drie dagen in de week doet, en de ander ook. Dat gebeurt vaker in het lopende band musicalwereldje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat Kim-Lian later de rol weer van haar overneemt? Dat ligt verscholen in het koffiedik.
Nr 986quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef belsen het volgende:
Of Anouk met Girl.
Dat was volgens 3FM ook al de beste single ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |